هفته اول خرداد ماه ۱۳۹۴

ممکن است به همین زودی فرصت رفتن به جنگل برایتان دست ندهد ولی لا اقل سعی کنید به جاهایی بروید که باعث آرامشتان شود.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
شما در ابتدای این هفته در هیچ مسابقه ای برنده نخواهید شد، آهسته حرکت کردن کلید موفقیتتان است. خیلی خوب است که تمرین صبر کنید و نیروی آرامی به سراغتان می آید که به کسی فشاری وارد نمی کند. ولی در روز دوشنبه کاملاً اوضاعتان با عجله همراه خواهد بود و افرادی که برایتان ایمیلهای بلند و احساساتی می فرستند فقط یک جمله در جواب دریافت خواهند کرد. دوستان و همکارانی که می خواهند در روز سه شنبه با شما بحث عمیقی در مورد مسائل داشته باشند بهتر است صبر کنند. پنج شنبه با شخصی که خودتان بهتر می دانید کیست معاشرت خواهید داشت. والدینتان و خانواده تان بخش مهمی از آخر هفته شما را تشکیل می دهند و یا ممکن است فکر آنها در ذهنتان باشد.
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
سطح انرژی در روز شنبه از همیشه بالاتر است و شما و دوستانتان نیز بسیار سر سخت خواهید بود. در این اواخر بسیار مشتاق روابط عاشقانه بوده اید و در روز یکشنبه به آن خواهید رسید. عشق و محبت و روابط جنسی به شدت خود را نشان خواهد داد. مراقب باشید! در نیمه دوم هفته به شدت پریشان هستید( که البته کاملاً علت آن مشخص است). شخصی به دنبال آن است تا از شما امضای یک سند قانونی را بگیرد، این کار را نکنید! وسوسه ای برای خرید از یک فروشگاه بزرگ شما را قلقلکک می دهد ولی مقاومت کنید. جمعه روز خوبی برای معاشرت با کسی است که با او روابط احساسی دارید و غذاهای خوشمزه ای در آخر هفته برایتان پیش بینی می شود.
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
مانعی که در روز شنبه ممکن است بر سر راهتان قرار بگیرد شما را تکان خواهد داد ولی محکم سر جایتان بمانید. تمرکز کنید! شما میدانستید که ممکن است موانعی وجود داشته باشد ولی این موانع جزئی از تفریحاتتان هستند. یکشنبه دور و برتان پر از افراد پرحرف است ولی شما ترجیح می دهید فقط گوش کنید. ولی در روز دوشنبه شما آماده پیوستن به این مکالمات خواهید بود. سه شنبه و چهارشنبه احساس بهتری خواهید داشت و بیشتر از هر وقت دیگری آماده فکر کردن به آینده می باشید. در آخر هفته سعی کنید کمی صرفه جو باشید.
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
یک نهار خوشمزه در روز شنبه شکمتان را پر و لبانتان را خندان می کند. شما این روزها بسیار دوست دارید که دور و برتان پر از افراد مختلف باشد-حتی افراد خانواده- به خصوص وقتی یک غذای خوشمزه هم در میان باشد. یک شام اجتماهی در روز دوشنبه به نظر بد نمی آید. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دیدگاه های متحیر کننده و بلند پروازانه ای دارید. حال و هوای ماجراجویی و به پالش کشیدن اقتدار دارید. در برابر این ضربات مثبت مقاومت نکنید. برای بیرون آمدن از صدفتان فقط به کمی زمان احتیاج است. این آخر هفته در مورد شروع چیزهای جدید است. خودتات را به خوبی بیان کنید و برای بودن در کانون توجهات اصرار بورزید.
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
هر چقدر که شما دوست دارید اول هفته را در پارک بگذرانید ولی روز شنبه در مورد کار است: کارتان، جایگاه کاریتان و چیزهایی شبیه آن. شهرت شما در حال بالا و بالاتر رفتن است و در روز دوشنبه شما احساسی شبیه یه هنرپیشه مشهور دارید. افرادی که شما را احاطه کرده اند شما را ستایش می کنند پس بهتر است از آنها استفاده بهتری کنید. در روز سه شنبه افکار خلاقانه خوبی به سراغتان می آیند و در روزهای پهارشنبه و پنجشنبه وقت زیادی برای معاشرتهای اجتماعی خواهید داشت. در آخر هفته بسیار حساس ودر عین حال صادق خواهید بود. یک حمام گرم در روز جمعه بسیار عالی خواهد بود.
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
ذهنتان در روز شنبه باز می شود و چشم اندازی از سرزمینهای دور خواهید داشت. و احتمالاً در مورد فلسفه فکر خواهید کرد. و به تدریج سعی می کنید بهانه های خوبی را برای بیان خودتان به دیگران پیدا کنید. در روز یکشنبه این موضوع انگیزه ای برای جستجو در روح و روانتان می شود. در روز دوشنبه پژوهش و تجزیه و تحلیل برایتان سرگرم کننده به نظر می رسد. سه شنبه و چهارشنبه قابلیت ان را دارند که بدرخشند و یا عرصه را بر شما تنگ کنند که این موضوع بستگی به این دارد که دست خود را چگونه بازی کنید. در آخر هفته با قرار گرفتن در اطراف دیگران انرژی می گیرید.
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
زیبایی چیزی است که در روز شنبه به سراغ شما می آید و تقریباً در همه جا هست. و اگر در میان یک رابطه عاشقانه هستید این هفته می تواند برایتان بسیار پر معنا باشد. و اگر در وسط یک رابطه عاشقانه نیستسد بهتر است چند روز صبر کنید. کسی چه می داند؟ یکشنبه شبیه یک همصدایی بین شما و شخصی که به خوبی می دانید کیست می باشد. دوشنبه برای روابط اجتماعی عمیق مناسب است. در چهارشنبه و پنجشنبه سعی کنید بیرون بروید و ببینید دنیا می خواهد به شما و شخص خاصتان چه چیزی را پیشنهاد بدهد. تازگی خوب است. هماهنگی در هوا پراکنده است. در آخر هفته به پیاده روی طولانی در پارک بروید. به گیاهان و آسمان نگاه کنید.
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
همان قانون قدیمی دادن و گرفتن! در روز شنبه رقیبتان ممکن است از شما قویتر باشد ولی این یک مسابقه مچ اندازی نیست. واگذاری یک چیز کوچک ممکن است بعداً باعث بدست آوردن چیزی شود که می خواهید. اما با تمام شجاعتی که دارید از یک ایده خوب چشم پوشی نکنید به خصوص در دوشنبه و سه شنبه. مراقب هر مسئله ای که به پول یا تجارت مربوط می شود باشید. ریسک کردن در روز چهارشنبه قابل بازپرداخت نخواهد بود. در آخر هفته سعی کنید خودتان باشید. طوری که هیچ وقت حتی تصورش را هم نمی کردید.
● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
در ابتدای هفته شما و بهترین دوستتان به هم متصل شده اید(حداقل از طریق تلفن). ارتباط کلید این هفته است. دیگر چگونه می خواهید امورتان را انجام دهید؟ شما ارزش داشتن یک دوست خوب و قابل اطمینان را می فهمید و البته دوستتان هم همینطور. دوشنبه به این فکر می کنید که کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید. سه شنبه و چهارشنبه اصلاً روزهای کسالت باری نخواهند بود. در واقع هر چیزی که در جریان است برای شما یک فرصت برای دستیابی به یک تصویر بزرگترخواهد بود. و این تصویر بزرگتر چیست؟ این سوالی برای آخر هفته تان است.
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
در روز شنبه در مورد جنگل، چادر زدن و آتش روشن کردن رویا پردازی می کنید. ممکن است به همین زودی فرصت رفتن به جنگل برایتان دست ندهد ولی لا اقل سعی کنید به جاهایی بروید که باعث آرامشتان شود. در روز دوشنبه با افراد نا آرامی که در اطرافتان هستند کاملاً ضد آرامش خواهید بود. کسی که شما را عصبی می کند لایق توجه کردن نیست پس در روز سه شنبه کمی شیرین باشید. تا روز پنجشنبه این روش را ادامه دهید. این آخر هفته می توانید عشق ابلهانه ای به یک شخص خاص داشته باشید و در روز جمعه هیچ چیز شما را از ماساژ دادن شخصی دیگر خوشحالتر نمی کند.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
شما معمولاً از آن مدل افرادی نیستید که در گذشته سیر می کنند ولی در شروع این هفته دائماً سرتان در کتابهای تاریخ و یا در مجله های قدیمیتان خواهد بود و یا از یک فامیل قدیمی سوالات کنجکاوانه زیادی را می پرسید. چیزی به شما می گوید که در جایی از گذشته درسی برایتان وجود دارد و کاملاً درست می گوید! کسی که در گذشته در علایقتان با شما سهیم بوده ممکن است در طول یک شب تبدیل به یک علاقه عاشقانه برایتان شود(در روز های سه شنبه و چهارشنبه). پنجشنبه نیز بسیار رومانتیک است. کارهای کوچک خانه تمام آخر هفته تان را به خود اختصاص می دهد.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
عشق و زیبایی در ابتدای هفته با هم ترکیب می شوند: یادداشتهای عاشقانه، شعر، کارهای هنری، شامهای خوشمزه. اگر مجرد هستید این انرژی خود را در قبال یک خلاقیت باورنکردنی نشان می دهد. هرچند که دوشنبه و سه شنبه روزهایی پر از کار و بی قراری هستند ولی این خلاقیت همچنان ادامه می یابد. دقیقاً در لحظه ای که شما ساختم خانه کارتی خود را به اتمام رسانده اید شخصی وارد اتاق می شود که نسیم وارد شدنش باعث فرو ریختن خانه می شود. افسوس... این دقیقاً مثل زندگی است. در روز پنجشنبه خیلی به امید خاصی فکر نکنید تا در اثر چیزی که برایتان اتفاق می افتد خیلی نا امید نشوید. آخر هفته بسیار سرگرم کننده خواهد بود.