طالع‌بینی ۱۴ فروردین ماه ۹۴

امروز انتظار دارید حمایتی را که به آن نیاز دارید از جانب دیگران دریافت کنید، اما این حمایت ممکن است در آخرین لحظه از شما دریغ شود.

● متولد فروردین (بره):

امروز ممکن است برای دست یافتن به اهداف تان از روش همه یا هیچ استفاده کنید، اما شاید در طول مسیر بدون این که خودتان هم متوجه شوید احساسات کسی را خدشه دار کنید. بسیار مصمم هستید که رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید و ممکن است فراتر از آن چه که باید پیش بروید. اما در صورتی پیشرفت می کنید که به نظرات دیگران هم احترام بگذارید. به جای این که با فکر کردن به موفقیت های آینده زندگی کنید، از سرعت خود بکاهید تا بتوانید از لحظه ی حاضر لذت ببرید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز دوست دارید که دیگران خودشان را با نقطه نظرات شما سازگار کنند، اما تمایلی به دفاع از موضع خود ندارید. به هر حال کار ساده ای نیست، زیرا ممکن است یک دام احساسی به دور از چشم کمین کرده باشد. به شما توصیه می شود که آن چه را در ذهن تان می گذرد بیان کنید. اما واکنشی که در عوض دریافت می کنید خیلی شدیدتر از آن چیزی است که خودتان را برای اش آماده کرده اید. خوشبختانه دلیلی وجود ندارد که برای در میان گذاشتن همه ی افکارتان به یکباره عجله کنید. شتاب نکنید؛ یک روش به دقت تعیین شده می تواند اثرات پایدارتری بر جای بگذارد و خسارت های ناخواسته ی کمتری نیز به همراه آورد.


● متولدین خرداد (دوقلوها):
دوست ندارید که در زندگی تان بیش از این دچار نگرانی و اضطراب شوید، اما هرچه بیشتر سعی می کنید که خودتان را از مسایل استرس زا دور کنید بیشتر به چنین وضعیتی نزدیک می شوید. ممکن است فکر کنید که افزایش روابط اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا حواس تان پرت شود و به این ترتیب راحت تر با این شرایط دشوار کنار بیایید. اما همچین راهکاری نتیجه ی معکوس می دهد و همه چیز را پیچیده تر می کند. بهتر است امروز با مسایل ناراحت کننده روبرو شوید و سعی نکنید که آن ها را کنار بگذارید. با موسیقی هماهنگ شوید و پا به پای آن برقصید.


● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز ممکن است که روابط تان باعث ناراحتی شما شوند، زیرا تحت فشار قرار گرفته اید تا بین خانواده و کارتان یکی را انتخاب کنید. اما اگر از سوی دیگران حمایت نشوید، مجبور خواهید شد که در خودتان یک تحول عظیم ایجاد کنید و بدانید که در طولانی مدت یک رویکرد مثبت خواهد بود. برای به دست آوردن تعادل به بیراهه نروید. قبل از این که بتوانید برای بیان آن چه در قلب تان می گذرد به یک شیوه ی جدید و سالم روی بیاورید باید عقاید گذشته ی تان را دور بریزید.


● متولدین مرداد (شیر):
ممکن است دیگران رفتار شما را ظالمانه بپندارند، اما امروز آدرنالین شما بالاست و فرصت ندارید که بایستید و به تاثیر حرکات تان بر دیگران فکر کنید. به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود دارد ممکن است بخواهید ذهن دیگران را شست و شو دهید، زیرا فکر می کنید که نظر شما به نفع همه خواهد بود. متأسفانه ممکن است خیلی حق به جانب عمل کنید و به نظرات دیگران اهمیت ندهید. کمی انعطاف پذیر باشید؛ مهم نیست چه کار می کنید، فقط بدانید کاری که می کنید آن قدرها هم که فکر می کنید مهم نیست.


● متولدین شهریور (سنبله):
معمولاً دوست دارید که به طور پنهانی از دیگران حمایت کنید، اما اگر امروز تحسینی را که لایق اش هستید دریافت نکنید باعث ناراحتی تان می شود. خوشبختانه هنوز می توانید نا امیدی کنونی تان را از عملکرد کاری تان جدا کنید و به تعهدات حرفه ای خود بدون آشکار کردن عمیق ترین احساسات تان عمل کنید. اما برای پنهان کردن این حساسیت باید بهای زیادی بپردازید. بهتر است ناراحتی های تان را بدون سرزنش کردن کسی با دیگران در میان بگذارید. بیان نیازهای عاطفی به دیگران این فرصت را می دهد تا رفتار درست تری را با شما در پیش بگیرند.


● متولدین مهر (ترازو):
امروز انتظار دارید حمایتی را که به آن نیاز دارید از جانب دیگران دریافت کنید، اما این حمایت ممکن است در آخرین لحظه از شما دریغ شود. تغییرات در راه است و به زودی دیگر نخواهید توانست به شرایط قبلی بازگردید. اما اگر نتوانستید که کل مشکل را حل کنید، بدانید در شرف یک آغاز شگفت انگیز هستید. به پاسخ نه قانع نشوید. اگر می خواهید مقاومت کنید بهتر است خودتان را عقب بکشید و همه چیز را دوباره بررسی کنید و سپس دوباه در زمان مناسب دست به کار شوید.


● متولدین آبان (عقرب):
به نظر می رسد که هیچ راهکاری برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید وجود ندارد. شاید به این فکر می کنید که باید یک بار و برای همیشه دست به یک کار جدی بزنید. اما ممکن است فعلاً اشتیاقی برای ایجاد تغییر نداشته باشید. تضاد بین عقایدتان و آن چه باید انجام دهید باعث می شود که شدیداً موضع بگیرید، اما بهتر است آهسته جلو بروید و اجازه دهید که ناراحتی ها خودشان حل شوند.


● متولدین آذر (کمان):
امروز بسیار احساس هوشمندی می کنید، اما هنوز نمی توانید که از موانع فعلی عبور کنید. مراقب باشید، اگر به دیگران فشار بیاورید حتما عکس العملی از جانب آن ها دریافت می کنید. ممکن است که اختلاف نظرها را پیش خودتان بازگو کنید، اما تاخیر و عقب نشینی از علایمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. مقاومت و خودداری نکنید، زیرا عقب نشینی همه چیز را بدتر می کند. پیدا کردن نقطه ی تعادل افراط و تفریط ساده نیست، اما می تواند به درد شما بخورد.


● متولدین دی (بز):
نیازی به تعجب کردن نیست، افق های عاطفی جدید نشان می دهند که ممکن است به مشکل بر بخورید و شاید بفهمید که کسی ضد شما پنهانی کارهایی انجام می دهد. بهترین حرکت تدارک یک حمله ی هوشمندانه است، پس صبر نکنید تا اتفاق بدی بیفتد. اگر همان لحظه وارد عمل شوید خیلی سازنده تر از آن است که بمانید اتفاقی بیفتد و بعد دست به کار شوید. رو کردن دست دیگران در سریع ترین زمان ممکن بهترین راه برای افشای حقیقت است.


● متولدین بهمن (ظرف آب):
شاید فکر می کنید که می توانید خودتان را از مشکلاتی که پیرامون تان وجود دارند دور نگه دارید، اما این قدر از نظر احساسی با همه چیز پیرامون تان درآمیخته اید که دیگر راه فراری وجود ندارد. اگر درآمد کافی از کار و زحمت تان به دست نیاورید حتماً ناراحت و عصبانی می شوید و کمتر از حد انتظار ذخیره ی مالی خواهید داشت. لغو مسافرت های پیش رو برای به دست آوردن تعادل از دست رفته کافی است. اگر از میزان خرج کردن تان بکاهید، سریع تر می توانید به خواسته های تان برسید.


● متولدین اسفند (ماهی):
شاید فکر کنید که تحت تاثیر عوامل خارجی قرار گرفته اید. اما ممکن است دوستان تان فقط به خودشان فکر کنند و سعی کنند خود را از مشکلات مالی در امان نگه دارند. متأسفانه دور نگه داشتن خود از دیگران راهکار مناسبی نیست، زیرا نمی توانید همه ی عوامل را کنترل کنید و اصلاً اهمیتی ندارد که چه قدر تلاش می کنید. اگر کمتر سخت بگیرید بهتر است و دیگران خواهند توانست که به جای مخالفت با شما کمک تان کنند.