طالع‌بینی ۱۳ فروردین ماه ۹۴

دیگران تماشای تان می کنند تا ببینند قدم بعدی شما چیست، پس با رفتار غیر معمول تان آن ها را شگفت زده کنید.

● متولد فروردین (بره):

می توانید کسانی را که در زندگی تان هستند به دیوانگی بکشانید، زیرا دوست ندارید که انتظارات شان را برآورده سازید. اما پیوند امروز خورشید و اورانوس در طالع شما نشان می دهد که بر اساس احساس قلبی تان عمل خواهید کرد. احساسات تان را سرکوب نکنید؛ اگر این کار را بکنید، خیلی زودتر از آن چه که فکرش را بکنید پشیمان خواهید شد. به جای این که کاری را که دیگران فکر می کنند درست است انجام دهید، سعی کنید از نمونه ها و کسانی که قبلاً این کار را کرده اند سرمشق بگیرید. درون تان را متحول کنید تا همه ی دنیا بفهمند که با چه کسی روبرو هستند.

● متولدین اردیبهشت (گاو):
شرایطی که به نظر می رسد از کنترل تان خارج است، ممکن است شما را به مخمصه بیندازد. اگر از نظر احساسی مورد تهدید قرار بگیرید ممکن است به دیگران پرخاش کنید، اما بعد آرزو می کنید که ای کاش خشم تان را بروز نمی دادید و پیش خودتان نگه می داشتید. اسرار پنهانی تان مورد بحث قرار می گیرند، پس ممکن است قبل از این که مجبور به افشای حقیقت شوید خودتان همه چیز را بگویید. به جای این که سعی کنید حتی به صورت ظاهری هم که شده کنترل امور را به دست بگیرید، از این فرصت استفاده کنید تا حقایق را آشکار کنید. اعمال پیشگیرانه هوشمندانه تر از صبر کردن و واکنش نشان دادن پس از افشای حقیقت است.


● متولدین خرداد (دوقلوها):
یک وعده ی دیدار یا رخداد اجتماعی که ظاهر دلپذیری دارد، ممکن است به خاطر وجود تضادهای احساسی بسیار به آشوب کشیده شود. هر کسی مجموعه نیازهای متفاوتی دارد و سعی می کند تا شرایط را بر اساس آن ها به پیش ببرد. اگر کسی نمی تواند خودش را از آشفتگی رها کند و مجدداً به آرامش برسد، بهتر است صحنه ی نبرد را برای مدتی ترک کند. یک وقفه ی موقت باعث می شود تا انرژی مخرب به سطح قابل کنترلی فروکش کند. از این فرصت استفاده کنید و افکار و ایده های نامتعارف تان را بر روی کاغذ بنویسید تا بعداً آن ها را با دیگران در میان بگذارید.


● متولدین تیر (خرچنگ):
یک موقعیت بی ثبات و متزلزل در محل کار دقیقاً همان چیزی است که احتیاج دارید تا خودتان را به وسیله ی آن نشان دهید. ممکن است کسی که هدایت امور را به دست گرفته نتواند از عهده ی مسئولیت های اش بربیاید، پس این فرصت غیر منتظره به شما داده می شود تا وظایف او را به عهده بگیرید. بیشتر از آن چه فکرش را می کنید توانایی عرضه دارید، پس پذیرفتن مسئولیت ها را بیش از این طول ندهید و به همه نشان دهید که چه توانایی هایی دارید. الآن زمان عمل است، عواقب آن را به بعد موکول کنید.


● متولدین مرداد (شیر):
امروز ممکن است مسیر حرکت تان را دوباره بررسی کنید، نه به خاطر این که چیزی اشتباه شده بلکه به این دلیل که دوست ندارید چنین برنامه ریزی های دقیقی محدودتان کنند و دست وپای تان را ببندند. تمایل دارید به یک سخنرانی، سمینار یا هر گونه رویداد مشابهی بروید که باعث پرورش ذهن تان می شود و مطالعات جدید را در اختیارتان قرار می دهد. از هر فرصتی استفاده کنید تا افق های دیدتان را گسترش دهید، حتی اگر به موضوع مورد بحث علاقه ی چندانی ندارید. نترسید و مرزهای ناشناخته را کاوش کنید.


● متولدین شهریور (سنبله):
بیداری معنوی به شکل های مختلفی بروز می کند. ممکن است از راه هایی تحت تاثیر قرار بگیرید که قابل پیش بینی نیستند و باعث می شوند که احساسات مدفون به سطح آگاهی و هوشیاری برسند. هیچ تمرین خاصی وجود ندارد که بتوانید این دریافت های ناگهانی را طبق برنامه پیش ببرید، مثل این است که بخواهید دقیقاً پیش بینی کنید که کجا و کِی صاعقه خواهد زد. به هر حال وقتی در این وضعیت قرار گرفتید از آن فرار نکنید، زیرا خطر زمانی بروز می کند که شما دریچه ی قلب و ذهن تان را به روی آن ببندید. اگر به خرد ذاتی جهان ایمان داشته باشید، آن وقت چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.


● متولدین مهر (ترازو):
دنیای اطراف تان ممکن است خیلی آشفته به نظر برسد، اما این بی ثباتی می تواند محرک ایجاد تغییرات لازم باشد. متأسفانه بی نظمی دیگران شما را تحریک می کند، اما این رفتار آن ها می تواند درست همان چیزی باشد که لازم دارید تا به خودتان بیایید. اگر امروز کسی به سراغ تان آمد که طرح و ایده ی کاملاً متفاوتی داشت، تا زمانی که به دقت فواید طرح اش را بررسی نکرده اید با او مخالفت نکنید. استعدادها و نوابغ را قبل از آن که دیر شود شکار کنید.


● متولدین آبان (عقرب):
امروز بهتر است از نظم روزانه ای که در انجام کارها دارید صرف نظر کنید، زیرا به هم ریختن همه چیز بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. هر چه سخت و تغییرناپذیر باشید، اداره ی امور دشوارتر می شود. حتی اگر سعی کنید که به ثبات برسید، وقفه هایی که یکی پس از دیگری از راه می رسند در نهایت مجبورتان می کنند تا از برنامه ریزی هایی که دارید دست بکشید. پذیرفتن بی ثباتی امروز و یک واکنش انعطاف پذیر باعث می شود تا از محدودیت رفتارهای گذشته رها شوید و خودتان را از نو بسازید.


● متولدین آذر (کمان):
حتی اگر ذاتاً ماجراجو به دنیا آمده باشید، رفتن به سرزمین های جدید تشویق تان می کند تا خلاقانه دست به خطرهایی بزنید که قبلاً مورد توجه تان نبوده اند. اشتیاق زیادی دارید و ممکن است ناگهان دست به انجام کارهای کاملاً متفاوتی بزنید که قبلاً انجام نداده اید. دیگران تماشای تان می کنند تا ببینند قدم بعدی شما چیست، پس با رفتار غیر معمول تان آن ها را شگفت زده کنید. اگر مثل یک مبتکر رفتار کنید، دیگران هم تشویق می شوند تا مثل شما رفتار کنند.


● متولدین دی (بز):
امروز ممکن است با شنیدن خبرهای خوب هیجان زده شوید یا شاید حتی این قدر آماده ی پرواز باشید که دیگر برای تان مهم نباشد در اطراف تان چه می گذرد. به طور معمول دوست دارید که کارهای تان را قدم به قدم پیش ببرید. اگرچه به دنبال ثبات هستید، اما این روزها بنیادتان کمی متزلزل شده است. ذهن تان را باز کنید و افق های دیدتان را گسترش دهید. به جای این که برای احساس امنیت به عقب برگردید، گذشته ها را کنار بگذارید و به آینده نگاه کنید.


● متولدین بهمن (ظرف آب):
به نظر می رسد که زمان با سرعت پیش می رود، اما از آن جایی که خورشید با سیاره ی کلیدی شما که اورانوس است همگام شده باعث می شود که سرعت زندگی شما باز هم افزایش پیدا کند. شاید به فکر یک راه فرار فوری باشید، اما این به معنی فرار از کارهای سخت نیست. برعکس شاید خیلی هم مشتاق باشید که کار جدیدی را شروع کنید، اما چالش وضعیت فعلی به این دلیل است که چیزهایی در محیط اطراف تان باعث حواس پرتی شما می شود. به جای این که از امور جدید و ناشناخته فرار کنید، آن ها را با آغوش باز بپذیرید. این جهش های کوانتومی می توانند تغییرات مثبتی را که به دنبال شان هستید به وجود آورند.


● متولدین اسفند (ماهی):
امروز ممکن است وضعیت مالی شما به یکی از این دو طریق تحت تاثیر قرار بگیرد: ممکن است با یک هزینه ی غیرمنتظره روبرو شوید که شما را در یک وضعیت پرمخاطره قرار می دهد؛ یا این که ممکن است ثروت باد آورده ای ناگهان به دست تان برسد، درست مثل این که از آسمان برای تان پول بیفتد. به هر حال باید با احتیاط عمل کنید، فکر نکنید که این تغییر ناگهانی (چه خوب یا چه بد) همیشگی است. ترس و نگرانی به خود راه ندهید و بی فکر هم خرج نکنید. پول و انرژی خود را برای روز مبادا ذخیره کنید.