طالع‌بینی ۲ اسفند ماه ۹۳

خیلی راحت نیست که آدم خود را برای غیرمنتظره ها آماده کند. چون از نامشان پیداست غیرمنتظره و غیر قابل پیش بینی هستند.

● متولد فروردین (بره):

امروز حس های درونی شما حسابی خودنمایی می کنند و از این مساله اصلا هراس نداشته باشید. لازم نیست برای فعالیت های بعدی خود برنامه ریزی کنید. همه چیزی خیلی ساده پیش خواهد رفت و شما هم باید ساده بگیرید. فقط این را در نظر داشته باشید ایجاد تغییر در فکر، باعث ایجاد تغییر در زندگی می شود. منتظر غیرمنتظره ها باشید. امروز در ارتباط عاطفی خود نوسان های احساسی زیادی خواهید داشت. فقط صادق باشید و وقتی حرفی برای بیان ندارید، خودتان را به این کار مجبور نکنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

از این که اطرافیان در مورد رازهای شما بدانند هراسی نداشته باشید. راحت حرف بزنید و همه چیز را خیلی ساده بگیرید. اعتماد به نفس خود را در هر شرایطی حفظ کنید. به این ترتیب می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. هیچ چیز موجب خجالت نیست. حتی اگر اشتباهی هم کرده باشید نوعی تجربه بوده است. باید از آن درس بگیرید و دوباره تکرار نکنید. همه هراس هایی در زندگی دارند که باید با آن روبه رو شوند. امروز شما هم باید قبول کنید که با مشکلات روبه رو شوید تا بتوانید برایشان راهکار پیدا کنید.


● متولدین خرداد (دوقلوها):
احساسات شما دایم سرد و گرم می شوند. خودتان هم تکلیف خودتان را نمی دانید. حساسیت بیش از حد شما می تواند رابطه هایتان را خدشه دار کند. اما اگر راحت باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و از کاه کوه نسازید، همه چیز خیلی عادی پیش خواهد رفت. امروز به هیچ عنوان تصمیم گیری نکنید. با این نوسان احساسی که دارید، هر تصمیمی به پشیمانی ختم خواهد شد. در مورد حرف ها و رفتارهای خود بیشتر فکر کنید زیرا پس از بیان یا انجام، دیگر راهی برای برگشت وجود ندارد.


● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز خودتان را برای هر ماجرایی آماده کنید. هیجان زیادی که دارید جنبه های خوب و بد دارد. جنبه خوب آن این است که می توانید ایده های خودتان در کار را بدون هیچ نگرانی و با اعتماد به نفس مطرح کنید. جنبه بد آن نیز آن است که بسیار حساس هستید و نمی توانید درست قاطع و درست بگیرید. اما به این مساله خیلی فکر نکنید و همه تمرکز خود را برای تغییر بگذارید. از دیروز، مسیر تازه ای برای شما در نظر گرفته شده است، آن را غنیمت بشمارید و زمینه های پیشرفت بیشتر خود را فراهم کنید.


● متولدین مرداد (شیر):

امروز پیش از اینکه حرف بزنید، چند بار به آن فکر کنید. روی همه کلمات خود وسواس به خرج دهید. امروز هر چه قدر بیشتر صداقت و روی حقایق تاکید داشته باشید، حس بهتری را تجربه خواهید کرد. از اینکه از صمیم قلب و در مورد خواسته های درونی و واقعی خود حرف بزنید، نترسید. اما در برخی موارد باید سیاست هم داشته باشید و پیش از اینکه کاری انجام دهید، خوب به آن فکر کنید. به واکنش ها و رویدادها نیز توجه داشته باشید و پیغام های غیرمستقیم آنها را دریافت کنید.


● متولدین شهریور (سنبله):

امروز برای انجام کارها یا بیان حرف ها اصلا عجله به خرج ندهید. شاید فردی به شما پیشنهادهای جالبی بدهد. پیش از اینکه بخواهید با عجله تصمیم گیری کنید، همه مسایل را خوب بررسی کنید و به ندای قلب خود هم گوش کنید. از منطق ذاتی خود استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید آدم های بد و دردسرساز را نمی توان در برخورد اول تشخیص داد. پس پیش از هر نوع قول و قراری حتما در مورد فرد مقابل خود تحقیق کنید و احساسی وارد هیچ ماجرایی نشوید.


● متولدین مهر (ترازو):
خیلی راحت نیست که آدم خود را برای غیرمنتظره ها آماده کند. چون از نامشان پیداست غیرمنتظره و غیر قابل پیش بینی هستند. اما همین که بدانید امروز با چنین مواردی روبه رو خواهید شد، می توانید خود را تا اندازه ای برای روبه رویی با آنها آماده کنید. در محل کار ممکن است سوپرایز شوید یا در ارتباط های خود ممکن است متوجه مسایلی شوید که تاکنون نمی دانسته اید. امروز خود را برای انواع مسایل مثبت و منفی آماده کنید اما در مورد چیزی هم نگران نباشید.



● متولدین آبان (عقرب):


امروز با تلفیق همه ایده ها و عقل و احساس، می توانید خلاقیت بیشتری از خود نمایش دهید. بالاخره امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا از تمرکز روی یک موضوع خاص بیرون بیایید و خود را مشغول فعالیت های جدید کنید. از این فرصت برای انجام کارهای تازه استفاده کنید. مثلا به جای یوگا، به ورزش های پرهیجان بپردازید، باغ وحش بروید یا در کلاس های کیک‌بوکسینگ ثبت نام کنید. درست برعکس روندی که در ماه های اخیر داشته اید، امروز کارهای عجیب انجام دهید و خودتان را سوپرایز کنید. به قضاوت یا طرز فکر دیگران هم اصلا فکر نکنید زیرا هیچ اهمیتی ندارد.


● متولدین آذر (کمان):

شما به تنهایی کارهای زیادی می توانید انجام دهید، اما با همکاری و سینرژی گروهی، عالی خواهید بود و کارهای مثبت و تاثیرات خوبی که خواهید داشت، غیر قابل شمارش خواهند شد. پس همکاری های خد را زیاد کنید. روابط و جنس کارهایی که انجام می دهید را عوض کنید. سعی کنید سرگرمی و هیجان مثبتی به کار وارد کنید تا مسوولیت هایتان با سرعت بیشتری انجام شوند. اگر در انتخاب افراد مناسب برای گروه خود دچار تردید هستید، در میان پروفایل های افراد مورد نظر جست‌وجو کنید و بیشتر با روحیه آنها آشنا شوید.


● متولدین دی (بز):

امروز اتفاق های عجیب و جدیدی در انتظار شما هستند. نمی توان حدس زد که خوب یا بد هستند. همه چیز به واکنش های شما بستگی دارد. از همه آنها می توانید برای بهبود اوضاع کاری یا حتی مسایل احساسی بهره بگیرید. به طور مثال، ممکن است در محل کار پیشنهادهای جالبی به شما بشود. خودتان را برای ناشناخته ها آماده کنید. به اطرافیان کمک کنید و همکاری های خود را افزایش دهید. اول خودتان و اهداف خود را در نظر بگیرید و سپس به کسانی که به کمک شما نیاز دارند اعلام آمادگی کنید. اگر با شریک عاطفی خود مشکلاتی دارید امروز هیچ گفت‌وگویی با هم نداشته باشید و اجازه دهید چند روز بگذرد تا احساساتتان ثابت باشند. زیرا امروز نمی توانید راه درست را از غلط تشخیص دهید.


● متولدین بهمن (ظرف آب):

خوب است هرچند وقت یکبار وضعیت زندگی خود را تغییر دهید. از روند همیشگی دست بکشید و از تغییر نترسید. مطمئن باشید با تغییرات جزیی و بزرگ در زندگی می توانید پیشرفت کنید و خود را از در جا زدن رها کنید. با دیگران ارتباط نزدیک تری را شروع کنید. از آدم های جدید هراس و نگرانی نداشته باشید. خودتان باشید و روح خود را رها کنید. امروز زمان غافلگیری ها است. اتفاق های عجیب و ناخواسته متعددی برای شما روی خواهند داد. خودتان را برای این امر آماده کنید. در تمام طول روز باید سرتان بالا باشد و اعتماد به نفس داشته باشید.


● متولدین اسفند (ماهی):
مراقب خرج هایتان باشید. دستتان را روی جیبتان بگذارید تا الکی پول ها را برای چیزهایی که لازم ندارید، خرج نکنید. امروز با سوپرایزهای متعددی مواجه خواهید شد که می توانند جنبه های خوب یا بد داشته باشند. از چیزی نترسید. خودتان را برای ارتباط و همکاری بیشر با اطرافیان آماده کنید. همه تمرکزتان روی آینده و اهدافتان باشد. اگر شریک عاطفیتان از دست شما دلخور است، امروز نه تصمیم گیری کنید و نه خیلی دور و بر هم ظاهر شوید. بگذارید ناپایداری امروز بگذرد و سپس در یک زمان مناسب با هم صحبت کنید.