طالع بینی هفته: هفته سوم آذر ماه ۱۳۹۳

این هفته برای انجام بعضی از امور آمادگی لازم را ندارید. پس نگران نباشید و این کارها را به زمانی دیگر موکول کنید.

متولدین فروردین:
اختلافی میان شما و یکی از دوستان‌تان شکل گرفته است، برای برطرف کردن این مشکل سعی کنید در زمان عصبانیت تصمیم نگیرید و تصمیم‌های خود را به زمانی دیگر موکول کنید. با این کار شاید متوجه شوید که دلخوری پیش‌آمده بسیار بی‌اهمیت است و این دلخوری بزودی‌حل شود.

متولدین اردیبهشت:
مشکلات در زندگی تمام افراد وجود دارد، اما شما نباید اجازه دهید که اختلال در یک قسمت از زندگی شما تمام روال زندگی را از مسیر اصلی خود دور کند. همچنین قدری بیشتر در کارهای خود تمرکز کنید تا در مسیر موفقیت قدم بردارید.

متولدین خرداد:
امکان دارد در این هفته خبر نه‌چندان خوبی به شما برسد. سعی کنید در این زمان به خود مسلط باشید و اجازه ندهید که رفتار شما تغییر کند. فراموش نکنید امید داشتن به خدا در همه مسیرهای زندگی می‌تواند موجب دلگرمی و اطمینان خاطر شما شود.

متولدین تیر:
این هفته برای انجام بعضی از امور آمادگی لازم را ندارید. پس نگران نباشید و این کارها را به زمانی دیگر موکول کنید. بدانید تاخیر در انجام بعضی از کارها بهتر از این است که کاری را ناقص تحویل دهید. شاید کمی قدم زدن در فضای باز، حال و روحیه شما را به حالت قبل باز گرداند.

متولدین مرداد:
زندگی روی خوب خود را به شما نشان داده است و این‌بار نوبت شماست که روی خوش خود را به زندگی نشان دهید. سعی کنید هر روز با لبخند از خواب بیدار شوید تا بتوانید از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

متولدین شهریور:
در هفته‌های پیش مشکلی برای شما رخ داده بود که همچنان فکر شما را به خود مشغول و درگیر کرده است. سعی کنید از آن فرار نکنید. به اتفاقات گذشته فکر کنید تا بتوانید آنها را در زمان کوتاهی برای خود حل و رفع کنید.

متولدین مهر:
در ابتدای این هفته برای شما مشکلاتی پیش آمده است و احساس می‌کنید این هفته برای شما هفته خوبی نیست. بهتر است از شروع یک اتفاق، پایان آن را پیش‌بینی نکنید و بدانید در پایان این هفته خبرهای خوبی در انتظار شماست.

متولدین آبان:
فشار کاری شما قدری زیاد شده است. اگر فکر می‌کنید از پس این همه کار برنمی‌آیید بهتر است این موضوع را با فردی که مسئول آن است، در میان بگذارید.

متولدین آذر:
زخم زبان زدن و رنجاندن دل دوستان رفتار ناپسندی است که این روزها شما را از چشم دیگران انداخته است. بهتر است به رفتارهای خود بیشتر توجه کنید تا بتوانید آنها را اصلاح کنید.

متولدین دی:
برنامه‌های متعددی دارید. نگران نباشید از پس تمام این کارها برمی‌آیید، به شرطی که برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و در انجام آنها مصمم باشید. بدانید دوستان خوبی دارید و آنها همیشه به فکر پیشرفت شما هستند و این یک امتیاز مثبت برای شماست.

متولدین بهمن:
افکار مالی ذهن شما را بسیار به خود مشغول کرده است. بدانید زندگی جنبه‌های دیگری هم دارد و برای داشتن یک زندگی خوب باید به تمام جنبه‌های زندگی توجه داشته باشید و میان آنها اعتدال بر قرارکنید.

متولدین اسفند:
این هفته را به خودتان اختصاص دهید. سعی کنید بیشتر از قبل به کارهای خودتان رسیدگی کنید. بدانید برنامه‌های کاری هیچ‌گاه پایانی نخواهد داشت. پس در این هفته زمانی را به قدم زدن و ورزش کردن اختصاص دهید تا از زندگی خود بیشتر لذت ببرید.