طالع بینی هفته: هفته چهارم شهریور ماه ۱۳۹۳

مبارزه شما را طلب میکند و این هفته یک زمان برای خداحافظی با اطرافیان و مکانها و اموال است.

اگر امروز روز تولد شماست:
نیاز به آزادی دارید برای انجام هر چیزی که که حتی گاهی اوقات از آن لذت می بردید و حتی با این رفتار باعث تکان دادن اطرافیان شوید که با شما هم شاد باشن. از ریسک کردن لذت می برید. شما بچه ها را بسیار دوست دارید و و پدر مادر شما عالی هستند. امسال چیزی است که تا ۹ سال دیگر به سرانجام خواهد رسید پس آسان بگیرید و به دنبال آموختن چیزهای تازه تر باشید برای کمک کردن به دیگران. امسال سال خوبی برای مسافرت است.

فروردین:
این هفته دریافت های شما کاهش پیدا میکند. از جمله کمک و راهنمایی شریک ها و دیگران. این بدان معنی است که شما برای دستیابی به منابع خود به عقب پرتاب شده و مبجور خواهید شد برروی پاهای خود ایستاده. نترسید زیرا اوج این وضعیت سه یا چهار سال دیگر است. در همین حال خوش شانسی سیاره مشتری در یکی از بهترین مکانها در نشان ماه تولد شماست که احتمالا نمی توانست بهتر از این باشد و این عالی است. مشتری به شما کمک خواهد کرد که شجاعت خود را تقویت کرده و بدون واهمه و عذر خواهی خواسته های خود را مطرح کنید. کودکان شما را به عنوان یک منبع شادی و پتانسیل خلاق خواهند یافت. تعطیلات شما تضمین شده است که با سرگرمی و خوش گذارنی همراه باشد.

اردیبهشت:
دوستی های نزدیک و همکاری های با دیگران دچار استرس خواهند شد زیرا سیاره زحل در مقابل نشان ماه تولد شما قرار گرفته که این اتفاق آخرین بار حدود ۳۰ سال پیش رخ داده. اما خبر خوب اینکه شما در حال بدست گرفتن نیروی قدرت خود برای شروعی دوباره هستید و تمرکز خود را متمرکز دنیای خارجی خود کرده اید. من به کجا خواه رفت؟ خب در ۱۸ ماه آینده یک زمان رویایی برای شماست البته برای بیش از یک دهه برای کشف فرصتهای جذاب و لوکس تر در سرمایه گذاری و خانه و نگاه به همه چیز. روابط با اعضای خانواده بهبود خواهد یافت و همه شادتر و سخاوتمندانه تر نسبت به یکدیگر هستند. بله درست است خانه شما یک هنرکده واقعی است.

خرداد:
در اغاز سال هزاره (سال ۲۰۰۰) به شما چیزهای زیادی هدیه داد و پس از آن در مسیر جدیدی قرار گرفتید تا حدود ۵ سال پیش که شروعی دوباره آغاز شد و باعث تولد چرخه ای جدید برای شما شد. در حال حاضر زمان انجام فعالیتهای سخت است و شما باید زندگی خود را در جهت آزمایش واقعی هدایت کنید. خوشبختانه سیاره مشتری قوت قلب شما و همینطور باعث انرژی مثبت ذهنی به شماست تا کارها را به انجام برسانید. رویکرد شما به زندگی همراه با درک و تحمل بیشتر و همراه با سخاوتمندی است و ارتباط خود را با اطرافیان در حا بهبود خواهید دید و برنامه های اینده تان بزرگتر و بلندپروازانه تر خواهند شد. آینده در انتظار شماست.

تیر:
این هفته تلاش برای کسانی است که با کودکان هستند. مسئولیت های شما افزایش یافته. در واقع این هفته در تمام جنبه های زندگی احساس میکنید هر آنچه بدست آورده اید از کار و تلاش سخت بوده است. خوشبختانه با این کارهای سخت شما فرصتی برای افزایش درآمد خود و یا یک کار بهتر در سال آینده بدست خواهید آورد. این هفته سرمایه گذاری یا خرید چیزهایی برای لذت بردن انجام خواهید داد. مثل اینکه کیف پول خود را که حاوی پروانه هاست در هوای آزاد باز کنید. این هفته در یک فرصت با کسی رابطه ای عاشقانه شورع خواهید کرد که ممکن است از شما خیلی بزرگتر باشد و یا اینکه شما این نقش را برای شخص دیگری بازی کنید. امسال سال خوبی برای ریسک و حدس و گمان نیست.

مرداد:
شیر خوش شانسی هستید زیرا سیاره مشتری پس از ۱۰ سال به نشان شما سرزده است و این به این معنی است که تمام چیزها برای شما حاضر است که حرکت کنید. بانوی شانس لبخند برای شما به ارمغان آورده البته پر از فرصتها و شرایط مطلوب به علاوه افزایش اعتماد به نفس و احساس خوب بودن. این یک اغاز برای چرخه ۱۲ ساله جدید از رشد و شکوفایی برای شماست. نه تنها خوشبخت تر از هر روز میشوید بلکه به نفع شما زندگی ادامه خواهد بافت. هم اکنون فرصت ریسدن به خانه از نظر تعمیرات ، بازسازی و یا جتی جابجایی یا نقل مکان است. البته به لطف افزایش مسئولیت پذیری اعضای خانواده.

شهریور:
این هفته زمان چالش برانگیزی است چراکه شما در یک دوره سه ساله هستید که در آن شما ممکن است تغییر محل سکونت و یا تغییر شغل و حتی هر دو را تجربه کنید. درو اقع شما در یک مسیر تازه ای هستید که از ۵ سال پیش شروع شده و تا ۵ سال دیگر نیز ادامه دارد. بنابراین این تغییرات است که به شما نکات تکمیلی تازه نشان خواهد داد. پس آماده باشید و خود را برای برقراری ارتباط صمیمانه تر و دیدن دنیای اطراف آماده تر کنید. از لحاظ معنوی شما عمیق تر و آگاه تر از همیشه خواهید شد.

مهر:
با بسیاری از تفکرهای تازه به خاطر چیزی در داخل یا خارج از خود روبرو هستید که شما را وادار به اندیشیدن ارزش های خود خواهد کرد. به عبارت دیگر شما میخواهید مطمئن شوید که در حال قرار دادن چیزهای مهم در جای امن هستید و میخواهید بدانید که چه چیزهایی واقعا در زندگی شما مهم است در حالیکه شما ۹۰ ساله نیستید. احساس فشار مالی خواهید کرد که دلیل آن بار مالی افزایش یافته بر شماست و میخواهید مطمئن شوید که شما در حال دریافت بهترین نتیجه از آنچه میخواهید هستید. خوشبختانه تا یک سال الی یک سال و نیم آینده برایتان سرگرم کننده و دوستداشتنی خواهد بود و از بودن با یم دوستی بسیار گرم که به مدت زمان طولانی ادامه خواهد داشت لذت بسیار خواهید برد. و همچنین میخواهید از توانایی دیگران نیز بهر ببرید. برای این متشکرم!

آبان:
هفته ای پر از حادثه برای شما در پیش است زیرا سیاره زحل در نشانه شماست البته برای اولین بار قبل از حدود ۳۰ سال پیش تا به اکنون. جوانترهای متولد ابان این را تجربه نکرده اند و این به معنی است که شما باید آماده برای یک نبرد سخت باشید. برای شما مسئولیت ها و کارهای بسیاری پیش می آید و در عین حال زمان پیشرفت و موفقیت شماست. باید به استقبال این بروید که چه کسی را در ذهن خود میخواهید نه اینکه چه کسی را دیگران در ذهن خود تصور میکنند. این به معنی پایه گذاری ۳۰ سال اینده شماست و سیاره مشتری به شما کمک خواهد کرد که فرصت هایی برای مسافرت و شهرت و همچنین درخشش بدست آورید. لذت بخش است؟

آذر:
مبارزه شما را طلب میکند و این هفته یک زمان برای خداحافظی با اطرافیان و مکانها و اموال است. در واقع این دل کندن برای شما نسبتا آسان است چون شما جلوی خود را نگاه میکنید و این تا به سال آینده ادامه دارد و به شما کمک خواهد کرد بار دوش خود را به روشی آسان تر تا ورود به دنیای جدید حتی دو سال دیگر ، به مقصد برسانید. این هفته واقعا زمان کشف خودتان ، همراه با یک سفر است. هیجان انگیز است زیرا روزگارتان پربرکت خواهد بود زیرا حاکم نشان شما یعنی ژوپیتر هم اکنون برای شما مقدار زیادی از فرصتهای سفرو کشف در دنیا را به ارمغان می آورد. و همینطور فرصت های یادگیری و موفقیت در تحصیل و حتی قانون و پزشکی. این بسیار شیرین خواهد بود مگر نه؟

دی:
این زمان قوی برای شماست زیرا با بدست آوردن احترام و موفقیت در هر چیزی که به دنبال آن هستید و خداوند حق شما را پرداخت خواهد کرد. باید یادبگیرید که چگونه پاسخگوی خواسته های اطرافیان در باشگاه یا سازمان ها و یا گروه باشید. بعد از اینها با لبخندی راهی بانک خواهید شد زیرا که در یک سال و نیم آینده شما از ثروت و منابع دیگران و یا شریک زندگی خود از طریق هدیه و یا ارث چه مستقیم و چه غیر مستقیم بهرمند خواهید شد. دیگرا نبه شما اجازه استفاده از چیزهای خود را خواهند داد و این جذاب است. آیا اینطور نیست؟

بهمن:
هفته پیش روی شما مثل یک افسانه است زیرا زمان برداشت محصولاتی رسیده که از سالها پیش آنها را کاشته بودید. این خیلی هوشمندانه بنظر نمیرسد چون این محصولات را سالهای سال پیش کاشته بودید و امسال نتایج آن را بدست خواهید آورد. اما زمان بسیار مناسبی برای شمایی هست که مسئولیت های بزرگی دارید ،حتی اگر این پاداشها کافی نیست از درخواست همکاری اطرافیان نزدیک مثل دوستان و همکاران استفاده کنید. تعجب نکنید چون همه درخواست شما را با کمال میل قبول کرده و به شما کمک خواهند کرد. سال اینده زمان بسیار خوبی برای ازدواج و یا ورود به شراکتهای جدید است.

اسفند:
این هفته زمان آماده سازی است و شما در حال یادگیری بسیار زیاد و کشف کهارتها و اطلاعاتی که شما به یادگیری آنها حتی بهتر از آنچه میخواهید یادبگیرید ، هستید.بعضی از این آموزشها را در کلاس درس و بعضی را از سفر خواهید آموخت. در همین حال این فرصت خوبی است برای هل دادن رو به جلو به اوج قله های زندگی و دوستداشتن. کارها را به انجام بهتر بهبود ببخشید و یا یک کار بهتر انجام دهید و یا فضای کاری خود را جذابتر کنید تا از چنگال رئیس بد در امان باشید.