طالع بینی هفته: هفته دوم تیر ماه ۱۳۹۳

احساس می کنید به مشورت نیاز دارید و میخواهید با فردی باتجربه صحبت کنید تا از درست بودن تصمیم تان مطمئن شوید.

● متولدین فروردین:
احساس می کنید به مشورت نیاز دارید و میخواهید با فردی باتجربه صحبت کنید تا از درست بودن تصمیم تان مطمئن شوید. شاید اتفاق ساده ای بتواند درست یا غلط بودن تصمیم تان را به شما نشان دهد. فقط باید ترس را کنار بگذارید و عاقلانه در این باره فکر کنید.

● متولدین اردیبهشت:
میخواهید کسی به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید. به نظر می رسد خودتان دوست ندارید در این باره فکر کنید و میخواهید دیگران برای شما مشخص کنند چه کاری و به چه شیوه ای باید انجام شود اما بهتر است خودتان با دقت و منطق، تصمیم بگیرید و مسئولیت آن را هم قبول کنید.

● متولدین خرداد:
احساس تنهایی می کنید و دوست دارید همدمی داشته باشید. شاید هم کار زیاد و فشار روحی باعث ایجاد چنین شرایطی شده اما در هر صورت باید فکری کنید و برنامه ای برای تغییر روحیه تان داشته باشید. سفر یا انجام کارهای تفریحی می تواند حالتان را تغییر دهد.

● متولدین تیر:
این روزها باید منتظر خبرهای خوبی باشید. اتفاقات تازه ای برایتان پیش میآید که اگر حواستان را جمع کنید، میتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. به خودتان اعتماد کنید و با اعتماد به نفس ادامه دهید.

● متولدین مرداد:
کمی نا امید شده اید و حس می کنید نمیتوانید راه درست را تشخیص دهید اما یادتان باشد قدرت شما بیشتر از این هاست. فقط به خودتان اطمینان کنید و بدون ترس ادامه دهید. گاهی ممکن است اتفاقات همان طور که شما میخواهید پیش نرود، اما شاید در نهایت به نفع شما باشد.

● متولدین شهریور:
احساسات متفاوتی را تجربه می کنید که شما را گیج کرده است. این روزها می توانید کمی بیشتر استراحت کنید و فرصتی به خودتان بدهید تا اوضاع بهتر شود و زندگی تان به روال قبلی برگردد. نگران نباشید. بزودی احساسات بهتری خواهید داشت.

● متولدین مهر:
احتیاط خوب است اما به اندازه کافی؛ اگر احتیاط افراطی و غیرمنطقی باشد، نه تنها باعث موفقیت نمی شود که حتی عاملی است برای شکست. پس بهتر است یک بار دیگر تصمیم تان را مرور کنید و نسبت به درست بودن آن مطمئن شوید.

● متولدین آبان:
احساسات منفی زیادی در وجودتان جمع شده که ناراحت تان میکند، اما غیر از خودتان کسی نمی تواند به از بین بردن این احساسات کمک کند. نفس عمیقی بکشید و شکست یا ترس از شکست را فراموش کنید. به خودتان اعتماد داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید.

● متولدین آذر:
نگران هستید و فکر می کنید کارتان دچار مشکل شده، اما بزودی اتفاق خوبی برایتان می افتد که شرایطتان را به کلی تغییر خواهد داد. البته بد نیست خودتان هم دست به کار شوید و کاری برای بهبود شرایط انجام دهید.

● متولدین دی:
این روزها اتفاقات خوبی برای شما پیش می آید و شانس همراه تان است. اگر مشکلی داشته اید، بزودی برطرف می شود و می توانید با آرامش بیشتری زندگی کنید.

● متولدین بهمن:
بعضی وقتها با وجود مهربانی و محبتی که دارید، به تندی با دیگران صحبت میکنید و همین رفتار باعث ناراحتی و دلخوری آنها میشود. پس بهتر است آرامش خودتان را حفظ کنید و موقع صحبت کردن با بقیه کمی آرامتر باشید. اگر مشکلی برایتان پیش آمده که باعث ناراحتی شما شده، در این روزها میتوانید به حل آن امیدوار باشید.

● متولدین اسفند:
میترسید قدرت یا اراده کافی برای روبه رو شدن با موضوعی خاص را داشته باشید و برای همین خودتان را کنار کشیده اید. ترس از شکست، باعث شده دست از کارهای جدید بردارید و خودتان را محدود کنید، اما خوب است با شجاعت پیش بروید و بدون ترس و نگرانی تصمیم تان را عملی کنید.