طالع بینی هفته: هفته اول تیر ماه ۱۳۹۳

زندگی جریان دارد. اتفاقات خوب و بد همزمان با هم پیش میآید و شما باید خودتان را با زندگی هماهنگ کنید. این روزها خبر خوبی به شما میرسد و میتوانید نتایج کارهای گذشته تان را ببینید.

● متولدین فروردین:
نسبت به تصمیم تان خیلی شک دارید و فکر میکنید اشتباه بزرگی انجام داده اید. این شک و تردید میتواند مانع شما باشد. پس بهتر است هرچه زودتر آن را کنار بگذارید و با اطمینان بیشتر راهتان را ادامه دهید.
● متولدین اردیبهشت:
میترسید و همین احساس ترس باعث شده حال خوبی نداشته باشید. به جای اینکه حس ترس را انکار کنید و آن را نادیده بگیرید، بهتر است آن را با تمام وجود حس کنید و متوجه شوید چرا ایجاد شده. شاید بهتر بتوانید راه حلی برایش پیدا کنید .
● متولدین خرداد:
منتظر تغییر مثبتی هستید و به نظر میرسد تمام فکر و خیالتان پیرامون این موضوع میگردد. حالا فرصت خوبی است که دست به کار شوید و خودتان هم کمک کنید این تغییر هرچه زودتر رخ دهد.
● متولدین تیر:
منتظر اتفاقات جدیدی باشید که در زندگ یتان پیش میآید؛ خبر تازه، حضور فردی که او را نمی شناسید یا اتفاقی غیرمنتظره در حال رخ دادن است. احساسات آشفته و ناراحتی خود را فراموش کنید و جایی برای اتفاقات مثبت جدید بگذارید. شاید این کار به نظر سخت باشد، اما ارزشش را دارد و شما هم میتوانید بخوبی از عهده آن بربیایید.
● متولدین مرداد:
نگران هستید و این نگرانی فقط به دلیل نداشتن اعتماد به نفس است. به خودتان اطمینان داشته باشید و تصمیم تان را عملی کنید. این همه ترس و نگرانی به نفعتان نیست و فقط شما را از ادامه مسیر باز میدارد.
● متولدین شهریور:
به موفقیت نزدیک شده اید و حالا دوره ای همراه با شادی و آرامش را تجربه خواهید کرد. این حس آرامش و تعادل، هم در زندگی شخص یتان نمایان میشود و هم در محیط کارتان. فقط باید آن را پرورش دهید و نگذارید حرفهای دیگران شما را خسته و ناامید کند.
● متولدین مهر:
تغییری در محیط کارتان اتفاق میافتد. میتوانید از این تغییر به نفع خودتان استفاده کنید. فقط باید نگاهتان را نسبت به زندگی و اتفاقات آن تغییر دهید تا بتوانید نکات مثبت این موضوع را هم ببینید. راه حلی برای مقابله با مشکلی که برایتان پیش آمده پیدا خواهید کرد؛ نگرانش نباشید.
● متولدین آبان:
اعتماد به نفس و حفظ آرامش یکی از بهترین شیوه ها برای رویارویی با مشکلات زندگی است. این روزها اگر خیلی حوصله ندارید و احساس میکنید افکارتان به هم ریخته است، از این رو شها کمک بگیرید. مشورت کردن با یکی از دوستانتان میتواند به نفع شما باشد، اما باید بدانید کدامیک از دوستان شما بهترین راه حل را خواهد گفت.
● متولدین آذر:
زندگی جریان دارد. اتفاقات خوب و بد همزمان با هم پیش میآید و شما باید خودتان را با زندگی هماهنگ کنید. این روزها خبر خوبی به شما میرسد و میتوانید نتایج کارهای گذشته تان را ببینید. از نظر مالی شرایط سختی دارید، ولی این وضعیت هم به زودی تغییر میکند و کارتان رونق میگیرد.
● متولدین دی:
روزهای سختی را پشت سرگذاشته اید، اما خودتان هم در ایجاد این روزهای سخت بی تقصیر نبودید و حالا باید سعی کنید هرچه زودتر این سختی ها تمام شود. مطمئن باشید اگر همه چیز بخوبی پیش برود، روزهای آرامی در انتظارتان است.
● متولدین بهمن:
اگر زندگی به شما سخت میگیرد و اتفاقات ناخوشایندی پیش رویتان قرار میدهد، ناامید نشوید و دست از تلاش برندارید. تمام این ناملایمات بزودی برطرف میشود و شما میتوانید در آرامش بیشتری زندگی کنید.
● متولدین اسفند:
تکبر و غرور بیش از حد باعث شده هیچکس و هیچ چیز دیگر را نبینید و همین باعث تنهایی تان شده است. برای کنا رگذاشتن این ویژگی منفی بهتر است کمی بیشتر به اطرافیا ن توجه کنید و آنها را هم در نظر داشته باشید. اگر بتوانید این خصوصیت اخلاقی منفی را ترک کنید، دوستان بیشتری خواهید داشت.