طالع بینی هفته: ۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۲ خرداد ماه ۹۳

شما به طور ناگهانی برای ارزشهای دیگران بسیار کم صبر خواهید بود. این بدان علت نیست که شما برای عقاید دیگران احترام قائل نیستید بلکه برای ان است که زمان بسیار طولانی را برای بدست آوردن انچه برایتان مهم است سپری کرده اید.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
در روزهای شنبه و یکشنبه باید چه کار کنید؟ کمترین کتر ممکن را بایر انجام دهید. خودتان را در افکارتان غرق کنید. برای امضا کردن هر کاغذی وقت بیشتری بطلبید. اگر دوست دارید چرت بزنید. در روزهای دوشنبه و سه شنبه کالری زیادی خواهید سوزاند و هر دوی این روزها برای هفته ماجراجویانه تان با اندازه کافی جالب خواهند بود. چهارشنبه و پنجشنبه( زمانی که صبر و ثبات موضوعات اصلی هستند) شما را به سرعت آهسته تری بازمی گردانند ولی دوباره، و نه برای مدتی طولانی همه چیز در روز جمعه به سرعت حرکت خواهد کرد. این شامل زندگی عشقی شما هم می شود و اگر مجرد هستید انتظار تحولاتی را داشته باشید.
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
شما دوستان زیادی دارید که دوست دارند به شما کمک کنن. اگر چیزی شما را به خود مشغول کرده است، شنبه و یکشنبه فرصتهای زیادی برای انجام کاری در مورد آن به شما ارائه می دهند. این وزنه را از روی شانه هایتان بردارید و نفس بکشید. د شنبه و سه شنبه دائم در حال عجله کردن هستید و به نحو نا مشخصی با دوستان نزدیکتان در مورد چیزهای احساساتی صحبت خواهید کرد. ولی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ندرت با دوستانتان ارتباط خواهید داشت. زندگی عشقیتان نیز این روزها بسیار بی ثمر شده است. در روز جمعه کسی چیزی به شما می گوید که بسیار چاپلوسانه است.
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
سوالهایی که در مورد شخصیت خودتان دارید از بین نخواهند رفت. سردرگمی فعلی فقط جلوه های اخیر از یک مسئله بسیار اساسی است بنابراین در مورد جرئیات استرس نداشته باشید. بر خلاق بودن(و لذت بردن از خودتان)و خیلی چیزهای دیگر با بودن در مکان درست تمرکز کنید .دوشنبه و سه شنبه به دنبال نصیحت یک دوست و آشناییهای گاه و بیگاه باشید(چرا که نه؟). ودر چهارشنبه به دنیا نشان دهید که چه هستید. جمعه روز خوبی برای انجام کارها نیست ولی افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد.
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
در روزهای شنبه و یکشنبه ذهنتان بسیار سردرگم است و در خنده دارترین موقعیت به سرانجام می رسد. این موضوع-چه باور کنید چه نکنید- بسیار مولد خواهد بود. شما بیشتر از همیشه با اطرافیانتان هماهنگ هستید. اگرچه در روزهای دوشنبه و سه شنبه احساس می کنید باید اجتماعی تر باشید ولی بهتر است سرتان به کار خودتان گرم باشد (ولی اگر خیلی احساس اجتماعی بودن کردید بهتر است قبل از هر صحبتی به آنچه می خواهید بگویی فکر کنید). چهارشنبه و پنجشنبه حامل خبرهای خوبی در قلمرو خانواده خواهد بود و در آخر هفته با ابهتر شدن حال و هوایتان بیشتر برون گرا خواهید بود.
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
در ابتدای هفته غرایز و مهرتهای شما در گوش دادن در بالای لیست خواهد بود. و این دو موضوع در ترکیب با یکدیگر شما را از هر وضعیت مخاطره آمیزی نجات خواهند داد. وقتی تصمیم میگیرید کارهای بزرگی انجام دهید بر روی دوستانتان حساب کنید چراکه آنها برایتان نوری روشن می کنند که چیزهایی را که تابحال به آن توجه نمی کردید را ببینید. شما از یادگیری چیزهای جدید لذت می برید حتی اگر این چیزهای جدید (و بالقوه شرم آور)در مورد خودتان باشند. در روزهای پنجشنبه و جمعه حجم بالایی از توجه را دریافت می کنید که اصلاً انتظار آن را نداشتید و بیتر آخر هفته را بشاش خواهید یود.
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
شما هرگز نمی توانید بفهمید که در زندگی یک شخص دیگر چه می گذرد. اگر در روزهای شنبه و یکشنبه از یک دوست انتقاد می کنید این را در نظر بگیرید که شما تمام داستان را نمی دانید. هرچقدر که در روزهای دوشنبه و سه شنبه خوشحال باشید ولی روابطتان با همکارانتان تیره خواهد بود و با سرخوردگی شما به پایان می رسد. ولی لازم نیست بگذارید مسائل کاری باعث برهم زدن برنامه های آخر هفته تان شود. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شما و شخصی که خوب می دانید کیست از همیشه سازگارتر هستید. شام پنجشنبه شب موضوع برجسته آخر هفته است. اگرچه جمعه هم پتانسیل آن را دارد که بیش از حد بزرگ باشد.
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
حتی وقتی در حال درگیری با میلیونها چیز دیگر هستید حواستان به اطراف نیز هست. ووقتی چیز زیبایی ببینید آن را به دوستانتان نیز نشان می دهید. همه دوست دارند این روزها شما در اطرافشان باشید و این موضوع این امر را توضیح می دهد که چرا در اواسط هفته شخصی به دنبال شما می گردد. ممکن است این موضوع اصلاً رومانتیک نباشد و در مورد کار و تجارت باشد. شما توانایی آن را دارید که روز سه شنبه را بسیار جالب و عالی و یا بسیار مزخرف کنید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. ولی روزهای پنجشنبه و جمعه اصلاً مهم نیست که شما چه کاری انجام دهید زیرا بسیار فوق العاده خواهند بود. جذب شدن، با هم کار کردن و مهربان بودن به شدت خود را نشان می دهد. در روز جمعه انرژیتان بسیار بالا خواهد بود.
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
شنبه و یکشنبه بسیار عالی و رویایی خواهند بود. کافیست فقط آرزوی چیزی را بکنید و آن چیز آماده شود. از لحاظ رومانتیکی نیز هیچ وقت به این خوبی نبوده اید. بسیار نادر است که یک فانتزی در زندگی به این خوبی واقعیت بیابد. دوشنبه و سه شنبه در برگیرنده مواردی از واقعیت خواهند بود. نه اینکه روزهای ناراحت کننده ای باشند، بلکه متاسفانه باید انگشتتان را بلند کرده و کسی را توبیخ کنید. پنجشنبه و جمعه با توجه به زندگی عشقیتان فقط در مورد هلو و خامه نخواهد بود. البته خیلی هم روزهای ناگواری نیستند. مسائل خود را خوب بررسی کنید ولی در روز جمعه کمی ریلکس باشید و آسان بگیرید.
● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
گوش دادن به صحبتهای شخصی در مورد گذشته خود در روز شنبه باعث می شود شما نیز در مورد سابقه احساسی خود فکر کنید. ببینید چقدر از آن گذشته است! چالشهایی که در حال حاضر با آن مواجه هستید در مقایسه با چالشهایی که بر آن غلبه کردید چیزی نیستند.در روز های دوشنبه و سه شنبه هیچ چیز نمی تواند مانع بروز استعدادهای شما شود(به علاوه، انتظار یک واقعه عاشقانه را داشته باشید). به عنوان یک استاد ارتباط، مهارتهای خود را انعطاف پذیر کنید و خواهید دید که همه چیز درست خواهد شد. در زوط جمعه بسیار حرف خواهید زد ولی به طور شگفت آوری هیچ عملی انجام نخواهد شد.
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
در ابتدای هفته با وجود اینکه همه از شما درخواستهایی دارند ولی شما وقت اینکه از کسی بخواهید برایتان کاری انجام دهد را ندارید. شما دوست دارید که مورد نیاز همه باشید ولی کار زیاد خسته کننده خواهد بود. در روز سه شنبه یک رفیق قابل اعتماد به کمکتان می آید. چهارشنبه زمان خوبی برای تصمیم گیری است، به غرایزتان اعتماد کنید. پنج شنبه برایتان حس خوشبینی، ایده آلیستی و شادی به همراه خواهد داشت. در روز جمعه طرح حای بزرگتان ممکن است عملی نباشد ولی هر چیزی ممکن است. ادامه دهید!
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
شما به طور ناگهانی برای ارزشهای دیگران بسیار کم صبر خواهید بود. این بدان علت نیست که شما برای عقاید دیگران احترام قائل نیستید بلکه برای ان است که زمان بسیار طولانی را برای بدست آوردن انچه برایتان مهم است سپری کرده اید. در روزهای دوشنبه و سهشنبه باید ملاحظه چیزهایی را بکنید. ایده های پیشرفته، کمکهای انسان دوستانه بزرگ، کشف رویدادهای بزرگ جهان که شما از آن چیز زیادی نمیدانستید، چیزهایی هستند که در روز چهاشنبه ذهن شما را به خود مشغول کرده اند.پنجشنبه بیشتر دنیوی و خانواده مجور خواهد بود(ابن بدین معنا نیست که خانواده چیز زیبایی نیست) و جمعه به طور غیر قابل باوری رومانتیک خواهد بود.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
در روز شنبه با خود به خوبی رفتار کنید. قسمتی از آنچه که بدانید چه می خواهید دست یافتن به آنچه که می خواهید است و اینکه آیا از آن خوشتان می اید یا خیر. پس کمی تحقیق کنید. در روز یکشنبه بر روی یک پروژه جدید کار خواهید کرد که دیدگاه همه را نسبت به شما تغییر خواهد داد. دوشنبه و سه شنبه به نسبت کمتر روشن هستند و ابرها به صورت استعاری آسمانتان را خواهند پوشاند. ولی یک غذای خوشمزه خانگی شما را به زندگی بر می گرداند. پنجشنبه روز بالشهای نرم، آواز پرندگان و نامه های عاشقانه خواهد بود. جمعه روز مناسبی برای استراحت و خوابیدن است.