طالع بینی هفته: ۱۳ اردیبهشت ماه لغایت ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۳

ظاهراً ارقام دروغ نمی گویند و پول حرف اول را میزند ولی در ابتدای این هفته چیزهای بیشتری برای درک واقعیت وجود دارد.

● فروردین-Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس

در روز شنبه برای از دست دادن چیزی آماده باشید که ممکن است دسته کلیدتان و یا خونسردیتان باشد. نمام امور ممکن است در حال حاضر به میل شما صف نکشیده باشند. ولی همزمان با گذر روزهای آتی ستاره ها نیز به نفع شما خواهند بود و در طی چند روز آینده همه چیز به خوبی در حال جریان خواهد بود. ابتکار عمل داشتن و حتی یک ریسک عاشقانه واقعاً برایتان مناسب خواهد بود. اواسط هفته بیشتر در مورد سعی و تلاش در همه زمینه های زندگی خواهد بود. در آخر هفته در تماس با اطرافیانتان باشید، ارتباطات بیشتر(چه راه دور و چه نزدیک) بهتر است.

● اردیبهشت-Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز

در ابتدای هفته شما با یک شریک و یا یک تیم به بهترین نحو کار وتفریح خواهید کرد. پشتیبانی کردن بسیار عالی است، گفتگوهایتان بسیار آشکار خواهد بود. شخصی شما را از انجام اشتباه دور نگه می دارد. این اشتباه ممکن است کوچک یا بزرگ، حرفه ای و یا شخصی باشد. سپس در اواسط هفته ستاره ها برایتان نیروی فوق العاده خواهند فرستاد. به چیزهای مورد علاقه خود بپردازید، مسائل خود را مورد بررسی قرار دهید و طبق احساسات خود عمل کنبد. شما اکنون بسیار جذاب و مولد هستید. بخش مولدتان ممکن است در اواخر هفته از بین برود ولی همچنان از قوه درک بالایی برای دیگران برخوردارید ، از آن استفاده کنید!

● خرداد-Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین

در ابتدای هفته ستاره ها طرف شما هستند. به خصوص وقتی صحبت از پیشرفت کردن و برداشتن قدم بعدی در کار، عشق، رشد شخصیتی و امید باشد. اجازه دهید اطرافیانتان-به خصوص آنهایی که عاشقشان هستید- در افکار و امیدهایتان شریک باشند. ایده ها و حمایت آنها برایتان مفید خواهد بود. در اواسط هفته به منابع درونی خودتان نیاز خواهید داشت و از قدرتمندی آنها شگفت زده خواهید شد. این موض.ع را کشف کنید که چه چیزی واقعی است و چه چیزی واقعاً برایتان اهمیت دارد. این آخر هفته برایتان بسیار سرگرم کننده است البته قلبتان نیز در جای مناسبی قرار دارد!

● تیر-Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید

در روز شنبه کمی برای تماس با کسی که بسیار برایتان اهمیت دارد وشما میدانید این شخص چه کسی می تواند باشد وقت بگذارید. غرایز فردیتان در نقطه درستی هستند و در طی چند روز آینده تخیل زنده و احساسات قویتان مسئول دریافت بهترین نتیجه از شما خواهند بود. در حال حاضر می خواهید کسی را که به نظرتان مناسب می رسد را از نظر واقعیت کنترل کنید. و برای دریافت نتیجه ای ماندگار از اواسط تا آخر هفته خجالتی نباشید و کنار نکشید. زندگی و عشق مستلزم حضور فعال شما هستند.

● مرداد-Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت

توجه به ظاهر امور در ابتدای هفته بدین معناست که شما فقط بخشی از داستان را متوجه شده اید. علاوه بر این، هنگامی که شروع به تفکر در اعماق وجودتان می کنید، اطلاعات بیشتری بدست می آورید، سوالات بیشتری می پرسید(حتی از خودتان) واقعاً در می یابید که در حال سرمایه گذاری برای یادگیری بیشتری هستید. سپس در اواسط هفته بیشتر یاد میگیرید و احساس بهتری خواهید داشت. افراط نکنید، زیرا باعث نمی شود شما سریع تر به آنچه می خواهید برسید. برخی از قدرتهای درونیتان در آخر هفته شما را برای رسیدن به اهدافتان شما را یاری می کنند. از سفرتان در حالی که به سوی مقصد می روید لذت ببرید.

● شهریور-Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود

ظاهراً ارقام دروغ نمی گویند و پول حرف اول را میزند ولی در ابتدای این هفته چیزهای بیشتری برای درک واقعیت وجود دارد. از اینکه وارد چه جریاناتی می شوید بسیار مطمئن شوید. اواسط هفته کاملاً در مورد مسائل فردی خواهد بود و اگر ذهنتان را بر روی آن متمرکز کنید خواهید دید که تمامی روابطتان به زیبایی شکوفا خواهند شد. سعی کنید روابطی بر پایه ارزشهای درونی داشته باشید و آن را روح متقابل بنامید. در این آخر هفته خیلی فصیح صحبت نخواهید کرد پس بهتر است بگویید در ذهنتان چه می گذرد. در واقع مواظب باشید پایتان در دهانتان نرود!

● مهر-Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس

همونجا بمون عزیزم! زندگی در اوایل این هفته بالا و پایین بسیاری خواهد داشت و تغییرات ناگهانی باعث می شود کاملاً متوجه نشوید که موضوع چیست. خونسردی خود را حفظ کنید و وقتی دچار شک می شوید سعی کنید به دیگران کمک کنید زیرا باعث بهبود خلق و خوی شما می شود و تمرکز دیگران را از روی شما بر می دارد. در ابتدای هفته اگر ستاره ها قول خود را فراموش نکنند تماماً متعادل است. از سه شنبه تا آخر هفته همه چیز به دنبال هم اتفاق می افتد. با دوستانتان عشق را قسمت کنید. شما توانایی آن را دارید که به درون هر چیزی بنگرید و نتیجه مهمی بدست آورید.

● آبان-Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد

در روز شنبه با درخشش منحصر بفردتان خودتان را نیز شگفت زده خواهید کرد که چقدر در حال حاضر خوب هستید. ولی در طی چند روز آینده مراقب تمایل خود به درهم و برهم کردن باشید. چیزهایی را که برای آن می خواهید بجنگید با دقت انتخاب کنید و مطمئن شوید که این تصمیم و نتایج آن ارزش جنگیدن را دارد. در روز های سه شنبه و چهارشنبه یک اختلاف کوچک در واقع چیز سالمی خواهد بود. اختلاف نظری که با ملاحظه بسیار بکار گرفته شده باشد می تواند شما و شخص خاصی را به هم نزدیکتر کند. در آخر هفته هرچقدر جزئیات گرایی بیشتری داشته باشید بهتر است و این موضوع همانطور که می دانید فقط در محل کارتان نیست.

● آذر-Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه

شنبه از آن روزهایی است که مدام چیزی را گم و سپس پیدا می کنید. گم کردن دسته کلیدتان باعث می شود راه حل بهتری برای مشکلات طولانی مدت پیدا کنید. سعی کنید در حال حاضر چیزهای کوچک را پیگیری کنید و امور بزرگ در طی چند روز آینده خود را نشان خواهند داد. چه چیزی شما را بر سر ذوق می آورد؟ خلاق بودن، بازی کردن، کارهای احمقانه انجام دادن، عاشقانه رفتار کردن و ... . مراقب جرقه های در حال پرواز باشید! اگر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کسی از شما خواست تا برایش کاری انجام بدهید حتماً این کار را بکنید. در آخر هفته مراقب برنامه های مختلف باشید. دیگران به لحاظ اولویت چه چیزهایی برایتان به ارمغان می آورند؟

● دی-Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت

شما در روز شنبه کاملاً مردم گرا خواهید بود و بردهایی په در زمینه کاری و چه شخصی خواهید داشت. چقدر جالب! تقریباً همه چیز تاثیر فوق العاده ای بر روی روزهای آتی خواهد داشت. فقط سعی خود را انجام دهید و خیلی به خود سخت نگیرید و استرس وارد نکنید. سپس در اواسط هفته ارزشهایی که شما به هر موقهیتی بخشیده اید ناگهان بی ارزش می شوند. اجازه دهید بقیه بدانند که چه حسی دارید. وقتی آخر هفته می رسد اوضاع را ساده بگیرید وگرنه در مورد یک چیز بسیار ساده زیاد فکر خواهید کرد.

● بهمن-Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس

شما در روز شنبه نیاز به بررسی واقعیت دارید. و بهتر است که شما به دنبال آن باشید تا اینکه به شما تحمیل شود. سپس در طی چند روز آینده بهتر است خودتان باشید. اگر در تنگنا قرار بگیرید آمادگی شکستن آن را خواهید داشت. فقط مراقب هر گونه هر گونه اقدام عجول و بی پروا باشید. در روز سه شنبه وقتی در حال یادگیری هستید و یا با چیز جدیدی درگیر هستید خوشحالترید اما هیچ چیز نمی تواند در خلا اتفاق بیوفتد. درسهای قدیمی را که تاکنون یاد گرفته اید فراموش نکنید. آخر هفته با احتمال عاشق شدن فرا می رسد ولی فقط تا وقتی که شما مایل به از دست دادن دلتان باشید!

● اسفند-Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم

کشف کردن چیزهای مختلف جایزه خودش را در ابتدای هفته خواهد داشت و شما در این مورد عالی هستید. از این روند چه در محیط کار و چه در مسائل شخصیتان لذت ببرید. و فقط زمانی اتفاق می افتد که شما در جریانی قرار بگیرید که بفهمید اوضاع از چه قرار است. زندگی عشقیتان از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و یا اگر آماده باشید می تواند شروع شود و زمان خوبی برای آنلاین بودن و ارتباط برقرار کردن با دیگران است و اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید می توانید آن را شیرین تر کنید.وقتی صحبت برنامه ریزی برای این آخر هفته پیش بیاید، شما به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.