طالع بینی هفته: ۳۰ فروردین ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه ۹۳

در چند روز بعدی هر وقت یه کمک نیاز دارید فراهم خواهد شد و برعکس دیگران نیز می توانند روی کمک، شفقت و وقت شناسی عالی شما حساب کنند.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
صبح روز شنبه ممکن است برای رفتن بسیار مشتاق باشید، اما مراقب باشید: شور و شوق شما ممکن است در آغاز هفته به سمت و سوی خاصی سوق پیدا کند. شما می دانید چه می خواهید ولی موقع بدست آوردن آن قانون طلایی را فراموش نکنید. حوالی روزهای سه شنبه و چهار شنبه دیدگاه بسیار شفافی خواهید داشت که می تواند به مسائل کاری و یا حتی شخصی مربوط باشد. کشیدن طرحی برای آینده بسیار عالی خواهد بود. با این حال، زمانی که آخر هفته برسد احتمالاً دوست دارید که کمی آرامش داشته باشید و استراحت کنید. برای دوری از یک وضعیت دردسر ساز بهتر است کمتر دروغ بگویید!

● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز

برای اینکه هفته خود را به خوبی آغاز کنید، در روابطتان با افراد در روز شنبه دقت بیشتری به خرج دهید. در بعد از ظهر( و آغاز هفته) آگاهی درونی شما بینشی در خصوص جهان اطرافتان به شما ارائه می دهد که از دید دیگران پنهان مانده است. حوالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ممکن است کسی بخواهد احساسات شما را تحریک کند که کمی نگران کننده است. ولی بهتر است به جای یک واکنش تند و خشن بهتر است علت را جویا شوید. وقتی آخر هفته برسد تفریح بیشتری با یکی از دوستانتان، یک شخص خاص و یا با یک گروه خواهید داشت. با کسانی که ارزشها و اهداف خود را با شما به اشتراک می گذرانند بیشتر رفت و آمد کنید.

● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین

در صبح روز شنبه برای انجام یک سری کارهای افراطی حاضر باشید. بعد از ظهر شنبه و بقیه روزهای هفته سریع و متفاوت فکر کنید. برای دستیابی به قوه درک بهتر باید به خودتان به سختی فشار بیاورید و راه های منحصر بفردی را امتحان کنید. ولی ارزش آن را دارد. در روز های سه شنبه و چهارشنبه پنجره جدید برویتان باز می شود که در باره مسیر زندگیتان ایده های جالبی به شما می دهد(البته شما نیز آزادانه نظرتان را عوض خواهید کرد). آخر هفته در برابر اصرارهای بیش از حد دیگران حداقل برای چند لحظه مقاومت کنید. به یاد داشته باشید که زمان همه چیز است.

● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید

صبح روز شنبه نیازمند درمانهای خاصی است-چیزی که شما را با انگیزه و خوشحال کند- در بعد از ظهر و در آغاز هفته نگرشی خوش بینانه برای کمک به غلبه بر برخی موانع جزئی خواهید داشت. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در طالعتان پول است پس مطمئن شوید که درک خوبی از مسائل مالی دارید(و درک خوبی از هر کسی که درگیر این موضوع است). در انتهای هفته بسیار فیلسوفانه خواهید بود و دوست دارید که قلمروهای بسیاری را کشف کنید که می تواند در دنیای اطرافتان و یا حتی در مغزتان باشد.

● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت

صبح روز شنبه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد البته اگر به اندازه کافی برای استفاده از آن هوشمند باشید. در بعدازظهر( و در بقیه هفته) مراقب باشید که به بهترین شکل خودتان را ارائه کنید. درحال حاضر مهمترین چیز این است که بدانید چه زمانی باید سکوت کرده و گوش فرا دهید. حوالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه روابط گوناگونتان دچار چالش های مختلف خواهد شد و تلاش برای کنترل وضعیت نیز بیهوده به نظر می رسد. اگر در انتهای هفته نمی دانید عکس العمل دیگران نتیجه چیست، چرا نمی پرسید؟ غرایز شما معیار سنجش بسیار خوبی هستند.

● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود

احتمالاً در روز شنبه در حالت" عجله کنید و منتظر بمانید" هستید و تنظیم زود هنگام زنگ آلارم ساعتتان نیز کمکی نخواهد کرد. ولی در بعدازظهر و ابتدای هفته کمی انرژی انجام کار به سراغتان خواهد آمد. کارکردن برایتان سرگرم کننده است و روابط عاشقانه تان با حالت اول بر میگردد. برای گرفن نتیجه بهتر عضلات خلاقتان را خم کنید. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمایل شما به تلاش برای دست یافتن به چیزهای جدید و تست ایده ها و نگرش های تازه به جهان اطرافتان نشان می دهد که شما آماده برای به ارائه آنچه در آن است هستید. در برابر وسوسه قضاوت کردن مقاومت کنید زیرا فاصله بسیاری بین آنچیزی که چشم میبیند با واقعیت وجود دارد.

● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس

در ابتدای روز شنبه شما یک ذره ب ارتباطات اجتماعی هستید پس همین منوال را ادامه دهید. در بعدازظهرو در دو یا سه روز آینده با برخی از کارهای گذشته دست و پنجه نرم خواهید کرد که این امر می تواند مربوط به کارتان و یا شخصی باشد. از یک دوست ویا هر شخص مناسب دیگری برای انجام دادن این موضوع کمک بگیرید. در اواخر هفته قدرت درک بالایی خواهید داشت. طرح های بزرگ ممکن است به نتیجه نرسد پس پروژه های کوچک تر را امتحان کرده و از چیزهای کوچک مثل حرف زدن با یک دوست، پیاده روی و چرت زدن لذت ببرید.

● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد

صبح شنبه زمان مناسبی برای ریسک کردن نیست. اگر شخصی در حال حاضر و یا طی چند روز آینده شروع به انجان کارهای تازه ای کرد، از خودتان و او حتماً علت را بپرسید. مردم با روی باز با شما برخورد می کنند و احتمالاً چیزهای جالبی می شنوید. در اواس هفته آیا این شما هستید که احساساتتان را کنترل می کنید یا احساساتتان شما را کنترل می کنند؟ اشتیاق خود را برای آخر هفته نگهدارید زیرا عشق در فضا منتشر است. اگر از تخیلاتتان استفاده کنید می توانید هر چیزی را وارد مرحله بعدی کنید.

● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه

صبح شنبه سعی کنید از دنده راست بیدار شوید و اجازه دهید انرژی های کیهانی هفته را آغاز کنند. از حالا تا روز سه شنبه، صداقت شما( و نه حس شوخ طبعیتان!) برایتان احترام و قدر دانی به ارمغان می آورد. از چیزهای اطرافتان برای گرفتن نتیجه بهتر استفاده کنید. شما عاشق ایده های تازه هستید، یادگیری مهارت های جدید و ارتباط با افراد مختلف در سراسر سه شنبه و چهارشنبه باعث ایجاد فضایی بسیار عالی برای کار و زندگی شخصی تان می شود. هنگامی که آخر هفته می آید، به اطرافیانتان هشدار دهید که ممکن است کمی حواس پرت باشید و البته سعی کنید کلیدهایتان را گم نکنید.

● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت

ممکن است شنبه صبح یک یا دو حادثه ناگوار برای شما اتفاق بیافتد، اما سر خود را بالا بگیر و به مسیر ادامه بده—از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز های آینده انرژی به سود شما تغییر خواهد کرد. حالا چه کاری را می خواهید تمام کنید؟ در کار، در خانه و یا در عشق؟ یک هدف انتخاب کن و با سرعت انجامش بده . پنجشنبه و جمعه فضایی برای جست و جو در ذهنت ایجاد کن و یک چشم انداز نوآورانه و تازه ارائه بده. دنبال چیزی بگرد که الهام بخش تو باشد، که ممکن است یک موسیقی و یا یک کار هنری در آخر هفته باشد. به دیگران آن روی خلّاق خود را نشان بده و آنان خیلی بیشتر شگفت زده خواهند شد.

● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس

شنبه صبح ذهن شما بسیار پربار است و ممکن است حتی قبل از اینکه مسواک بزنید چند ایده ی ناب داشته باشید. از آنها یادداشت بردارید چون بعد از ظهر و روز های بعد پر از مشغله خواهی بود. تا پنجشنبه و جمعه صبر کن و اگر ستاره ها درست گفته باشند شما نیرویی دارید که با آن شناخته می شوید. باهوش، جذاب و البته به هر چیز که دست بزنید طلا می شود، بله این شما هستید. آخر هفته که بیاید، از یک مسئله مالی به سادگی نگذرید، ممکن است نسبت به موارد دیگر احمقانه به نظر برسد اما لازم است

● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم

شنبه ممکن است تمایل شما برای گفتن چیزهایی که به آن فکر نکرده اید اول هفته جالبی را رغم بزند. در چند روز بعدی هر وقت یه کمک نیاز دارید فراهم خواهد شد و برعکس دیگران نیز می توانند روی کمک، شفقت و وقت شناسی عالی شما حساب کنند. اگر شما آرزوی چیزی ( یا کسی) متفاوت را داشته اید پنجشنبه و جمعه زمان خوبی برای تمرکز بر این خواسته و برنامه ریزی با استفاده از یک ذهن قدرتمند است. آخر هفته انرژی شگفت انگیزی خواهید داشت پس آماده شوید تا از آن استفاده کنید.