طالع‌بینی ۱۷ فروردین ماه ۹۳

امروز طرز فکرتان تغییر می کند و این باعث می شود تا خودتان هم از این موضوع تعجب کنید. اما آیا لازم است برای داشتن طرز فکر جدید، فکرهای قدیمی خود را دور بریزید؟

● متولد فروردین (بره):
امروز زمان استراحت است و تا می توانید از آن بهره بگیرید. احتمالا بیشتر زمان خود را برای تجربه و انجام تفریحات متنوع اختصاص خواهید داد. اما از آنجا که روز کاری است و مجبور به انجام وظایف خود هستید، اعضای خانواده یا مدیرتان به شما گوشزد می کنند که حواستان به کار باشد و دست از خیالپردازی بردارید. اما همچنان به کار خود ادامه می دهید و برای تفریحات بعدی در ذهنتان برنامه ریزی می کنید. در رابطه عاطفی شما همه چیز به سمت مرموز بودن پیش می روند. هر دو طرف نمی توانید درک درستی از روابط خود داشته باشید. اما این مساله در انتهای روز تمام می شود و دوباره آرامش و دوستی میان هر دو شما برقرار خواهد شد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ذهنتان حسابی مشغول است. در هفته های اخیر دایم در حال آنالیز و بررسی کردن رابطه عاشقانه خود بوده اید. بسیار تمایل دارید تا این رابطه به نتیجه خوبی برسد. اما در این میان نیز با افرادی ملاقات خواهید داشت که بسیار جذاب هستند و ممکن است طرز فکر شما را تغییر دهند. باید با خود صادق باشید و ببینید که از زندگی دقیقا چه می خواهید؟ آیا قصد ازدواج دارید یا همین رابطه های موقتی برایتان کافی است؟ مدت های زیادی است که احساس می کنید به خوبی از رابطه عاشقانه کنونی خود سر در می آورید، اما مسایل جدیدی باعث می شوند تا کمی دچار گیجی بشوید. در حال حاضر نیز نمی توانید گره این مساله را باز کنید و نمی دانید راه درست از غلط کدام است.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
برخلاف چند روز گذشته که حسابی جدی و بدخلق بودید، امروز با گشاده رویی از خواب بیدار خواهید شد و انرژی بسیاری هم دارید. البته درجه سادگی شما نیز بسیار بالا است و به راحتی می توانید گول حرف های اطرافیان را بخورید. چرا از این مساله به نفع خود استفاده نمی کنید؟ امروز یک مرد یا زن در محیط کار شما به خواسته های شما اعتراض خواهد کرد. این می تواند بسیار به نفع شما باشد زیرا می توانید به او ثابت کنید که کارهایتان را درست و دقیق انجام داده اید. حتی به واسطه آن تقاضای ارتقا نیز داشته باشید. از نظر احساسی خیلی وضعیت ثابتی را شاهد نخواهید بود. نمی دانید دقیقا چطور باید با شریک عاطفی خود رفتار کنید و آیا نشانه هایی که در رفتار او می بینید را جدی بگیرید یا خیر.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اگر ازدواج کرده و فرزندی دارید، امروز احتمالا از دست آنها عاصی و کلافه خواهید شد. اگر هم بچه ندارید، احتمالا در محل کار با فشار ذهنی بسیاری روبه رو خواهید شد. اما نگران نباشید. همه این حس ها موقتی هستند و خیلی زود برطرف خواهند شد. امروز دنیایی از خیالپردازی ها را در مورد فرد دلخواه خود خواهید داشت. البته با این فرد آشنایی نزدیک ندارید و فقط دورادور یکدیگر را می شناسید. اگر تاکنون هرگز با هم مکالمه عاشقانه ای نداشته اید، شاید امروز این فرصت را داشته باشید که در مورد مسایل مختلف با یکدیگر حرف بزنید.
● متولدین مرداد (شیر):
آیا در چند روز اخیر عبوس و بداخلاق شده بودید؟ خیلی نگران نباشید. این حالت روحی امروز از بین می رود و خوشبختانه، احساسات بد تداوم چندانی ندارند و دایمی نیستند. اما باید باز هم مراقب باشید تا دوباره دچار تنش نشوید. باید با احترام با خود و اطرافیان رفتار کنید و چهره ای که در چند سال گذشته از خود ساخته اید را با یک عصبانیت بی ارزش و ناگهانی، خدشه دار نکنید. تا همین امروز در رابطه عاشقانه خود هیچ مشکلی را احساس نمی کردید، اما شریک عاطفیتان امروز به گونه ای عجیب رفتار می کند که نمی توانید آن را درک کنید. اگر ممکن است در این مورد با یکدیگر حرف بزنید و اگر سوتفاهمی به وجود آمده آن را در همین ابتدا از بین ببرید.
● متولدین شهریور (سنبله):
چقدر برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید؟ این فکری است که دایم در سر شما است و روی شانه هایتان سنگینی می کند. شما هر کاری می کنید باز هم از خود راضی نیستید و تصور می کنید به اندازه ای که باید در حال تلاش نیستید. شاید کلید موفقیت در کار زیاد نباشد و لازم است فکرها و ایده های تازه تری داشته باشید تا سریع تر و مطمئن تر به مقاصد خود برسید. با بررسی همه شرایط خود و تعیین اهداف، موانع موجود را تشخیص دهید و برای آنها راهکار پیدا کنید. در مورد مسایل عاطفی نیز این فرصت را دارید تا با فردی آشنا شوید و در مورد خود و عقاید خود برای او صحبت کنید. البته این را بدانید طرف مقابل شما برای بهتر نشان دادن خود یک یا دو دروغ مصلحت آمیز نیز می گوید که شما پس از کشف حقیقت از این مساله ناراحت خواهید شد.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز خودتان را مجبور کرده اید، تا چیزهای جدید کشف کنید. شاید کارهای هنری ارزشمند انجام دهید یا آثار جالبی خلق کنید. باید بدانید کلید موفقیت امروز شما در گرو تمرکز بالا است. باید بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید توجه و تمرکز کافی داشته باشید. شاید این کارهای هنری موجب افزایش درآمد شما بشوند و پول خوبی را به جیب هایتان روانه کنند. در رابطه عاشقانه شما فضایی مرموز و ناامن پدیدار خواهد شد. شاید لازم باشد با صحبت کردن برخی از سوتفاهمات را برطرف کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز بعدازظهر برای همه سوالات خود پاسخ درست پیدا کنید. البته باید بر واکنش های خود تسلط کافی داشته باشید تا با هیچ کدام از اطرافیان وارد بحث یا مشاجره نشوید. امروز هر ساعت جلوتر می رود فرصتی پیدا می کنید تا از مسایلی که مانع پیشرفت شما می شوند، جلوگیری کنید. این را بدانید کمی معاشرت با آدم ها به هیچ کسی ضربه نزده است. بلکه می تواند بسیار به شما کمک کند تا دیدگاه جدیدی به زندگی بیابید. انرژی های امروز شما را به سمت سناریوی عجیبی در رابطه عاطفی می کشاند. امروز متوجه خواهید شد فرد موردعلاقه تان همه حقیقت را بیان نمی کند و این برایتان چندان خوشایند نیست.
● متولدین آذر (کمان):
امروز طرز فکرتان تغییر می کند و این باعث می شود تا خودتان هم از این موضوع تعجب کنید. اما آیا لازم است برای داشتن طرز فکر جدید، فکرهای قدیمی خود را دور بریزید؟ می توانید با ایجاد تناسب میان طرزفکرهای قدیمی و جدید خود برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در راستای رسیدن به اهداف خود، راهکارهای مناسب بیابید. تعادل برقرار کردن میان مسایل کاری و زندگی باید یکی از اولویت های امروز شما باشد. در مورد مسایل عاطفی تا زمانی که اتفاقی برایتان نیفتد، متوجه آن نخواهید شد. به طور کلی، امروز در فاز سردرگم بودن هستید و نمی دانید که با طرف مقابل خود چطور باید رفتار کنید. وقتی به کسی اعتماد کرده اید و او سو استفاده کرده است، بهتر است به او شانس دوباره ندهید.
● متولدین دی (بز):
امروز احتمال اینکه در محیط کار خود با کمی تضاد روبه رو شوید، بسیار زیاد است. بهتر است به جای واکنش های منفی نشان دادن به همکارتان که در کارهای شما دخالت کرده است، با احترام و آرامش رفتار کنید. هر چه ساکت تر باشید و در برابر هر رفتاری فقط لبخند بزنید، روز بهتر و آرام تری را پشت سر خواهید گذاشت. در مورد مسایل عاطفی این فرصت را دارید تا فردی که از نظرتان جذاب است، ملاقاتی داشته باشید. اما احتمالا نمی توانید برنامه ریزی زمانی درستی داشته باشید و دیر سر قرار حاضر می شوید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
باید این را درک کنید که هر روز خدا، یک هویت جداگانه از روزهای دیگر دارد. به همین دلیل، انسان ها نیز در روزهای هفته، رفتارها و فکرهای متفاوتی را تجربه می کنند. به طور مثال، شما امروز بسیار نگران ظاهر خود هستید و بسیار دوست دارید فرد دلخواه خود را تحت تاثیر قرار دهید. متاسفانه امروز خیلی راحت از کوره در می روید. هر فردی از اطرافیان هر حرفی به شما بگوید، سریع به او واکنش نشان می دهید. این به هیچ عنوان خوب نیست. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز فرصت خوبی برای فکر کردن زندگی شخصی خودتان است. البته باید انتظار داشته باشید که به هر رویدادی واکنش نشان دهید. اما باید این قدرت را داشته باشید تا در خانه و خانواده تعادل برقرار کنید و تا حد امکان، همه را به خواسته های خود برسانید. در این راستا فقط باید از خود سوالاتی بپرسید و با پاسخ های منطقی، در راستای بهبود اوضاع تلاش کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز باید تلاش کنید تا دچار تنش و مشاجره نشوید. اگر بتوانید جلوی زبان خود را بگیرید روز بهتری را با هم تجربه خواهید کرد.