طالع بینی هفته: ۱۷ اسفند ماه لغایت ۲۳ اسفند ماه ۹۲

در آغاز هفته ممکن است انجام دادن امورتان کمی سخت به نظر برسد ولی با ناراحت شدن در این مورد کاری از پیش نخواهید برد.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
در آغاز این هفته هر چقدر هم که بزرگ، بد و جسور باشید بازهم نیاز به حمایت دارید. و از آنجاییکه بسیار خود کفا هستید باید کمی ریسک کنید. در اواسط هفته ستاره های خوب و مهربان برایتان انرژی فوق العاده ای را ارسال می کنند و شما احتمالاً آماده انجام یک حرکت جسورانه هستید(در محل کار؟ در بخش عشق؟ و شاید هم هر دو) . اگر در آخر هفته زیاد بیدار مانده اید و یا تا دیروقت مهمانی بوده اید در نظر داشته باشید که این کارها را با چیزهای سالم جبران کنید. در روز جمعه از جذابیت خود برای رسیدن به امیالتان استفاده کنید.
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
ممکن است که در اوایل هفته خانه جایی باشد که قلبتان است ولی اجتماعی بودن نیز خوب است. تلفن را بردارید و یا آلاین شوید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید و ببینید چه جوابهای زیبایی دریافت خواهید کرد. در اواط هفته می توانید شخصی را به عنوان ذخیره برای خو دتان نگه دارید و به این موضوع فکر کنید که با پیوستن به نیروها و در مقابلشان قرار نگرفتن چه کارها یی که می توانید انجام دهید. آخر هفته به نظر می رسد خوش شانس باشید و فرصت خوبی برای روابط عاشقانه و رومانتیک برایتان فراهم می شود. برای یک قرار عاشقانه برنامه ریزی کنید و یا با دوستانتان به خارج از شهر بروید. در روز جمعه هیجان در یک مکان غیر منتظره در انتظارتان است. آن را پیدا کنید!
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
صرفه جو بودن در اوایل هفته به شما فرصت یک چالش خلاقانه را می دهد و حتی کمی هم فرصت بیشتری برای آینده و هزینه بر ایجاد می کند. نهار و سرگرمیتان را خودتان آماده کنید. شما خیلی سریع ایده می دهید و استقامت آن را دارید که در اواسط هفته ایده هایتان را اجرا کنید. در روز پنجشنبه مراقب نوعیازمداخله - سوءتفاهم ویا یک آدم فضول باشید. روشن و مختصر باشید. در روز جمعه ستاره ها برایتان جذابیت و افسونگری می فرستند پس از آن خوب استفاده کنید.
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
در اوایل هفته ممکن است دلتان بخواهد فقط استراحت کنید و لی ستاره ها فرصتهایی که نباید از دست بدهید را بر سر راهتان قرار می دهند. به شروع جدید و انرژی جدید خوش آمدید. اواسط هفته وقت خوش گذرانی و ولخرجی کردن است. شما سزاوار یک جایزه هستید، مگر نه؟ در اواخر هفته نقشه هایتان درست از آب در می آیند و این قابلیت را پیدا می کنید که دیگران را درک کنید. جمعه با خودش مشکلاتی را به ارمغان می آورد و یک رویکرد صادقانه و فعال باعث می شود اوضاع در مسیر درست قرار بگیرد.
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
در ابتدای هفته یک حس ششم قوی پیدا می کنید و یک دانش انعطاف پذیر در مورد اینکه چگونه با افراد در موقعیتهای مختلف برخورد کنید. شما اکنون قطعاً روی پاهای خود ایستاده اید. اواسط هفته حتی بهتر خواهد بود زیرا گرمای درونیتان حتی گرمتر خواهد شد. شور و هیجان و لذت زیادی برایتان بوجود خواهد آمد. سعی کنید در آخر هفته هزینه هایتان را به حد اقل برسانید و به جای باز کردن کیف پولتان، ذهنتان را تغذیه کنید. جمعه برایتان شیرینی به همراه خواهد داشت البته با یک گیلاس روی آن. لذت ببرید!
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
در آغاز هفته توانایی های سازمانی معطوف به برنامه ریزی یک رویداد اجتماعی و یا یک قرار بزرگ را روشن کنید. احتمالاً بهترین چیزی که تا کنون داشته اید برایتان اتفاق خواهد افتاد. ممکن است در اواسط هفته شبیه آدمهای فلک زده به نظر برسید ولی کسی بار شما را به دوش خواهد کشید. کشف کنید این شخص چه کسی است و از او کمی پشتیبانی کنید. پنج شنبه روز بزرگی برایتان خواهد بود. با بودن ستاره ها در کنارتان می توانید یک تن کار انجام دهید و عین حال با توجه به درخشش فوق العاده تان تمامی توجه ها را به خود جلب کنید. در روز جمعه تصمیم گیری نکنید ، احتمالاً برای یک روز هم که شده می خواهید جواب همه چیز را با "شاید" بدهید.
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
در آغاز هفته ممکن است انجام دادن امورتان کمی سخت به نظر برسد ولی با ناراحت شدن در این مورد کاری از پیش نخواهید برد. بهتر است ادامه دهید و در باقی روزها به دنبال یک انرژی بهتر باشید. اکنون می توانید پیشرفت کنید طوری که بقیه از شما خواهند پرسید که راز موفقیتتان چیست؟ آیا به آنها می گویید؟ در آخر هفته بهتر است کمی اجتماعی باشید. البته استراحت کردن هم برای شارژ باتری هایتان مناسب است. در روز جمعه جذابیت و افسونگری خاصی خواهید داشت. برای نهایت استفاده کردن از این روز چه برنامه ای دارید؟
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
رویاها، شهود و دیگر چیزهایی که کمتر منطقی به نظر می رسند در ابتدای هفته خودشان را نشان می دهند. به صدای درون خود گوش دهید و بگذارید ناخودآگاهتان سرنخ امور را به شما بدهد. در اواسط هفته برخی امور دنیای واقعی به توجهتان نیاز دارند. انجام دادن آنها به آرامی سبب کاهش استرستان می شود. اگر در اواخر هفته وقت، پول و یا تخصصتان را در یک امر خیر به کار ببندید سرنوشتتان تغییر خواهد کرد. در روز جمعه سعی کنید با همه با صبوری رفتار کنید. به خصوص با خودتان!
● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
در ابتدای هفته به یک سطح عمیق تر و معنی دارتری در روابط خود و یا حتی در درون خود دست خواهید یافت. ارزشهای اصلی شما در حال حاضر پر رنگتر هستند. در اواسط هفته اگر ستاره ها قول خودشان را فراموش نکنند شما یک برنده خواهید بود ولی به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برنده باشید باید بازی کنید. شانس خود را امتحان کنید (شاید در قلمرو عشق). در اواخر هفته مواظب عدم تعادل باشید. هر کسی که فکر می کند رئیس شماست ممکن است مشکل ساز شود. در روز جمعه بیان بسیار خوبی خواهید داشت پس حتماً صحبت کنید!
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
درگیری، مقاومت و یا محدود شدن عوامل ممکن است در اوایل هفته برایتان اتفاق پیش بیاید و پاسخ شما به این مسائل مهمترین چیز است. از قدرت صبر خود و همچنین از عضلات انعطاف پذیر خود استفاده کنید. در اواسط هفته برای خودتان یک برنامه شلوغ را ترتیب بدهیدو وقتی که از شما درخواست کمک می شود حتی اگر حوصله ندارید سعی کنید کمک کنید. پنج شنبه قطعاً به یک یا دو هدف خود می رسید. جمعه زمان خوبی برای شروع یک کار جدید است.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
اگر در ابتدای هفته از تعادل خارج شده اید سعی کنید روال عادی خود را تا حد امکان حفظ کنید. در اواسط هفته تناقضی را کشف می کنید و راهی پیدا می کنید تا رو به جلو حرکت خود را ادامه بدهید که این موضوع باعث می شود بسیار احساس خوبی داشته باشید. در حال حاضر یک تاخیر یا تداخل می تواند چیز خوبی باشد. شما از جمله افرادی نیستید که یک کتاب را از روی جلدش قضاوت می کنید. سعی کنید در یک مدت زمان کوتاه مطالب بسیاری را بفهمید. در روز جمعه ستاره ها برایتان هوش و کنجکاوی زیادی را به ارمغان می آورند.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
شما در ابتدای هفته قدرت عشق را از هر نوع در کنار خود دارید: افلاطونی، عاشقانه و حتی نوع دوستانه. چگونه از نیروهای مرموز آن استفاده می کنید؟ اواسط هفته حواس خود را به اطرافتان جمع کنید. چیزهای پیش پا افتاده در حال حاضر از مهمترین ها هستند. در اواخر هفته ترجیح می دهید تحلیلگر باشید که این موضوع شخصی را شگفت زده می کند. قسمت لطیف وجودتان را نیز نشان دهید. جمعه وقت دسته بندی چیزهای قدیمی است تا راه را برای چیزهای جدید باز کنید.