طالع‌بینی ۸ اسفند ماه ۹۲

هنگام صحبت با همکاران بسیار مراقب واژه هایی باشید که استفاده می کنید.

● متولد فروردین (بره):
امروز را به طور کلی در رویا سپری خواهید کرد. فردی خارجی یا کسی که در کشوری دیگر اقامت دارد به ملاقات شما می آید و دید تازه ای در مورد زندگی در سرزمین های دور به شما می دهد. همه آدم هایی که امروز با آنها ملاقات می کنید بسیار جالب هستند و می توانید لحظه های خوبی را در کنار آنها سپری کنید. اگر به سفر تمایل دارید امروز می تواند روز خوبی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی باشد. حتی آمادگی روحی برای عاشق شدن نیز دارید. اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید، در این تصور خواهید بود که آیا مسیر درست را طی می کنید. او را دوست دارید اما مسایلی هم هستند که چندان خوشایند به نظر نمی رسند. به هر حال، یا باید دید خود را عوض کنید یا آدمتان را.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز با همه وجود خلاقیت شما گل می کند و می توانید کلی ایده های خوب و ناب ارایه دهید. انرژی های فکری و جسمی شما نیز در این مسیر بسیار به شما کمک می کنند که می توانید هرکاری را آغاز کردید، تا انتها پیش ببرید. با شک و تردید و معطل کردن به هیج جا نمی رسید. هر چیزی تصور می کنید درست است، انجام دهید و غفلت نکنید. هر لحظه زندگی را باید غنیمت شمرد. شاید رابطه عاشقانه شما آن طور که تصور می کردید، پیش نرود. شاید برای یک ملاقات دونفره برنامه چیده بودید، اما جور نمی شود. همیشه رویدادهای ناخواسته پیش می آیند. خیلی سخت نگیرید و با دید مثبت به مسایل نگاه کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز به ایمیل ها و تلفن های خود پاسخ بدهید. ممکن است در میان آنها خبر و اطلاعات ارزشمند و جالبی در مورد کار یا حوزه علاقه مندی های خود دریافت کنید. شاید حتی این اخبار باعث شوند ایده های جدیدی در ذهن شما جرقه بزنند و بتوانید مسیر زندگی خود را به سمت بهتر شدن پیش ببرید. به همه نشانه های توجه داشته باشید و فرصت ها را غنیمت بشمارید. امروز به طور سرسختانه دوست ندارید به رابطه عاشقانه خود خوب فکر کنید. مدام در حال یافتن مشکل و ایراد در این رابطه هستید. حرف زدن با طرف مقابل در بهبود اوضاع بسیار به شما کمک می کند. شاید در خلال این مکالمات بتوانید سوءتفاهمات ایجاد شده در مغز خود را از بین ببرید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز باید منتظر رفتار و محیط بسیار دوستانه در محیط کار خود باشید. از هم صحبتی با آنها لذت ببرید. تفکراتی در ذهن شما وجود دارند که شاید تا اندازه ای باعث شود نتوانید راحت و صمیمی با دیگران رفتار کنید. اما آنها را دور بریزید. نیازی نیست نگران چیزی باشید. همه انرژی های امروز خوب هستند و فقط شما هستید که باید کمی خوش بین تر به اطراف و آدم ها نگاه کنید. در رابطه عاشقانه خود خیلی حس راحتی ندارید. اما این تفکرات به شما هیچ کمکی نمی کنند. شما نمی دانید دقیقا مشکلتان کجاست و بنابراین، نمی توانید آن را برطرف کنید. باید به راهکارهای مناسب فکر کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز رنج عظیمی در دل شما پدید می آید که به هیچ وجه دوست ندارید در میان جمع باشید. می خواهید به جزیره دورافتاده ای فرار کنید که هیچ بنی بشری در آنجا سکونت ندارد. شاید بد نباشد امروز را به خود استراحت دهید و در تنهایی ها به آن آرامشی که می خواهید برسید. برای خود از رستوران موردعلاقه تان غذا بگیرد و با خود یا در کنار شریک عاطفیتان از لحظه های سکوت و آرامش لذت ببرید. به دلیل فضایی که امروز دارد، به نظر می رسد شریکتان چندان عادی برخورد نمی کند و چیزی در رفتارهای او درست نیست. بدبینانه به این مسایل نگاه نکنید. شاید او سوپرایز جالب و هیجان انگیزی برای شما دارد و می توانید با هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز به همه چیز بسیار حساس هستید. با این روحیه و هیجانات زیادی که دارید، بسیار مشتاق بودن در کنار شریک عاطفی خود هستید. برای این منظور برنامه ریزی کنید. بعداظهر را با هم بیرون بروید و شب در خانه با هم یک شام عاشقانه درست کنید و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرید. اگر مجرد هستید و قرار است برای نخستین بار به ملاقات فردی بروید، شاید شرایط آن طور که دوست دارید پیش نرود. به نظرتان طرف مقابل رفتار یا روحیه ای دارد که چندان باب میل شما نیست و نمی خواهید برای طولانی مدت آنها را تحمل کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
خود را درگیر شایعات بی پایه و اساس نکنید. مردم همیشه در حال بیان حرف های بی ارزش و تفکرات بی پایه خود هستند. توصیه می کنیم تا حد امکان از فضای خاله‌زنکی که در اطراف شما وجود دارد دوری کنید. در دام این حرف ها گرفتار نشوید. اگر تصور می کنید مساله ای وجود دارد، سعی کنید واقعیت آن را بیابید. این شهامت را داشته باشید تا در میان افرادی که دایم در حال غیبت هستند، نباشید. در رابطه عاشقانه خود چندان حس راحتی ندارید. تصور می کنید همه چیز آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود. اما کمی خوش بینانه تر به مسایل نگاه کنید تا زیبایی ها را نیز ببینید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز در شغل و حرفه خود پیشرفت های خوبی خواهید داشت. همه تلاش هایی که در چند ماه گذشته انجام داده بودید، امروز به نتیجه می رسد و از این بابت بسیار خوشحالی خواهید کرد. از چالش فرار نکنید و بدانید که توان پیروزی در همه آنها را دارید. امروز متوجه می شوید مدیر شما برایتان ارزش کاری بسیاری قایل است و می توانید با این فرصت، پیشرفت های خوبی را انتظار داشته باشید. زندگی همیشه بر وفق مراد آدم ها نیست. این حس در زندگی عاشقانه شما نمود پیدا می کند. بسیار دوست دارید برخی از رویاهی خود را به واقعیت تبدیل کنید اما این توان را ندارید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز بسیار دوست دارید روند زندگی شما تغییر کند. منظور این نیست که از کار یا زندگی خود راضی نیستید، بلکه فقط دلتان می خواهد اوضاع بهتر از این که هست بشود. شما تشنه پیشرفت و تغییرات مثبت هستید و امروز بسیار تمایل دارید در همه جوانب زندگی کاری و شخصی خود بالا بروید و به چیزهایی که می خواهید برسید. شاید با قبول مسوولیت های بیشتر بتوانید این هدف را اجرایی کنید. یا پس از کار در کلاس های آموزشی شرکت کنید و مهارت های خود را افزایش دهید. امروز این شهامت را دارید تا در رابطه عاشقانه خود تغییراتی ایجاد کنید. با صحبت کردن در مورد مسایلی که چندان خوشایند نیستند، می توانید با همفکری هم مشکلات را تا اندازه ای برطرف کنید. این مکالمه به درک بیشتر هر دوطرف کمک شایانی می کند.
● متولدین دی (بز):
امروز درک بیساری بالایی نسبت به محیط و انسان های اطراف خود دارید. البته این مساله مزیت ها و معایبی دارد. به طور مثال، باعث می شود تا در سرتان تفکرات عجیب و نامفهومی شکل بگیرند و همه حواس شما را به خود مشغول کنند. توصیه می کنیم از همه این تفکرات بیهوده پرهیز کنید. اینها جز اینکه ذهنتان را خسته کنند، کار دیگری نمی کنند. زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که مدام در حال «ایکاش» گفتن باشید. امروز رویدادهای ناخواسته و عجیب برای رابطه عاشقانه شما به وجود می آیند. این اتفاق ها شما را در خلسه ای ناخواسته فرو می برد که نمی دانید آیا این مسایل مخرب هستند یا می توان به آینده آنها امید داشت!
● متولدین بهمن (ظرف آب):
شور و اشتیاقات درونی شما بسیار زیاد هستند. البته شاید در برابر رویدادهای گوناگون امروز مقاومت زیادی نداشته باشید و گاهی احساس کنید، کم آورده اید. اما باید خود را با کارهای مختلف مشغول کنید. به طور مثال، به خرید، باشگاه، مهمانی یا .. بروید. به هیچ عنوان تنها در خانه نمانید. امروز را به خود استراحت بدهید و از همه زیبایی های زندگی لذت ببرید. افکار پوچ همیشه در کمین هستند، اسیر آنها نشوید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد رابطه عاشقانه خود عمیق تر فکر کنید. این باعث می شود تا مسایل را واضح تر از قبل ببینید. در نتیجه رفتارهای مناسب تری نیز خواهید داشت.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز همه دنبال یافتن ایراد از شما هستند. هنگام صحبت با همکاران بسیار مراقب واژه هایی باشید که استفاده می کنید. اگر هرچه به ذهنتان می رسد به زبان بیاورید شاید با مشکل روبه رو شوید. برای انتقال انتقادها و بیان ناراحتی ها امروز به هیچ وجه زمان مناسبی نیست. بهتر است این حرف ها را در دل خود نگه دارید و مثلا فردا مطرح کنید. امروز را فقط به مهربانی با اطرافیان سپری کنید. امروز به رویاهای خوب خود در مورد رابطه عاشقانه فکر کنید و تا جای ممکن به آن رنگ واقعیت ببخشید. می توانید لحظه های خوبی برای خود و شریک عاطفی تان به وجود بیاورید.