طالع بینی هفته: ۲۶ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند ماه ۹۲

برخی اوقات به زمانی برای فکر کردن احتیاج دارید. باید برای آنچه که می خواهید به آن وارد شوید آماده شوید.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
اگر در اوایل هفته به خودخواه بودن متهم شدید و یا احساس کردید که دارید کم کم به یک فرد خودخواه تبدیل می شوید، آسان ترین راه این است که توجه خود را به اشخاص دیگری معطوف کنید، در باره ی آنها فکر کنید و لطفی در حقّشان بکنید که آنها از شما نخواسته بودند. مهربان باشید. در پنجشنبه شما در راه تعالی شخصیت خود قدم بر می دارید، که البته یک فرایند کند است، یک فرایند برای تمام زندگی .اما جمعه یک حس تازگی برای شما ایجاد خواهد شد و تنبلی آخر هفته میلیون ها کیلومتر با حالتی که در جمعه دارید فاصله دارد

● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز

اتفاق غیر معمول و خاصی در دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه نمی افتد اما قطعاً یک مورد شگفت انگیز در راه است . یک احساس. هر روز همه چیز عالی به نظر می رسد. دوستانت از همیشه بامزه تر هستند و روابط تو با آنها در پنجشنبه بسیار قوی تر است، وقتی با یکی از دوستانت برای صرف قهوه به بیرون بروید دوست دیگرت حسودی خواهد کرد. این نوع از حسادت مسخره است اما نشان می دهد چطور به دیگری عشق می ورزی. جمعه کمی تندخو و حساس هستی اما شنبه و یکشنبه دوباره کاملاً جذاب خواهی بود.

● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین

این هفته سرت شلوغ است، مخصوصاً در نیمه اول هفته. عشق، همکاری و پروژه های جدید هجوم می آورند. شاید پروژه های جدید آنطور که دوست داری پیش نرود اما استعداد تو کمک خواهد کرد که به راه بیفتند پس نگران نباش. پنجشنبه و جمعه از همیشه حسابگرتر هستید و اوضای زندگی و کار خود را می سنجید. سوالات سخت از دوستان خود می پرسید و کتاب های سنگین می خوانید. اما آخر هفته پر از برنامه با دوستان است. هیچ کس حتی خود تو دوست نداری که نصیحت شوی .

● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید

شاید در فکرت باشد که یک اجاق گاز جدید بخری یا رنگ آشپزخانه را تغییر دهی و یا ترکیب باغ خود را تغییر دهی. اما آیا دقت کردی که درون هرگز کاری به عوض کردن آشپزخانه یا ترکیب باغ ندارد؟ اگر کسی در خانه باعث آزار شما می شود مستقیماً به او بگویید. پنجشنبه با یک تغییر احساسی آغاز می شود و جمعه حضور شما سر کار با مسائلی که در ذهن دارید بی فایده است. شنبه و یکشنبه از خانه بزنید بیرون، چراکه نه؟ برای تماشای فیلم به سینما بروید

● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت

شما به اضافه ی دوستانتان دوشنبه یک ترکیب پیروز خواهید بود . سه شنبه و چهارشنبه هم یا تو و یا دوستانت و یا آب و هوا مشکلی دارید که نمی توانید کاری انجام دهید . زندگی احساسی شما نیز فعال خواهد بود. نیاز های شما از همه ی جهات برطرف خواهد شد. بنابراین طبیعی است اگر پنجشنبه به این فکر کنید که این احساس خوشحالی از کجا سرچشمه می گیرد و چگونه باید آن را نگاه داشت . جمعه تمام فکر و ذکرتان متمرکز برای خنثی کردن یک توطئه خواهد بود . اما رفتار شما تغییر نخواهد کرد.

● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود

اگه در اول هفته به فروشگاه می روید یکی از دوستانت را با خود ببر . خرید هایت با یک دوست بهترین خواهد بود. ممکن است به یک توصیه احتیاج داشته باشی و یا اینکه با هم یک خرید بزرگ انجام دهید . مزایای خرید با هم ممکن است در خود خرید خلاصه نشود . یک مکالمه با یک دوست در رابطه با تفاوت اینکه شما چه چیزهایی را می خواهید و چه چیزهایی را احتیاج دارید باعث می شود شما پنجشنبه و جمعه را به تفکرات عمیق بپردازید. آخر هفته اگر فکر می کنید گیر افتاده اید...خطر کنید.

● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس

شما بین روزهای شنبه تا دوشنبه چندین بار صورتتان سرخ خواهد شد طوری که شخصی از اطرافیانتان از شما خواهند پرسید که آیا به چیز خاصی آلرژی دارید یا خیر. چه چیزی در شما وجود دارد که همه می خواهند با شما معاشرت داشته باشند؟ آیا به خاطر لبخند حیله گرتان است؟ یا به خاطر کفشتان؟ زندگی اجتماعیتان تا اواخر هفته در اوج است . در روز پنج شنبه مسائل کاری اهمیت بسیاری پیدا می کنند. شاید دارید مجازات روزهایی را که در کافی شاپها خوش گذرانده اید را پس می دهید. در روز جمعه بالاخره تعادلی بین آنچه که باید انجام دهید و آنچه که دوست دارید انجام دهید برقرار می شود.

● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد

شما می توانید راه خودتان را انتخاب کنید. شما هر دو طرف را می بینید. شما دوست دارید روی بستنی خود افزودنی های زیادی بریزید ولی بدون آنها هم بستنی خوشمزه است و این سادگی نیز جذابیت خاص خودش را دارد. هیسسسسس! مردم دنیا چگونه تصمیم گیری می کنند؟ صبر داشته باشید. در نیمه دوم این هفته یک اتفاق خارق العاده می افتد: بسیاری از جوابهایتان را خواهید گرفت. آنها خودشان را نشان می دهند. شما لازم نیست راجع به چیز دیگری تصمیم بگیرید. افرادی که شما به آنها تمایل داشتید به سوی شما جذب خواهند شد. آخر هفته بسیار جادویی خواهد بود و ممکن است به یک ماجراجویی عجیب بروید.

● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه

برخی اوقات به زمانی برای فکر کردن احتیاج دارید. باید برای آنچه که می خواهید به آن وارد شوید آماده شوید. پیام اصلی در نیمه اول هفته به شما می رسد و حاوی آن است که دوستانتان خیلی دوستتان دارند. اما این موضوع سرگردانیهای زندگی حرفه ای شما را حل نمی کند. در اواسط هفته قانون( وکیل یا خود عدالت) به شکلی خود را نشان خواهد داد. در این روزها به صورت غیر اختصاصی و سخت به تصویر خودتان می اندیشید. ضمیر ناخودآگاهتان دیوانه تان می کند. ولی در روزهای پنج شنبه و جمعه جو آخر هفته کنترل را بدست می گیرد و شوخ بودن بر شما مسلط می شود.

● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت

شما به خوبی از آنچه که دیگران فکر می کنند آگاهید. سوالی که در ابتدای هفته به شما فشار می آورد این است: شما چه فکر می کنید؟ برای شروع یک پروژه جدید بازه زمانی بهتری از دوشنبه وجود ندارد. ولی اگر چیزی که می خواهید برایتا واضح نیست پس چگونه می خواهی آن را بدست بیاورید؟ پروژه بعدی شما چه خواهد بود؟ احتمالاً دوستانتان در این زمینه کمک خواهند کرد. در روز پنج شنبه به دیدن شخصی خواهید رفت و با او قدم خواهید زد و یا به بولینگ می روید. در روز جمعه عمیق ترین امیدتان واضح خواهد شد و برای تحقق آنها منابع مورد نیاز را در اختیار دارید. آخر هفته را برنامه ریزی کنید.

● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس

دوست جدیدتان ممکن است در ابتدای هفته با یک لباس مبدل خنده دار نزد شما بیاید. به نظر می رسد در حال حاضر همه به صورتشان ماسک زده اند. سعی کنید از منطقه آسایش خودخارج شوید و با شخصی که هیچ وجه مشترکی با او ندارید ارتباط برقرار کنید و از اینکه چقدر در اشتباه بوده اید تعجب می کنید. انرژیی که از این دوستی رو به رشد دریافت خواهی کرد باعث شادی شما در اواسط هفته خواهد شد. در اواخر هفته مجبور می شوید در مقابل جمعی از افراد صحبت کنید که باعث می شود بسیار عصبی باشید

● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم

مردم واقعاً دیوانه اند! درست وقتی که احساس می کنید شما و شخصی که خودتان می دانید دارید دنیا را کاملاً صلح آمیز و جالب بدست می آورید، بر روی سرتان خراب می شوند! آنها در حقیقت پریشان می شوند. نظریات آنها ممکن است معتبر باشد ولی حقیقت همچنان باقیست: اگر چیزی را می خواهید بر عهده خودتان است که آن را بدست آورید. شما از عهده آن بر می آیید چون شانه های بزرگی دارید! در نیمه دوم هفته عزم و اراده خود را تقویت و حتی بیشتر می کنید و شخصی را که با شما مانند پادری دم در با شما رفتار می کند را به زنجیر خواهید کشید. البته این کار را با لبخند انجام می دهید. شما یک حرفه ای هستید.