طالع بینی هفته: ۱۹ بهمن ماه لغایت ۲۵ بهمن ماه ۹۲

اعتماد به نفس و نیرویی که در وجودتان حس میکنید، مثال زدنی است. از آن استفاده کرده و برنامه های زندگی را در عمل هم اجرا کنید.

● متولدین فروردین:
نگران هستید و نمیخواهید فکرها و نقشه هایی که در سر دارید، عملی کنید. میترسید موفق نشوید و این شکست شما را به طور کلی نابود کند، اما باید به خودتان اعتماد داشته باشید. این روزها زمانی است که میتوانید به موفقیت برسید و فقط کافی است اینقدر ناامید نباشید و با اعتماد به نفس بیشتری کارها را دنبال کنید.
● متولدین اردیبهشت:
امروز و فردا کردن نتیج های ندارد و فقط کار را برای خودتان سختتر میکنید. همین الان دست به کار شوید و تصمیمتان را عملی کنید. تردید و دودلی در این مرحله فقط به ضررتان است.
● متولدین خرداد:
اعتماد به نفس و نیرویی که در وجودتان حس میکنید، مثال زدنی است. از آن استفاده کرده و برنامه های زندگی را در عمل هم اجرا کنید. حالا فرصتی است که میتوانید از این حس خوب کمک بگیرید و با قدرت و شجاعت کارها را انجام دهید.
● متولدین تیر:
احساس میکنید دوست دارید کاری را انجام دهید و تمایل زیادی به آن دارید، اما میترسید کارتان اشتباه باشد. قرار گرفتن در چنین وضعی خیلی خوب نیست و از طرف دیگر اعتماد به نفس کم شما هم باعث می شود بیشتر تردید داشته باشید. به خودتان شک نکنید و توانای یها یتان را نادیده نگیرید و مطمئن باشید موفق می شوید.
● متولدین مرداد:
سختی هایی که در هفته گذشته داشتید، فراموش نکنید و یادتان باشد خودتان کار را سخت کرده اید. اشتباه کوچکی که در گذشته انجام دادید، حالا نتیجه اش را نشان میدهد و باید مسئولیت آن را بپذیرید. این روزها هم میگذرد و بزودی همه چیز وضع دیگری خواهد داشت.
● متولدین شهریور:
به نظر میرسد منتظر شخصی هستید که بتوانید به او اعتماد کنید و با اطمینان کارها را به او بسپارید. خیلی بدبین نباشید و بدانید اگر راه درست را انتخاب کنید، نتیجه خوبی هم در انتظارتان است. اگر احساس میکنید به مشورت کردن با فردی عاقل و باتجربه نیاز دارید، بدون تردید با بزر گترها در ای نباره صحبت کنید تا تصمیم درستی بگیرید.
● متولدین مهر:
از نظر قانونی مشکلی داشتید که به مرور زمان برطرف شده و کم کم به مراحل پایانی نزدیک میشود. خیلی منتظر نمانید و زودتر دست به کار شوید تا شرایط کار و زندگی به قبل برگردد.
● متولدین آبان:
فرصت های جدیدی برایتان پیش آمده یا بزودی پیش می آید. نباید براحتی این فرصت ها را از دست بدهید. از موفقیت و احساس محبتی که این روزها در زندگیتان ایجاد شده، لذت ببرید و با خستگی و بی حوصلگی کارها را خراب نکنید.
● متولدین آذر:
نمیدانید بهترین راه حل چیست و چه کاری باید انجام داد. هرچه بیشتر درباره موضوعی خاص فکر میکنید، کمتر به نتیجه می رسید، اما کمی ذهنتان را آرام بگذارید و استراحت کنید تا راهی پیدا کنید.
● متولدین دی:
خبرهای خوبی در راه است. اگر منتظر تولد کودکی هستید، خبری درباره آن به شما می رسد. این روزها و هفته ها زمانی برای پایان مشکلات و سختی های زندگی است. پس موفقیتها را جشن بگیرید و با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع شوید.
● متولدین بهمن:
احساس شادی و خوشحالی می کنید و به نظرتان می رسد که همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش میرود. اگر چنین حسی ندارید هم خیلی نگران نباشید؛ چون بزودی وارد مرحله ای از زندگی خواهید شد که موفقیت و خوشحالی به شما رو می آورد و همه چیز شکل تازه ای به خودش میگیرد.
● متولدین اسفند:
اتفاقات کوچکی که در زندگی ما می افتد، مسیر اصلی زندگی را میسازد. پس هر لحظه باید مراقب باشید تا از مسیر خارج نشوید. نعمتهای کوچک و بزرگی را که دوروبرتان است ببینید و برای داشتن هر یک از آنها خداوند را شکر کنید.