طالع بینی هفته: ۵ بهمن ماه لغایت ۱۱ بهمن ماه ۹۲

یک حقیقت ساده ـ کوچک، زیبا و واقعی ـ برای شما به معنای تمامی دنیاست و پازلی را که مدتهاست ذهنتان مشغول آن است را برایتان حل می کند و ممکن است برای جستجوی بیشتر، گرفتن برخی تماسهای تلفنی و پیشبرد کار به مرحله بعدی کمک کند.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
جزئیات در ابتدای هفته بسیار قریب به وقوع به نظر می رسند.چیزی کوچک باعث پایان کار شما خواهد شد مگر اینکه کاری برای سلامتی بدن و روحتان انجام دهید. کاری که برای منفجر شدن بخار درونتان لازم باشد. با سرعت دویدن یا ورزشهای گروهی یکی از این راههاست. در اواخر هفته چنان درگیر پیچیدگی های ذهنیتان هستید که متوجه شخصی که بسیار به توجه شما نیاز دارد نیستید. به محض اینکه روی آنها تمرکز کنید خواهید دید که همه چیز به خوبی شکل می گیرد. چهارشنبه و پنج شنبه بسیار رویایی و در عین حال بد شگون هستند ولی جمعه سرگرم کننده و هیجان انگیز است.
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
زندگی شما مثل یک گل در این هفته خواهد شکفت. در ابتدای هفته شما شادتر و درگیر تر از هر وقت دیگری خواهید بود و قلبتان از همیشه سریعتر می تپد. شما و شخص دیگری که خودتان می دانید کیست تیم خوبی را تشکیل می دهید. پول، معاشرت کردن و کنسرت رفتن در اواسط هفته در طالع شما نوشته شده است. اواخر هفته شما را به زندگی عادی بر می گرداند ولی همه چیز روشنتر و بهتر از قبل است. برخی از احساسات نسبتاً عمیقتان کم کم خود را نشان می دهند-شما به طور واضحی از این شخص خوشتان می آید- در روز پنج شنبه تعامل پرشوری در شما جرقه می زند و جمعه برایتان بسیار فیلسوفانه خواهد بود.
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
در روز شنبه هر بار که اعداد را جمع می بندید به یک عدد جدید می رسید.واقعاً خسته کننده است! ذهن شما به وضوح به مسائل دیگری مشغول است( در قاره دیگری هستید؟) در اواسط هفته بر روی کارهایی که احتیاج به کاغذ بازی دارند بیشتر تمرکز کنید. می توانید کمی مغزتان را خاموش کنید و به دنبال اوقات خوشی برای خودتان باشید. روابط عاشقانه نیز در طالع شما نوشته شده است. در آخر هفته وارد رابطه ای می شوید که خیلی از آن مطمئن نیستید. در روز پنج شنبه فقط در حال مشاهده هستید ولی در روز جمعه روابط و زوج ها و همچنین ماجراجویی برایتان بسیار جالب خواهند بود.
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
در ابتدای هفته شما به مرز چیزهای مختلف از قبیل تضادها و تفاوتهای ظریف هدایت می شوید. در پروژه ای شیرجه می زنید که احتیاج به تمیزکاری زیادی دارد ولی در عین حال باعث می شود با افرادی که دوست دارید در ارتباط باشید و لذت ببرید. در اواخر هفته لذت بردن شما به حد اقل می رسد و جاده روابط شما با شخصی در خانه دچار دست انداز خواهد شد و یا هفته کاریتان بسیار مبهم و مه آلود به پایان خواهد رسید. سعی کنید برای آخر هفته کاری برای خودتان انجام دهید و همه قرارهای قبلی را کنسل کنید.آزاد باشید!
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
در ابتدای این هفته پول کمتری از چیزی که شما دوست دارید به دست می آورید. زندگی همینجوری است ولی به طرز عجیبی شما به صرفه جویی خنده داری مشغول خواهید بود. در اواسط هفته از چیزهای خنده داری که دوستانتان در مورد شما و اینکه کمبود مالی ندارید می گویند، کمی پریشان می شوید. یک قرار ملاقات خلاقانه در روز پنج شنبه ممکن است برایتان هیچ خرجی نداشته باشد. در روز پنج شنبه مسائل و مشکلات خانوادگی در طالعتان دیده می شود. جمعه برایتان بسیار آتشین و رومانتیک است.خیلی خوش شانسی!
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
در ابتدای هفته از تمیز کردن ماشینتان، دفتر کارتان و یا هر چیز دیگری خوشحال می شوید. زیرا در حالت خوبی به سر می برید و از تمیز بودن اطرافتان لذت می برید. در اواسط هفته پروژه های جدیدی در سر راهتان قرار می گیرند ولی تمام پولتان را سرمایه گذاری نکنید. در اواخر هفته به خصوص در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مراقب پول خرج کردن خود باشید. جمعه ممکن است این حس به شما دست بدهد که برخی از اهدافتان غیر واقعی است ولی شما فردی هستید که از ناممکنها انگیزه می گیرید. آخر هفته بسیار جسور و بی قرار خواهید بود.
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
یک راز راه خود را به آگاهی شما در ابتدای هفته باز می کند. شما به محرم اسرار کسی تبدیل شده اید. این هفته برایتان بسیار مثبت خواهد بود اگرچه در اواسط هفته حوصله گپ های کوچک، تصمیم گیری و یا موقعیت های اجتماعی را ندارید. ولی کم کم خودتان را در بین افرادی که واقعاً به شما علاقه دارند خواهید دید. آنها به سمت شما کشیده می شوند و شما را الگو قرار می دهند. جمعه مرکز تمامی توجهات خواهید بود.
● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
مهم نیست که چقدر شما لایق جایزه باشید، ابتدای این هفته وقت مناسبی برای اینکار نیست. بهتر است مطمئن شوید که قهوه تان را نمی ریزید. شما چهل میلیون کار را در آن واحد انجام میدهید و نگاهی به طول هفته نشان می دهد که در اواخر هفته کمی آرامتر حرکت خواهید کرد. حتی ممکن است زمان کافی برای روابط اجتماعی نیز داشته باشید. و یا ممکن است حرکاتتان به صورت دور آهسته شود ولی این امر باعث می شود زمان کافی برای فکر کردن داشته باشید.جمعه وقت مناسبی برای برنامه ریزیهای آینده است.
دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
یک حقیقت ساده ـ کوچک، زیبا و واقعی ـ برای شما به معنای تمامی دنیاست و پازلی را که مدتهاست ذهنتان مشغول آن است را برایتان حل می کند و ممکن است برای جستجوی بیشتر، گرفتن برخی تماسهای تلفنی و پیشبرد کار به مرحله بعدی کمک کند. اواخر هفته زمان مناسبی برای شروع یک کار است. جدا شدن شما از مسائل عاطفی باعث می شود برای گرفتن تصمیم های بزرگ آمادگی بیشتری داشته باشید. در روز جمعه با سرعت کامل برای دستیابی به یک هدف عمده مسابقه میدهید.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
همه چیزها در نگاه سطحی مثل هلو ناصافند ولی علاقه به انگیزه های سایر افراد سبب می شود در ابتدای هفته نگاهی عمیق به درون زندگی خود داشته باشید. آینده نامعلوم است و همچنین مشخص نیست که از لحاظ مالی در چه وضعیتی خواهید بود بنابراین در انجام معاملات دقت کنید. اواسط هفته دیگر وقت تجارت نیست بلکه زمان مناسبی برای دوستان است ( ممکن است با فرد جدیدی ملاقات کنید و یا یکی ار دوستان قدیمی را ببینید) ولی دوباره در روزهای بعد بر روی مسائل حرفه ای تمرکز خواهید کرد. در روز جمعه از موقعیتهایی که ممکن است ناراحتتان کند خودداری کنید.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
هوشیاری شما در ابتدای هفته نا امیدتان نمی کند. شما می توانید به راحتی قبل از اینکه تمامی حقایق را بدانید تصمیم گیری کنید و همیشه می توانید موضوع را با توجه به اطلاعات تازه رسیده تغییر دهید. اطلاعات جدیدی که در اواسط هفته از طرف فردی که با او کاملاً توافق دارید می رسد یک دگر اندیشی کامل است. از تردید به نفع خودتان استفاده کنید ولی اگر دیدید دیگران دارند از شما جلو می زنند آنقدر در این زمینه عالی هستید که بدانید چه کنید. در روز جمعه بر روی پاهای خود بایستید و پاداش آن را دریافت کنید.