فال هفته: این هفته بر شما چه خواهد گذشت...، ۲۲ دی ۱۳۹۲

در روز دوشنبه به آهستگی حرکت کنید و هیچ پروژه جدیدی را دردست نگیرید ولی سه شنبه و چهارشنبه را با تمام قوا به پیش بروید.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس

در روز دوشنبه به آهستگی حرکت کنید و هیچ پروژه جدیدی را دردست نگیرید ولی سه شنبه و چهارشنبه را با تمام قوا به پیش بروید. در محل کار یک بازیکن قدرتمند باشید، دیوانه وار معاشرت کنید ویا سعی کنید اتفاقی در قسمت عاشقانه تان بیفتد بقیه امور را در روز پنج شنبه به قدرت پول( یا فقدان آن) بسپارید. در مورد مسائل مالی و سایر ارزشها فکر کنید و اینکه شما در این میان کجا ایستاده اید. در آخر هفته همه چیز به سرعت حرکت می کند ولی شما قادر به نگهداری همه چیز خواهید بود فقط مراقب باشید جلوتر از خودتان حرکت نکنید (با صحبت کردن، ایمیل زدن و یا پیامک دادن).

● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز

یک ایده دور از ذهن قطعاً جزئیاتی دارد که در روز دوشنبه می توانید از آن استفاده کنید پس آنرا دور نیندازید. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با سرعت خدتان پیش بروید حتی اگر کسی شما را مجبور به عجله کردن کند. آتش سوزی کجاست؟ (عجله نکنید). اوضاع در روزهای پنج شنبه و جمعه به نظر گرمتر می رسند. این عمل شما همراه با جذابیت و کشش خواهد بود پس حتما سعی کنید بیرون بروید. این آخر هفته اگر چه احتمالاً کار خاصی انجام نخواهید داد ولی از گرفتن تصمیمات بزرگ خودداری کنید.

● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین

کاری که در روز دوشنبه انجام میدهید تاثیر زیادی بر روی بهتر و یا بدتر شدن نظر سایر افراد بر روی شما خواهد داشت. در روز سه شنبه یا چهارشنه یک دوست یا یک شخص نزدیک در مورد هماهنگی شما با سایرین صحبت خواهد کرد. اجازه بدهید این کار را انجام دهند، همیشه گرفتن یک نظر متوازن و منصفانه از چگونگی درک شدن حس خوبی به انسان می دهد (حقیقت را درخواست کنید، با همدلی خدمت کنید لطفاً!). در روزهای پنج شنبه و جمعه زندگی خواهان تمرکز بیشتری خواهد بود و شما با توجه و پرسیدن سوالات بیشتر، چیزهای بیشتری نیز بدست خواهید آورد. این آخر هفته شما می توانید یک پروانه کاملاً اجتماعی باشید و یا فقط از یک ایده به مرحله بعدی بروید.

● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید

چیزی که شما میدانید حتی نزدیک به مقادیر ناشناخته روز دوشنبه نیز نخواهد بود. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در رفتار با رئیستان، مادرتان و یا پلیس دقت کنید. یک نفس عمیق بکشید و کلماتتان را به دقت انتخاب کنید(آنها نیز احتمالاً برداشت شخصی نخواهند داشت). اطرافیانتان دوست دارند داستانهای شما را بشنوند و در پنج شنبه و جمعه فقط می خواهند در اطراف شما باشند.البته کمی زمان تنهایی برای خودتان گذاشتن هرگز ایده بدی نخواهد بود. این آخر هفته احتمالاً دوست دارید کمی شلپ و شولوپ کنید، پوسته خودتان را ترک کنید!

● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت

در روز دوشنبه حرف را از عمل ، گندم را از پوسته و طلا را از شبه طلا جدا کنید. شما هر چیزی را که واقعی باشد میخواهید، درست است؟ در سه شنبه و چهارشنبه کمی ریسک کردن بد نیست. شما میتوانید با هرچیزی سرگرم شوید و بدست آوردن یک نتیجه کمی کمتر از مطلوب نیز می تواند خوب باشد. اجازه دهید کارهایتان پاداش خودش را پیدا کند(اگر الان هم نباشد بالاخره روزی دیگر). آخر هفته وقت مهمانی رفتن است اگرچه در بین این همه هیاهو شما راجع به کتاب و یا سیاست صحبت کنید. به یاد داشته باشید که باهوش بودن عین جذابیت است!

● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود

آماده باشید که در روز دوشنبه با برخی مخالفتها موافقت کنید و نظریات صادقانه ای در رابطه با عقاید دیگران بدهید. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوباره رسیدهای خود را چک کنید، بقیه پولی را که به شما میدهند خوب بشمارید و خلاصه مراقب اعداد باشید با این روش ممکن است بتوانید از اشتباه جبران ناپذیری جلوگیری کنید.در روزهای پنج شنبه و جمعه نهار را بیرون بخورید.غذاهای جدیدی را امتحان کنید، ذهنتان را با کتابهای بزرگ به چالش بکشید و یا با شخص جدید بیرون بروید و احساس کنید که ذهنتان گسترش می یابد. در آخر هفته مراقب معاشرت های خود باشید. به یاد داشته باشید ارزش نشان دادن به خوبی حرف زدن است.

● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس

حتی اگر در روز دوشنبه تمام موارد را اولویت بندی کرده باشید ممکن است مهمترین نکته را نگرفته باشید. به این میگن زندگی! سپس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیشترین پیشرفت را با تعامل با سایر افراد(مانند رئیستان یا شریکتان) بدست خواهید آورد. ساختن یک رابطه مسلماً مهمتر از بدست آوردن خواسته هایتان است. در روزهای پنج شنبه و جمعه امور را در قسمت روشنتر زندگی قرار دهید تا بتوانید زندگی را راحت تر و زیباتر کنید. در آخر هفته گرفتار یک سری مسائل عاطفی و احساسی خواهید شد.

● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد

این خیلی خوب است که شما از چیزهای اسرارآمیز خوشتان می آید چون دوشنبه پر از چیزهای رمز آلود برایتان خواهد بود(ممکن است یک پازل عاشقانه را مجبور شوید حل کنید). با جریانهای روز سه شنبه و چهارشنبه همجهت شوید و با همان سرعت رو به جلو حرکت کنید. در روز پنج شنبه برای یک رقابت بزرگ آماده شوید. از کمین نشستن خودداری کنید و یک سری تاکتیکهای غیر معمول را نیز در نظر بگیرید(همه را باهم متحد کنید یا آنها را با مهربانی بکشید). بهتر است این آخر هفته را کار نکنید ولی اگر مجبورید کارها را با تمرکز بالا انجام دهید.

● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه

در روز دوشنبه کلیدها و کیف پولتان را پیش خودتان نگه دارید زیرا شما آمادگی گم کردن آنها را خواهید داشت. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تلاش کنید که خوشحال باشید. با دوستانتان نهار را بیرون صرف کنید، بازی کنید و یا حتی به صحبتهای عاشقانه بپردازید. شما قابلیت این را دارید که از زندگی لذت بیشتری ببرید. پنج شنبه و جمعه باید با مسئولیت بیشتری کارهایتان را انجام دهید و حتی اگر می توانید به کسی کمک کنید حتماً این کار را انجام دهید. در آخر این هفته از قدرتهای خود آگاه باشید و بدانید که نفوذ شما در نتیجه یک وضعیت بسیار دخیل است.

● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت

ذهن خلاق شما در دوشنبه کمکتان خواهد کرد و همچنین می دانید که در آن روز چطور ارتیاط برقرار کنید. در سه شنبه و چهارشنبه سعی کنید تا هر فشار و استرسی که به شما وارد می شد به حد اقل برسانید . آیا این استرس مربوط به کار است ؟ یا مربوط به روابط شماست؟ سعی کنید با تفکر و تمرین به آن غلبه کنید . پنجشنبه و جمعه انرژی فوق العاده ای خواهید داشت . اون روزها پر از موفقیت خواهند بود و در شب پر از شادی و احساس .

● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس

در دوشنبه ممکن است یک مسیر انحرافی جذاب تر از مسیر معمول باشد و مکان های جالب تری را به شما نشان بدهد . شما باید غذای تازه و مقوی بخورید زیرا در سه شنبه و چهارشنبه یک چالش فکری بزرگ خواهید داشت . اکنون شما می تواتید تکّه ها را کنار هم بگذارید و شکاف ها را پر کنید . اگر در پنجشنبه و جمعه احساس کسلی می کنید این امر تقصیر خودتان است . حتی تجارب کوچک نیز اگر به آنها فرصت دهید اتفاقات مجذوب کننده ای برایتان رقم خواهند زد .آخر هفته سردی خواهید داشت ، پس متناسب لباس بپوشید .

● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم

قدرت خلّاق شما دوشنبه شکوفا خواهد شد پس از تخیل خود در کار و بازی استفاده کنید . اگر احساس می کنید شخصی در سه شنبه یا چهارشنبه با شما روراست نیست، کارت های خود را روی میز بگذارید و به او بگویید که چه چیزی در آستینش دارد؟ بسیار جالب است بدانید که یک سوال بی مهابا چقدر می تواند چالش برانگیز باشد . در پنجشنبه و جمعه ستاره ها انرژی بسیار دوست داشتنی برای شما دارند . بنا براین کسی که نزدیک شما است بسیار خوش شانس خواهد بود و روابط از هر نوعی رشد خواهد کرد . برای آخر هفته زیاد برنامه نریزید چون با مسائلی که به وجود می آید سرتان شلوغ می شود .