فال هفته: این هفته بر شما چه خواهد گذشت...، ۱۴ دی ۱۳۹۲

در روزهای دوشنبه و سه شنبه با اعتماد به نفس احساس هماهنگی با دنیا می کنید. به جلو حرکت کرده و کارهای بزرگ انجام دهید! اعتقادی که به خودتان دارید ممکن است سبب شود که دیگران طور دیگری به شما نگاه کنند.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
در روزهای دوشنبه و سه شنبه گامی به بالا بردار و تفاوتی بزرگ ایجاد کن، یک منبع انرژی قوی به شما انگیزه خواهد داد و اگر به اطرافیان نشان دهی که چه کارهایی را می توانی انجام دهی مطمئناً به موفقیتی فوق العاده می رسی. در اواسط هفته از قدرت ارقام آگاه باشید چون ممکن است از طریقی که حتی فکرش را هم نمی کنید در برنامه های شما تداخل ایجاد کند. ممکن است آگاهی شما یک تغییر بزرگ ایجاد کند. در اخر هفته به دید واضحی از مسائل خواهید رسید که دقیقاً همان چیزی است که می خواهید. کار سخت می تواند شما را به زندگی بازگرداند البته اگر بخواهید!
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
در آغاز هفته ذهن شما دیگر درگیر مسائل بزرگ نخواهد بود و ممکن است به معنای کامل کاری را انجام ندهید. ببینید می توانید تصویر بزرگ خود را با تمام جزئیات در حالت انتظار دریابید. البته ممکن است کمی زمان ببرد ولی برای تغییر دیدگاه شما و یا برای انرژی خوبتان برای جاری شدن در یک مسیر عالی طولانی نخواهد بود. در چهارشنبه و پنج شنبه به نظرتان می رسد که می توانید همه چیز را به خوبی ببینید و میدانید که با کار و زندگی شخصیتان چکار می خواهید بکنید. مراقب بازیهای قدرت در آخر این هفته باشید زیرا که وضعیت موجود در راه بزرگی به چالش کشیده خواهد شد.
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
در ابتدای این هفته مطمئن هستید که حق با شماست ولی باید از ضربه زدن به بیهودگی جلوگیری کنید. همچنین شما به موعظه کردن یک گروه (تا حدودی و به احتمال زیاد) می پردازید و یا فقط وقتتان را به فریاد زدن بر سر کسانی که با شما هم عقیده نیستند می گذرانید. چهارشنبه و پنج شنبه با شخصی برخورد می کنید که به نظر می رسد تمام حقیقت را در مورد خواسته ها و یا نقشه هایش به شما نمی گوید. ممکن است نتوانید آن حقایق را کشف کنید ولی چشم بسته هم به حمایت این شخص نپردازید. در آخر هفته یک ایده خوب و یا یک چشم انداز عالی شما را متحول خواهد کرد. برای تغییرات بزرگ آماده شوید
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
همچنانکه هفته آغاز می شود شما باید با یک سری مسائل کاریتان (اگرچه مدت آن را تعریف کرده باشید) که شامل طرز برخورد با اطرافیانتان نیز می باشد، مقابله کنید. این موضوع ممکن است مشتری جدیدی باشد که به سرویس اضافه احتیاج دارد یا ممکن است راهی باشد که شما برای محبوب کردن خودتان پیدا کرده باشید. کار کردن ممکن است برای مدتی کمی سخت شود ولی این موضوع تنها مقاومتی اجتناب ناپذیر برای تغییر است. اگر در آخر هفته راهی برای تعامل با آن پیدا کنید هفته آینده را در موقعیت خیلی بهتری سپری خواهید کرد.
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
هفته را با انفجار عظیمی از فعالیت شروع خواهید کرد حتی اگر انتظار صلح و آرامش را داشتید. انرژی فوق العاده شما مجبورتان می کند که چپ و راست گزینه های مختلف را بررسی کرده و یا پروژه های جدیدی را شروع کنید. اواسط هفته زمان خوبی برای بررسی عکس العمل کارهایتان به خصوص فعالیتهای اخیرتان است. مطمئن شوید که بدون دانستن نکات کلیدی هیچ حرکت عجولانه ای را انجام نمی دهید. در پایان هفته ممکن است به نظر برسد که همه چیز بر علیه شماست ولی این فقط نوع نگرش شما به موضوع است. اگر می توانید خودتان را تغییر دهید پس همچنین می توانید بر روی همه چیز برای بهتر شدن نیز تاثیر بگذارید.
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
این هفته ممکن است واقعاً هفته بزرگی برای شما باشد. اگر در روزهای دوشنبه و یا سه شنبه متحمل یک ریسک بزرگ شوید میبینید که به راههای مختلف جواب خواهید گرفت. شاید کسی متوجه شما شود و شما را در موارد مختلف جدی تر بگیرد. در اواسط هفته روابط عاشقانه قطعی خواهند بود حتی اگر در حال حاضر با کسی هستید. زمان بسیار مناسبی برای درخواست بیرون رفتن از کسی است و یا حتی می توانید عشق خود را با ژست های پر زرق و برق غافلگیر کنید. سعی کنید در آخر هفته (حتی اگر مجبور نیستید) کار جدیدی را انجام دهید.
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
ذهن شما در آغاز هفته با ایده های جدید منفجر شده است پس باید انتظار این را داشته باشید که قبل از صحبت کردن کمی فکر کنید. می توانید صحبت هایتان را ضبط کنید و یا از کسی بخواهید منشی شما شود. شما نیاز دارید که این جریان رونده رو به جلو را حفظ کنید. در اواسط هفته مواظب باشید! هرچند که ممکن است مجبور شوید به کارهای عقب مانده تان برسید و یا خودتان را برای شخصی که اصلاً شما را نمیفهمد توجیه کنید. همه این مسائل به زودی تمام خواهد شد و انرژی مثبت شما در اواخر هفته باز می گردد. ممکن است در یک مهمانی غافلگیر کننده و یا در یک مراسم شاد دیگر حضور داشته باشید.
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
اگر در روزهای دوشنبه و سه شنبه فکر می کنید کسی(یا چیزی) بسیار خوبتر از آن است که واقعیت داشته باشد، احتمالاً درست فکر نمی کنید! از حس شک و تردید طبیعی خود برای جلوگیری از این موضوع استفاده کنید هر چند که ممکن است برایتان بسیار سخت باشد. اواسط هفته بسیار معقول تر و جذاب تر خواهد بود و باید برای یافتن جفتتان آماده باشید(چه در خانه و چه در سر کار) . ممکن است در آخر هفته برای ایجاد تغییرات بزرگ وسوسه شوید که میتواند تاثیر زیادی بر روی روابطتتان داشته باشد.
● آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
در روزهای دوشنبه و سه شنبه با اعتماد به نفس احساس هماهنگی با دنیا می کنید. به جلو حرکت کرده و کارهای بزرگ انجام دهید! اعتقادی که به خودتان دارید ممکن است سبب شود که دیگران طور دیگری به شما نگاه کنند. مانند بقیه مردم در اواسط هفته بر روی مسائل مالی به خصوص بر روی مسائلی که مربوط به شما و یا بودجه شخصیتان می شود تمرکز کنید. زمان خوبی برای تغییرات ناگهانی نیست ولی بهترین وقت برای برنامه ریزی است. از انرژی اجتماعی مثبتتان برای برقراری ارتباط در آخر هفته استفاده کنید.
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
در آغاز هفته برای صحبت کردن خجالتی نباشید، سمت آرمانگرای شما در حالت تاثیر کامل می باشد و افرادی وجود دارند که بخواهند ببینند چه می گویید. زمان بسیار خوبی برای برقراری توازن بین درون واقعیتان و زندگیتان است. در چهار شنبه و پنج شنبه نتیجه خوب کاری را که خیلی وقت پیش ( آنقدر قدیمی که حتی شاید فراموش کرده باشید) انجام داده اید خواهید گرفت. شما ممکن است برای درک امور به زمان بیشتری نسبت به سایرین احتیاج داشته باشید ولی در این هفته ذهنتان با مسائل مالی درگیر خواهد بود. از طرز فکر خود برای ایجاد یک تغییر استفاده کنید.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
افراد جدیدی وارد حلقه و یا یکی از حلقه های روابط شما می شوند و حتی هنگامی که بقیه خیلی از صحت این موضوع مطمئن نیستند شما به راحتی آن شخص را وارد روابطتتان کرده اید. زمان بسیار خوبی برای رهبری گروه است. مهم نیست که در چهارشنبه و پنج شنبه چه اتفاقی می افتد، از قبول کردن سریع مسائل خودداری کنید. مبارزه کردن فقط باعث بدتر شدن امور می شود و باید انرژیتان را ذخیره کنید. آخر هفته زمان خوبی برای قرارهای عاشقانه و یا انجام دادن کارهای کوچک برای اطرافیانتان است.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
در ابتدای هفته ممکن است بیشتر از چیزی که منظورتان است پرحرفی کنید پس یکی از این دو راه را دارید: یا اسرارتان را بیرون بریزید یا سکوت اختیار کنید. اگر کسی تلنگری به شما می زند ببینید می توانید آنرا دریافت کنید یا خیر. اگر کارها کمی بیش از حد مضحک شدند میتوانید انتظار یک ماشین زمان را داشته باشید که شما را از این میان خارج کند. ممکن است دوستی درست سر وقت برسد و یا کسی در سر کارتان باشد که هوای شما را داشته باشد، به هر حال از آن استقبال خواهید کرد. آخر هفته زمان مناسبی است برای رویاپردازی راجع به آینده و فکر کردن در مورد این که واقعاً می خواهید چه کنید.