آمریکا و کلاه قرمزی و پسرخاله!

تا حالا به مغزتان خطور کرده بود که ممکن است آمریکایی‌ها از روی کارتون‌هایی که بچه‌ها می‌نشینند و می‌بینند، پروژه سازی کنند و دنیا را بهم بزنند؟!

تا حالا به مغزتان خطور کرده بود که ممکن است آمریکایی‌ها از روی کارتون‌هایی که بچه‌ها می‌نشینند و می‌بینند، پروژه سازی کنند و دنیا را بهم بزنند؟! مطمئنا هیچکس، حتی افشاگران سایت ویکی لیکس و اسنودن اصلا چنین چیزی به مخیله‌شان خطور نمی‌کرد ولی افرادی هستند که چنین چیزهایی به ذهنشان خطور می‌کند و بر زبانشان جاری می‌شود و... یکی از این افراد ، چندی پیش در یک تحلیل عنوان کرد: «آمریکا در نظر دارد در پروژه خاورمیانه بزرگ، طرح لی لی پوت را اجرا کند. در این سیاست اسرائیل به‌عنوان گالیور بر سرزمین کوچک لی لی پوتی تسلط کامل دارد». در این راستا تعدادی از کارتون‌های دیگر که می‌تواند مورد استفاده آمریکا قرار گیرد، به شرح زیر افشا می‌شود:

آمریکا در پروژه جاسوسی خود از دیگر کشورهای دنیا، طرح «پدر پسر شجاع» را اجرا خواهد کرد. در این سیاست تعدادی جاسوس که اصلا هیچ نامی ندارند و مثل پدر پسر شجاع، با نام مستعار بچه‌هایشان نامیده می‌شوند به کشورهای دیگر فرستاده می‌شوند تا جاسوسی کنند. مهم‌ترین مشکل کشورهای گرفتار این پروژه پیچیده این خواهد بود که بفهمند نام واقعی این جاسوسان موسوم به «پدر پسر شجاع» چیست اما هیچگاه به نتیجه‌ای نخواهند رسید!

آمریکا می‌خواهد در پروژه کنترل اقتصاد جهانی از پروژه «تام و جری» استفاده می‌کند، به این صورت که عده‌ای را به شکل «جری موشه» به کشورهای مختلف دنیا می‌فرستد تا عده‌ای در آن کشور‌ها به صورت «تام گربهه» به آنها حمله کنند و این جنگ همیشه ادامه دارد، بدون اینکه تام بتواند جری را بگیرد. کره زمین هم مثل خانه‌ای که تام و جری در آن زندگی می‌کنند دائما بهم ریخته است که همه وسایل آن درب و داغان می‌شود و در این میان، فقط آمریکا می‌تواند با فروش کالاهای جدید خود این خانه را دوباره مرتب و منظم کند!

آمریکا در زمینه دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف دنیا، پروژه کلاه قرمزی و پسرخاله را به اجرا می‌گذارد. به این ترتیب که اول کسانی را به شکل کلاه قرمزی (که ظاهرا یک بچه است که نمی‌تواند درست کلمات را تلفظ کند ولی در باطن یک جاسوس است که با لهجه آمریکایی کلمات را ادا می‌کند) به کشورهای مختلف منطقه اعزام می‌کند که این افراد دست به خرابکاری می‌زنند، آنها علاوه بر خرابکاری، شعرهایی مثل «آهای الاغ عزیز، آهای الاغ عزیز، حالت چطوره؟!» را می‌خوانند تا افکار عمومی را دچار تشویش کنند!

نتیجه: بعضی‌ها هنوز از روی کارتون‌های دوران کودکی‌شان تحلیل‌های بزرگی‌شان را ارائه می‌دهند!

محمد حسین روانبخش