فال هفته: این هفته بر شما چه خواهد گذشت... ،۷ دی ۱۳۹۲

اگر بخواهی به هر موضوع کوچک و جرئی نیز توجه کنی ذهنت منفجر خواهد شد و هیچ کس چنین چیزی نمی خواهد .

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
اگر بخواهی به هر موضوع کوچک و جرئی نیز توجه کنی ذهنت منفجر خواهد شد و هیچ کس چنین چیزی نمی خواهد . در دوشنبه و سه شنبه مسائل را خیلی جدی نگیر اما نه آنطوری که مسائل مهم را نیز بی اهمیت تلقی کنی . در میان هفته مقاصد خوبی داری و حقیقتاً به مردم دیگر اهمیت می دهی .در جمعه با رقص پا یک نفر را از حال بد رهایی بده اما رقص را تا آخر هفته ادامه نده چون پاهایت نیاز به استرتحت دارند و تخت گرم و نرمت انتظار تو را می کشد .
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
همه چیز با کمی عشق بهتر خواهد شد این طور نیست ؟ موسیقی زیباتر، هنر جذاب تر و پول امکانات بیشتر را برای شما ایجاد می کند . دوشنبه و سه شنبه در رودخانه عشق در حال قایق سواری هستید و چهارشنبه تا جمعه به خشکی زندگی باز می گردید. دلتنگ و هیجان زده نسبت به زندگی حتی اگر تا الان یکنواخت و خسته کننده بوده است . مقداری تنبلی به شما هجوم می آورد اما نگذارید بهترین زمانتان را از شما بگیرد . در آخر هفته به جنبه های مختلف روابط عشقی خود شک نکنید ، رابطه و ازدواج پیامد عشق و شور و حسادت هستند .
● خرداد-Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
تا می توانی تلاش کن ، روابط شما در دوشنبه و سه شنبه خوب نخواهد بود به خصوص با خانواده تان . شاید فرستادن یک ایمیل از مکالمه ی تلفنی بهتر باشد . چهارشنبه زمانیست که شما می توانید توجهتان را به تمایلات عاطفی خود معطوف کنید و در انتخاب کلمات برای ابراز منظور خود بسیار موفق تر خواهید بود و احساس کاملاً شاعرانه ای خواهید داشت . در پنجشنبه و جمعه بسیار مشغله خواهید داشت اما بسیار خوشحالید که در ذهنتان رویای کسی را دارید . اما در شنبه و یکشنبه به چیزی جز خودتان فکر نخواهید کرد و حفظ سلامتی دغدغه ی اول شما خواهد بود .
● تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
اگر در اول هفته چشمان خود را تیز کنید شواهد مهمی خود را به شما نشان خواهند داد . یکی از مضرات ذهن تحلیلگر این است که شما بیش از حد به مسائل فکر می کنید . تمیز کاری خوب است شاید چیزی زیر مبل پیدا کنید . مسائل خانه شما را از چهارشنبه تا جمعه درگیر می کند ، نه تنها مسائل مربوط به خانه بلکه می تواند مسائل همسایه ، همخانه حیوان خانگی نیز باشد . خوشبختی خانگی شما ممکن است دچار چالش شود . به فکر بهانه ای برای گذراندن زمان در بیرون از خانه باشید . آخر هفته سختی خواهد بود . نگران یگ معامله مالی هستید . قبل از امضاء مطمئن شوید که مفاد قرارداد را فهمیده اید .
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
در اول هفته وقت خود را به صاف کردن امور مالی اختصاص می دهید . ماجراهای اصراف گونه رو در حد اقل نگاه دارید . شما به خوبی می دانید که پول چه چیزهایی را میتواند و یا نمی تواند بخرد . چهارشنبه روز خوبی خواهد بود و دوستان شما برای فروش نیستند ، آنها کسانی هستند که در زندگی بیشتر از همه به ایشان اهمیت می دهی . پنجشنبه و جمعه را نیز با دوستان خود خواهید گذراند . قرار دارید و احساسات خوب خود را با دیگران تقسیم می کنید . در آخر هفته بصیرت شما باعث خواهد شد تا به هر چیزی با دقت عمیق تری بنگرید .
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
مرتب کردن میزتان ، ماشینتان و یا خانه تان در دوشنبه به شما کمک می کند تا نظم بهتری به اوضاع بدهید . این کار ممکن است بسیار مهم تر از آنی باشد که شما فکر می کنید . سه شنبه روز خوبیست تا تمام نیروهای خود را برای مأموریتی جدید بسیج کنید ، اما از مخارج غیر ضروری در چهارشنبه و پنجشنبه اجتناب کنید . یک تصمیم در روز جمعه شما را متوقف خواهد کرد و شما این روز را در جستجوی حقیقت خواهید بود . با توجه یه شخصیت شما قبل از اینکه هر اقدام احساسی انجام دهید اول دریابید که به راستی چه کار می کنید .
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
کیفیت سحر و جادویی شما در این هفته(به خصوص در ابتدای این هفته) ناتوانی مطلق شما در نگه داشتن کینه است. تو فقط به حمل این انرژی در اطرافت اهمیت نمی دهی. چیزهای بسیار زیادی برای فکر کردن وجود دارند به اضافه اینکه در روز سه شنبه شما شنونده خوبی خواهید بود. از چهارشنبه تا جمعه از آن استعداد شنونده خوبی بودن برای بهترارتباط برقرار کردن استفاده کنید. نیمه دوم هفته برایت پر از انرژی اجتماعی و زیبایی خواهد بود ولی آخر هفته کمی کسل می شوی. برای شما همانطور که شخصیت طرف مقابل اهمیت دارد، پول هم مهم است. قراری عاشقانه در حالتی بگذارید که روی یک نیمکت ریلکس کرده اید و برروی چشمانتان ماسک زیبایی گذاشته اید!
آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
اطلاعاتی که در روز دوشنبه دریافت می کنید بسیار به شما کمک خواهد کرد. اکنون می توانید برنامه ریزی کنید. حالا میدانید که چه زمانی خواهید رفت. به دوستانتان تلفن بزنید و مطمئن شوید که هوای شما را دارند. در روز سه شنبه اگر باید از یک مسیر انحرافی برای پوشش دادن به اشتباه یک دوست استفاده کنید پس حتماً این کار را انجام دهید. هیچ وقت نخواهید فهمید که چه زمانی احتیاج به جمع آوری این خوبی ها خواهید داشت. تصمیم گیری در این هفته خیلی کند و آرام انجام می شود. یک نصیحت: " بعضی وقتها تسلیم شدن بهترین راه است" ولی این آخر هفته با احترامی که بقیه به شما می گذارند اعتماد بنفس بالایی خواهید داشتف پس اطرافیان را ناامید نکن.
آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
اطرافیان ممکن است در روزهای دوشنبه و سه شنبه دیوانه ات کنند ولی چرا اجازه میدهی؟ انرژی ات را برای کارهای مهم تر نگه دار که ارزش داشته باشد. کارهای زیادی هست که باید انجام بدهی تا اینکه بخواهی بر روی شرایط دراماتیک ناراحت کننده تمرکز کنی. در روز چهارشنبه شما شخص مورد علاقه همه اطرافیان اعلام می شوید. پنج شنبه و جمعه نیز تعریف های اجتماعی زیادی در راه خواهند بود. با این حال، چیزی در اعماق درونتان شما را اذیت می کند. آخر هفته را به دسته بندی همان موضوع بپردازید. به رویاهایتان توجه کنید و اگر راحت بودید آن را با یک دوست در میان بگذارید.
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
یک تماس تلفنی راه دور به شما در ابتدای این هفته اخبار مرتبطی به شما می هد که تا بحال انتظار آن را نداشته اید. و اگر شخص دیگر از دوستان قدیمی شما است احساسات قدیمی دوباره به ما رو خواهند آورد. چهارشنبه وقت آن است که زمین بازی را ترک کنید اما انتظار نداشته باشید که سریع پیشرفت کنیدف ماموریت های جدید زمان می برند. پنج شنبه وقت کار کردن است و البته فعلاً از پرداخت پول خبری نیست. تمرین کنید که صبور باشید. در پایان هفته مسائل کاری اهمیت کمتری نسبت به مسائل اجتماعی خواهند داشت. دوستانتان بسیار خوب هستند و به شما ثابت می کنند چه چیزهایی شدنی هستند.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
شما ممکن است به جزئیاتی اهمیت دهید که برای بقیه مهم نیست. ممکن است اطرافیانت با شما در یک نقطه نباشند و این ایراد آنها نیست. گلویتان را صاف کنید و این موضوع را به بیرون بیندازید.در روز چهارشنبه با شخصی آشنا می شوید که به سختی می شناسید. البته وقتی این اتفاق بیفتد شما آن را دوست خواهید داشت. در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه همانطور که ذهنتان مشغول جستجو کردن است، ممکن است به حالت اندیشندانه عمیقی فرو بروید. در آخر هفته جاه طلبی های روزانه شما را مشغول می کند ولی زندگی اجتماعی دیوانه وار شما دوباره ذهنتان را منحرف می کند.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
ذهن تحلیلگر شما برای دوستی که به دنبال آرامش است غیر قابل تحمل خواهد بود. بعضی وقتها بهترین کار این است که فقط به آنها گوش دهی. نظریه واقعی شما همیشه آن چیزی نیست که مورد نظر است( مخصوصاً اگر نظریات شما به صورت نصیحت باشند). در نیمه دوم هفته در حال انجام کارهایی برای دوستانتان یا در حال جمع کردن پول هستید. اگر مشکلاتی در دوستیتان بوجود آمد به این فکر کنید که چه کارهایی برای بهبود روبط می توانید انجام دهید. در آخر هفته با کوسه ها درگیر نشوید، شما خود به تنهایی یک ماهی زیبا هستید!