حذف ایمیل‌ها در آیپد

اگر صندوق پست الکترونیک جی‌میل خود را با استفاده از ابزار مدیریت ایمیل در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS مورد استفاده قرار می‌دهید، حتما متوجه شده‌اید که در این ابزار گزینه‌ای برای حذف ایمیل‌ها وجود ندارد..

اگر صندوق پست الکترونیک جی‌میل خود را با استفاده از ابزار مدیریت ایمیل در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS مورد استفاده قرار می‌دهید، حتما متوجه شده‌اید که در این ابزار گزینه‌ای برای حذف ایمیل‌ها وجود ندارد و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از گزینه archive برای خالی‌کردن صندوق دریافتی‌های خود کمک بگیرید که این گزینه فقط ایمیل‌های شما را آرشیو کرده و آنها را حذف نمی‌کند.

بسیاری از کاربران به آرشیو‌کردن ایمیل‌ها علاقه‌ای ندارند و ترجیح می‌دهند قابلیت حذف ایمیل را در اختیار داشته باشند. چنانچه شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و تمایل دارید تا گزینه آرشیو به گزینه حذف تغییر یابد، می‌توانید مراحل زیر را در آیپد خود به اجرا درآورید:

۱ـ به بخش Settings در آیپد خود مراجعه کنید.
۲ـ گزینه Mail, Contacts, Calendars را انتخاب کنید.
۳ـ در بخش Accounts، کاربری جی‌میل خود که قصد اعمال تغییرات در آن را دارید، انتخاب کنید.
۴ـ گزینه Archive Messages را پیدا کرده و آن را از حالت ON به حالت OFF تغییر دهید.
۵ـ با مراجعه به نرم‌افزار مدیریت ایمیل‌ها مشاهده می‌کنید که گزینه Archive جای خود را به گزینه Delete داده است و از این پس می‌توانید براحتی ایمیل‌های موردنظرتان را حذف کنید.