سبک تکنولوژی در یک کلام

حالا که می‌خواهید یک ساعت‌مچی بخرید، لااقل یک مدل ارزشمند انتخاب کنید.

یک ساعت‌مچی مناسب بخرید: حالا که می‌خواهید یک ساعت‌مچی بخرید، لااقل یک مدل ارزشمند انتخاب کنید. قابلیت‌های ساعت را بشناسید سپس برای خرید اقدام کنید. بعضی ساعت‌ها می‌توانند تا ۱۰۰ متر زیرآب دوام بیاورند، اما احتمال قرار‌گرفتن در چنین وضعیتی برای شما چقدر است؟


از هدفون‌های بلوتوث‌دار استفاده نکنید: مگر اینکه در حال رانندگی باشید. ترجیحا باید شیشه‌های اتومبیل نیز رنگی باشد تا از برگه جریمه درامان بمانید. در محیط‌های عمومی کمتر از آن استفاده کنید مگر اینکه محافظ شخصی یک شخصیت مهم سیاسی باشید.


لباس‌هایتان را از فروشگاه تهیه کنید: خرید لباس از فروشگاه‌های اینترنتی را فراموش کنید. چون در این فروشگاه‌ها نمی‌توان از جنس واقعی لباس مطلع شد. رنگ لباس در این سایت‌ها، خیلی با واقعیت منطبق نیست. تازه شما از پروکردن لباس نیز محروم خواهید بود.


گوشی‌های طراحی‌شده در خانه‌های مد را نخرید:

گوشی‌های تلفن‌همراه گران‌قیمت، الماس آجین، پشت چرمی و یاقوت اندود شده که در خانه‌های مد ساخته شده‌اند به سال ۲۰۰۷ مربوط می‌شوند. ظاهر هنری و شیک آیفون یا HTC خیلی بهتر است و کمتر توی ذوق کسی می‌زند. درست به همین دلیل، اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید لطفا از پیراهن، کلاه یا کوله‌پشتی با مارک یکی از شرکت‌های فناوری استفاده نکنید.