طالع بینی هفته: ۱۶ شهریور ماه لغایت ۲۳ شهریور ماه ۹۲

این هفته معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید

● فروردین ماه:
این هفته ممکن است شما ترجیح دهید که کیفیت روش کار خود را تقویت بخشید، به این صورت که با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم برسید ، متاسفانه به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید.

اگر این هفته زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید، ممکن است زمانیکه بعدا اشکالات کارتان را متوجه بفهمید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.


● اردیبهشت ماه:
این هفته یافتن قدمی مطمئن باعث میشود شما در مسابقه ای برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی که شما را به این فکر میاندازد که دیگران در مورد شما قضاوت میکنند اجتناب کنید.

ممکن است احساس کنید که دیگران از شما میخواهند که سریع تر کار کنید اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید.

خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهدافتان برسید متوجه میشوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.


● خرداد ماه:
این هفته در یک تسلسل ماندن میتواند برای شما ایجاد دردسر و مشکل کند، به خاطر اینکه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمرکز روی یک کار بسیار سخت خواهد بود اما شما فشاری که دیگران روی شما وارد میکنند را حس میکنید و تمام تلاش تان را میکنید تا این مشکل را حل کرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید.

با وجود این ، کوتاه ترین راه میتواند شما را کاملا از مسیرتان منحرف کند ، اگر تمرکزتان کم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نکنید، فقط سعی کنید تا تمرکز خود را روی کارتان برگردانید و به جلو حرکت کنید تا ببیند چه پیش میآید.


● تیر ماه:
این هفته زمانیکه دیگران سعی میکنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید اما نمیتوانید کاری بکنید ، شما بیشتر ترجیح میدهید تا زیر کنترل دیگران باشید تا اینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید.

متاسفانه، احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که میتوانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید ؛ خوشبختانه، تلاش بی پایان شما این هفته از نظرها دور نمیماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.


● مرداد ماه:
این هفته معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید ، حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که میتوانید توانا هستید و بسیار خوب عمل میکنید اما این هفته به احتمال زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد.

قلب تان را با کارایی و بازده بیشتر برای کار نپوشانید ؛ شما میتوانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.


● شهریور ماه:
این هفته ادراک و احساس شما ممکن است بسیار دقیق باشد اما این به معنی این نیست که شما میتوانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیریهای خود عمل کنید.

مشکل اینجاست که شما میتوانید عیب و ایرادها را ببینید، هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است اما این هفته مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر میکنید متعادل نباشند.

یک سیاست زیرکانه میتواند ادامه گر یک مشاهده باشد، اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.


● مهر ماه:
این هفته بیان افکارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر میرسد اما وقتی که ظاهر میشود میبینید بسیار مشکل تر از آن است که فکرش را میکردید ، شاید اگر به همکاران تان بگویید که چقدر عالی کار میکنند و اینکه چقدر از کار کردن با آنها لذت میبرید راحت تر باشد.

هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست، اما هنوز شما مدام در پی پیدا کردن راههای جایگزین هستید ؛ اگر کارکردن را تا فردا به تاخیر بیندازید، میتوانید کمی فشار را از خود دور کنید.


● آبان ماه:
در این هفته شما احتمالا باید برنامه هایتان را لغو کنید چنانکه در طول هفته هم مشخص میشود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر مییابند ، به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر میبینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمیکنند آنها را کنسل کنید.

اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر میرسند نگران نشوید و فقط آن کاری را بکنید که دل تان میگوید درست است ، حتی اگر کسی را مایوس میکند ؛ به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت میشود.


● آذر ماه:
این هفته اگر شما به این نیاز دارید که به فرضیه ای بچسبید، آن را زیاد طولانی نکنید و سعی کنید فقط تا حدی باشد که بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای کار را فراهم آورده اید.

اگر قبل از اینکه به همه حقایق دست یابید افکار خود را با دیگران درمیان بگذارید، غیر حرفه ای به نظر میرسید یا حتی بدتر ممکن است احمق جلوه کنید ، اگر فرصت لازم برای پیدا کردن حقیقت را نداشتید، آن وقت میتوانید موضوع را با رییس تان یا همکاران تان یا یک بزرگتر در میان بگذارید.


● دی ماه:
این هفته اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان بسیار مهم به نظر میرسد، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمی سخت باشد.

اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید.

اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید ؛ آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.


● بهمن ماه:
در این هفته سخت است که بفهمید به اندازه کافی برای یادگرفتن آنچه که مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید ، به هر حال، بعضی اوقات، بهتر است تا دست از بررسی های خود بکشید و آنچه را که تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده کنید.

یک باره شما میپذیرید که رسیدگیها و تحقیقات شما یک چاله نامحدود است و میخواهید چرخ های فکری خود را از چرخیدن بازدارید و به کار برگردید و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشکل درک میکنید.


● اسفند ماه:
این هفته حتی اگر شما با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم کنید، میخواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید ، مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که قصد دارید انجام دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد.

به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید، کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنود کند ؛ اگر درباره کوششهای اخیرتان احساس خوبی دارید، به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.