طالع بینی هفته: ۹ شهریور ماه لغایت ۱۶ شهریور ماه ۹۲

این هفته سیارات به شما کمک میکنند تا شما به دنبال موفقیت بروید.

● فروردین ماه:
این هفته شاید مشکلاتی را در ارتباطتان با دیگران ایجاد شود اما خوشبختانه زیاد این حالت پایدار نمیماند.

در این هفته و در جمع دوستان و آشنایان گاهی همه به شما علاقه دارند و گاهی محبوبیت تان را از دست می دهید اما نگران نباشید ؛ همیشه نمیتوانید برنده باشید اما سعی خودتان را بکنید حتماً دیگران از زحمات شما قدردانی میکنند.


● اردیبهشت ماه:
این هفته روحیه لطیفی دارید و این موضوع دیگران را به شما جذب میکند.

سعی کنید قولی ندهید زیرا به خاطر حالت احساسی ای که دارید مشکل می توانید از زیر آن در بروید و این موضوع ممکن است برایتان دردسر ساز شود ، قبل از هر نوع پاسخ مثبت خوب اندیشه کنید.


● خرداد ماه:
این هفته ممکن است عصبانی باشید اما اگر من جای شما بودم به دوستان و همکاران فرصت بیشتری میدادم زیرا نه تنها شما بلکه آنها هم این هفته بی حوصله و عصبانی هستند!

خوشبختانه شما دارای روحی مستقل هستید و میتوانید مدتی بدون هیچ مشکلی با خودتان تنها باشید..


● تیر ماه:
این هفته تمرین خواهید کرد تا خستگی ناپذیر باشید اما اکنون هیچ فایده ای ندارد چون انرژی شما کم شده است ؛ در این هفته تغییرات زیادی در حال انجام است و شما مثبت می اندیشید.

شاید همسرتان تغییرات را نپذیرد و به چیزهای قدیم اهمیت دهد اما شما برای کارتان لیاقت و استعداد لازم را دارید ، به او نشان دهید که تغییرات مثبت هستند.


● مرداد ماه:
این هفته شما لبریز از انرژی پویا و اشتیاق خواهید بود و قدرت رویارویی با هر چیزی را دارید.

قانع کردن مردم برای این که اوضاع را از نقطه نظر شما ببینند، همانند افتادن یک تنه درخت برایتان سهل و آسان است پس اطمینان حاصل کنید که بیش از آن چه می توانید، مسئولیت نپذیرفته باشید و بیش از توانتان قول ندهید.

در این هفته هم چنین احساس قدرتمند بودن دارید و نیاز دارید که روی برخی از انرژی های ذهنی تان کار کنید تا از تحریک شدن اعصاب و حساسیت شما جلوگیری کند.


● شهریور ماه:
این هفته سعی کنید مراقب پول خرج کردن باشید تا ولخرجی نکنید.

مشکل این جاست که زمانی که شروع به خرج کردن می کنید نمی دانید کی دست برمی دارید و نمی خواهید هم بدانید ؛ می توانید سرمایه گذاری کنید و پول خوبی به دست آورید.


● مهر ماه:
در این هفته ممکن است شما هیچ وقت این قدر راجع به خود متفاوت فکر نکرده بوده اید ولی دقیقاً کاری است که میتوانید بکنید.

این هفته زمان بی نظیری برای صحبت در مورد مسائل بزرگ است و بیش از همه می توانید خود را به جلو هل دهید ؛ اما خیلی هم بلند پروازی نکنید چرا که در حال حاضر نمیتوانید معجزه ای انجام دهید.


● آبان ماه:
در این هفته زیاد سخت نگیرید و گرنه احساسات تان جریحه دار می شود.

سعی کنید زیاد به چیزهایی که از آن ها مطمئن نیستید امیدوار نشوید زیرا ناامید می شوید ؛ از این که به دیگران کمک کنید خوشحال می شوید اما به ارزش های خودتان هم اهمیت دهید.


● آذر ماه:
این هفته یک رابطه خاص در زندگی شما وارد میشود ولی بدلایلی زمان برای این که این رابطه را به جلوتر بکشانید زمان خوبی نیست.

شاید یکی از شما از این که خود را وقف رابطه ای بکند وحشت دارد یا هنوز نیاز دارید همدیگر را بهتر بشناسید ؛ به هرصورت، باید قبول کنید که هر مسئله ای زمان خاص خودش را برای اتفاق افتادن دارد چه به برنامه شما جور در آید یا نیاید.


● دی ماه:
این هفته سیارات به شما کمک میکنند تا شما به دنبال موفقیت بروید.

این هفته به کارتان می چسبید و تصمیم میگیرید که شروع به فعالیت کنید ؛ چند هفته آینده فرصت های زیادی خواهید داشت اما هر چه قدر زودتر شروع کنید زودتر کار مناسب پیدا میکنید.


● بهمن ماه:
در این هفته با همه رفتار خوبی خواهید داشت و مهم نیست که چه نسبتی با شما داشته باشند .

این هفته زمان مناسبی است که افراد را بهتر درک کنید ، به خصوص اگر اخیراً رفتارشان سوال برانگیز بوده است یا لازم است که فضای قابل تحمل تری را بین خودتان ایجاد کنید.

در این هفته پیشرفت زیادی خواهید داشت و خودتان نیز از این همه موفقیت متعجب خواهید شد.


● اسفند ماه:
این هفته شما قصد دارید بیشتر در کارتان تعادل ایجاد کنید ؛ آگاه باشید اگر بدهکاری دارید اکنون می توانید آن را بپردازید.

اگر از کار بر کنار شده اید کسی باید بداند شما نمی توانید برای همیشه منتظر شوید بلکه شما عملکرد مناسب میخواهید ، اگر کمی تلاش کنید میتوانید به خواسته تان جامه عمل بپوشانید.