طالع بینی هفته: ۲۶ مرداد ماه لغایت ۱ شهریور ماه ۹۲

هر حرفی را جدی نگیرید که خوشبختانه در این هفته ارتباط گیری با احساساتتان برایتان آسان خواهد بود و بدون ترس از کسی هر چه را که در فکرتان میگذرد به زبان بیاورید.

● فروردین ماه:
در آغاز این هفته از هم صحبتی ویژه ای با شخصی جدید لذت خواهید برد و به احتمال زیاد در این هفته، قطع رابطه با شخصی عزیز، آخرین چیزی خواهد بود که به فکرش هستید پس سعی نکنید که بر دیگران امر و نهی کنید و آنها را به حال خودشان بگذارید.

همسر یا محبوب تان در این روزها اصلا آمادگی مواجهه با جنبه ریاکارانه و منفی شما را ندارد! ممکن است در روزهای آخر این هفته مهربانی و محبت شما مورد سوء تعبیر بگیرد پس گرمی و محبت تان را به حداقل برسانید!


● اردیبهشت ماه:
در این هفته حتی المقدور تنها نمانید و روشن عمل کنید؛ ممکن است در روزهای آخر این هفته تا حدی دستخوش حسرت گذشته ها شوید ولی بهتر است اجازه ندهید که خاطرات تلخ گذشته خلق و خوی تان را تنگ کنند.

تا آخر هفته با سرعت هر چه تمام به پیشروی ادامه دهید، کاری که وقتی سر حال، پر انرژی و ماجراجو هستید اصلا برایتان دشوار به حساب نمی آید .

در این هفته انتظار دارید که تمام نیازهایتان برطرف شوند و اگر همسر یا عزیزتان دنیا را از دریچه چشم نبیند و به خواست شما عمل نکند، قطعا با او درگیر خواهید شد، پس حسابی مراقب باشید.


● خرداد ماه:
در آغاز این هفته افزودن کمی تنوع و سرگرمی به زندگی تان، اصلا عمل اشتباهی به حساب نمی آید.

ممکن است در آخر هفته نسبت به عشق برخوردی بدبینانه در پیش بگیرید و بعد خیلی زود به یاد می آورید که اصلا آمادگی مواجهه با مشکلات ناشی از این برخورد را ندارید .

به احتمال زیاد در این هفته در مورد روابط دوستانه تان نیازمند صرف اوقات بیشتری میشوید ؛ فقط مراقب باشید که در روزهای آخر هفته به غیبت پشت سر کسی نپردازید ؛ اگر قصد دارید کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهید مراقب باشید که اطرافیانتان می دانند که قصد و نیت واقعی شما چیست و دچار سوء تفاهم نشوند.


● تیر ماه:
در شروع هفته توجه تان به افراد منحصر به فرد و غیر متعارف جلب میشود ؛ در این هفته در رابطه با یک موضوع کاری تعهدات لازم را از یاد نبرید.

نباید در این هفته به واسطه جلب توجه بسیار طرف مقابلتان را از خود برنجانید ولی اگر بی تاب هستید در این هفته همه چیز به نفعتان خواهد بود تا زمانی که پای عشق به میان می آید ؛ برخورد بد بینانه را کنار بگذارید ؛ به هر حال باید روزی به آنها بها بدهید، پس چرا حالا همین کار را نمیکنید ؟


● مرداد ماه:
در شروع این هفته آشنایی و ملاقات با افراد جدید و غریبه برایتان جالب و مهیج خواهد بود و همچنان خواستار آزادیتان هستید ؛ در این هفته تبدیل به فردی حساس و با ملاحظه خواهید شد ؛ فقط مراقب باشید که به وابستگی پیش از حد منجر نگردد.

هر حرفی را جدی نگیرید که خوشبختانه در این هفته ارتباط گیری با احساساتتان برایتان آسان خواهد بود و بدون ترس از کسی هر چه را که در فکرتان میگذرد به زبان بیاورید.


● شهریور ماه:
شما اصلا" خواهان درگیری در قید و بندها نیستید، ولی یکی از دوستان قدیمی باعث میشود که روی تصمیم گیری هایتان تجدید نظری داشته باشید .

در این هفته به واسطه عشق به رویا می روید ولی همسر یا یکی از عزیزانتان باعث میشود که هشیار شوید ؛ اگر ازدواج کرده اید لجبازی را کنار بگذارید تا دچار مشکل نشوید.


● مهر ماه:
اگر مجرد هستید این هفته فرصتی است با به ماجراجویی و خطر کردن بپردازید ؛ همچنان به دنبال تجربه جدیدی خواهید بود ولی هرگز از جستجو برای یافتن زیبایی های وجودی همسر و یا عزیزانتان دست نمیکشید.

در این هفته در حالی که سرشار از انرژی و حوصله هستید ممکن است همسر یا نامزدتان به شما بی توجه باشد اما نگران نباشید و مثبت بیاندیشید.


● آبان ماه:
در شروع این هفته عشق حقیقی را خواهید یافت ، اگر چه به شانس خود بدبین باشید و حتی ممکن است از نظر احساسی با شخصی درگیر شوید، ولی بحث و جدل طولانی به راه نیندازید .

در این هفته از شخصی کینه به دل میگیرید که فراموش کردن آن دشوار خواهد بود اما باید بدانید که گذشت از بزرگان است.


● آذر ماه:
در این هفته سخت مشغول روابط دوستانه خواهید بود اما در عین حال مایلید تنها و در لاک انزوای خودتان باشید، فقط نگذارید که این احساس باعث به هم خوردن روابط دوستی گردد.

در این هفته با توجه به روحیه تان سعی کنید با هیچ کس قرار ملاقات نگذارید ؛ زمانی که در خود انرژی های مثبت یافتید برقراری ارتباط با افراد جدید برایتان آسان میگردد.


● دی ماه:
در این هفته مایلید تا تجربیات تلخ گذشته را که باعث ناراحتیتان شده فراموش کنید! به محض این که باور کنید اطرافیانتان قابل اعتماد هستند این حس بر طرف خواهد شد.

در این هفته دنیا را از دریچه چشم دیگران نگاه کنید تا نا امید نشوید ؛ امر و نهی کردن به صلاحتان نیست و اگر اوضاع مطابق میلتان نبود ناراحت نشوید چرا که این دوره گذرا خواهد بود.


● بهمن ماه:
بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پر هیجان و جالب آماده اید تا در آغاز این هفته زندگی عشقی تان را کاملا جدی بگیرید.

در این هفته اگر چه با بیم و امیدهای عشق و تعهد مواجه خواهید بود ولی بردبار و صبور باشید و امیدوار به روزهای خوش که دور از ذهن نمیباشد.


● اسفند ماه:
این هفته برای متولدین اسفند موقع بحث و مکالمه است ؛ بویژه جوانان در بسیاری از موارد با یکدیگر به بحث سازنده خواهند پرداخت، اما سعی کنند این بحثها تبدیل به جدل نشود.

در این هفته باید دختران جوان در مورد خواستگارهای خود و بطور کلی پیشنهادهای ازدواج خیلی بیشتر از پیش بررسی و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدین دی ماه در میان این متقاضیان باشند.

ممکن است خانه دارها از عقب افتادگی موقتی شوهران خود در امور مالی کمی ناراحت شوند، اما پایان شب سیه سپید است.