طالع بینی هفته: ۱۹ مرداد ماه لغایت ۲۶ مرداد ماه ۹۲

این هفته وضعیت کاری تان بسیار عالی خواهد بود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

● فروردین ماه:
در این هفته احساس و ظاهری عالی خواهید داشت؛ چند روز آینده بهترین روزها را با همسرتان سپری خواهید کرد و مملو از احساس عشق و دوست داشتن خواهید شد.

این هفته در کل هفته خوبی برای شماست و اقدام به انجام هر کاری که بکنید به نفع تان خواهد بود ، پس با خوش بینی تصمیم بگیرید.


● اردیبهشت ماه:
این هفته یک نفر رفتار عجیبی خواهد داشت و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد و شما با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید.

در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید ؛ جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.


● خرداد ماه:
این هفته بر روابط شما و آشنایان تاکید دارد ؛ اگر متولد فروردین در اطراف خود دارید، کمی حساس و عصبی خواهید شد.

اگر می توانید کاری کنید که آرام شوید آنها مطمئناً از شما ممنون خواهند بود ؛ ببینید در این هفته برای ارامش روح تان چه کاری میتوانید انجام دهید.


● تیر ماه:
این هفته وضعیت کاری تان بسیار عالی خواهد بود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

در این هفته در کنار شانس هایی که خواهید داشت اما مراقب مشاجره با همکارانتان نیز باشید ؛ شما بخاطر حس زیبایی که دارید دوست دارید صلح کنید و وقتی به خانه می روید همه چیز را فراموش کرده اید.


● مرداد ماه:
این هفته شما از انجام تمام فعالیت ها لذت میبرید ؛ اگر یک شیر تنها هستید، ممکن است شخص جدیدی را ملاقات کنید که افق های زندگی تان را گسترش دهد.

اگر به تعطیلات می روید، به نظر می رسد که با دست تقدیر و یافتن شخصی در آن جا، در دام عشق می افتید.


● شهریور ماه:
این هفته با دوستان صمیمی هماهنگ تر میشوید و می توانید با افرادی که به آنها اعتماد دارید رابطه خوبی برقرار کنید مخصوصاً می توانید اختلافات را با آن ها حل کنید.

در این هفته شانس یافتن شریک زندگی مناسب برای شهریوری های مجرد ایجاد میشود ، پس خوب مراقب باشید.


● مهر ماه:
در این هفته علیرغم توانایی اخیر شما در شاد نگه داشتن دیگران ؛ موضوعی اوضاع تان را تلخ می کند.

ممکن است بحثی تند و تیز با کسی که دوستش دارید داشته باشید خصوصاً اگر او کاری که انجام می دهد همیشه شما را ناراحت می سازد و باعث می شود بی حوصله و بی علاقه شوید.


● آبان ماه:
این هفته آماده باشید که حقایقی را بشنوید و حقایقی را نیز بگویید و اگر نیاز دارید که جو را پاکسازی کنید پس این کار را بکنید ولی سعی کنید خودتان را کنترل کرده و حرفتان را از روی پشت بام اعلام نکنید تا بعداً خود را به خاطر گفتن این حرفها سرزنش کنید.


● آذر ماه:
این هفته پیشرفت های اساسی در همه جنبه های زندگی خواهید داشت.

در مورد هر پیشنهادی ذهن خود را باز نگهدارید حتی اگر در ابتدا جالب به نظر نمی رسد ؛ رفتار مثبت شما پشتیبانی خیلی ها را بطرفتان جلب میکند و بخصوص خیلی کمکتان خواهد کرد ؛ سعی کنید که یکنفر را به مسیر فکری خود نزدیکتر کنید.



● دی ماه:
این هفته شما باید مهر و محبت و گرمای آن را در محیط خانه احساس کنید و این درست همان چیزی است که دوست دارید. این طور نیست؟

وقت آن رسیده که بعد از این همه مشاجره و ناراحتی های طولانی مدت، آرام گرفته و در فضایی صمیمانه و مهر آمیز استراحت کنید.


● بهمن ماه:
این هفته پول زیادی بدستتان می رسد چه از طریق ثروت با آورده یا پولی که برای مدتی پرداخت نشده است ، عاقل باشید و پول هایتان را برای روز مبادا نگه دارید ( به جای این که در خرج کردن آنها زیاده روی کنید ).

هرگز متوجه نمیشوید که شاید در آینده نه چندان دور به پول نقد احتیاج پیدا کنید و در آن زمان است که اگر صندوقتان خالی باشد از خود ناراضی می شوید.


● اسفند ماه:
این هفته پول زیادی به دست تان خواهد رسید و شما با عجله بیرون رفته و یک هدیه برای خودتان می خرید ؛ اگر از قوه ابتکارتان استفاده می کنید می توانید راهی پیدا کنید که چطور نشت چکه چکه پولتان را متوقف شود.