طالع‌بینی ۱۵ خرداد ماه ۹۲

امروز سخت کار می کنید اما از این موضوع بسیار لذت می برید. شاید به یک مهمانی دعوت شوید. اگر از کسی خوشتان نمی آید سعی کنید با بدرفتاری این موضوع را به او بفهمانید.

● متولد فروردین (بره):
امروز سخت کار می کنید اما از این موضوع بسیار لذت می برید. شاید به یک مهمانی دعوت شوید. اگر از کسی خوشتان نمی آید سعی کنید با بدرفتاری این موضوع را به او بفهمانید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز می توانید ریسک کنید . به خصوص در رابطه ها با مشکلات زناشویی شاید زمان زیادی را صرف نگرانی برای شکست هایتان کنید. بنابراین برای حل مشکلات باید توجه تان را به مسائل خارجی جلب کنید. حل کردن آنها و آرام کردن خودتان نباید کار خیلی سختی باشد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
اگرچه اوائل امروز را صرف مشاجره های دیگران می کنید اما اکنون زمان خوبی برای این کار است زیرا به نظر می رسید دیگران احساس اشتباهی دارند یا موضوعی را به دلیلی نادیده گرفته اند- شاید بتوانید موضوع را برای آنها روشن کنید و کاری برای آنها انجام دهید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شاید همسرتان نخواهد طبق برنامه های شما پیش برود اما شما معمولاً می دانید چه کار باید بکنید.می توانید قبول کنید و در این صورت تنها هم نباشید.
● متولدین مرداد (شیر):
زندگی اجتماعی همیشه برایتان مهم است. اما اکنون اهمیت فوق العاده ای برایتان دارد. تلاش کنید آدم های تازه ای را ملاقات کنید و برتعداد تماس های اجتماعی خود بیفزایید زیرا تمام آنها به نتایج جالبی خواهند انجامید. در مورد یک گروه و یا باشگاهی می شنوید که درست درمسیر حرکت شما قرار دارند.
● متولدین شهریور (سنبله):
اگر امروز کار می کنید می توانید با اطرافیان رابطه خوبی برقرار کنید.با دیگران هم فکر هستید.می توانید به سلامتی خود فکر کنید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز مری کوری حرکت کرده و وارد علامت هوایی دوقلو خواهد شد و موجب می شود که ذهن شما به شدت به کار بیافتد.این فرصتی عالی است تا ذهن تان را در هر راهی که علاقه دارید امتحان کرده و اثبات کنید و حتی ممکن است که شما شروع به نوعی تحصیلات بیشتر هم کنید هم چنین ممکن است اخبار جدیدی از خارج از کشور دریافت کنید،پس گوش به زنگ باشید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز بین ماه و مریخ تضاد وجود دارد.بنابراین مراقب باشید سعی کنید آرامش تان را حفظ کنید.به هنگام رانندگی با رانندگان دیگر دعوا نکنید زیرا واقعاً ارزش ندارد.این طور نیست؟
● متولدین آذر (کمان):
امروز مرکوری به خانه خرداد که خانه شراکتها است می رود. شما خیلی حراف خواهید شد و دوست دارید افکار و ایده هایتان را با دیگران تقسیم کنید. یک مکالمه خاص امکان دارد به نتیجه خوب و جالبی برسد و سلولهای نظرتان را بکار خواهد گرفت. در حال حاضر شما در ضمن قادر خواهید بود در یک زمان بیش از یک کار انجام دهید، پس افکار خود را محدود نکنید.
● متولدین دی (بز):
خوشبختانه می توانید تمام کارهای عقب افتاده را انجام دهید. امروز لازم است از تمام صبر و تحمل خود استفاده کنید زیرا یکی از اعضای خانواده تصمیم دارد شما را عصبانی کند. برای بعضی از شما، امروز ممکن است پایان یک رابطه دوستی باشد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز عطارد به طرف خرداد با عنصر هوا می رود و به قسمت احساسات عاشقانه و ابراز احساسات خلاق چارت شما مربوط می شود . ارتباط تان را با دیگران بیشتر کنید و از معاشرت با دیگران چه کسانی که دوستشان دارید یا ندارید لذت ببرید. زمان مناسبی است تا پیشقدم شوید یا با کسی شریک شوید بنابراین در زمان پیشرفت پس روی نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
اگر شما واقعاً نمی دانید که چه مقدار می خواهید یک ارتباط را طول بدهید بعضی مواقع بهتر است مدتی آن را با گوشتان بنوازید. به نظر می رسد که کسی می خواهد برای گرفتن یک تصمیم شما را تحت فشار بگذارد. اما تحت ارعاب قرار نگیرید که تعهد برای خودتان درست کنید شما فقط خواهید خواست که از این مساله بعداً بیرون بیاید.