طالع‌بینی خرداد ماه ۹۲

مدتی است به جای حل مشکلات تان به خیال پردازی روی آورده اید و این مسأله نه تنها مشکل شما را حل نخواهد کرد بلکه رنجیده خاطرتان میکند . شما پتانسیل حل مشکلاتتان را دارید پس شجاعانه برای حل آن تلاش کنید و بدانی که موفق خواهید شد .

● فروردین ماه:
در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست .
میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ؛ متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.
● اردیبهشت ماه:
در این ماه پول قابل توجهی به دستتان میرسد که باید برای هزینه آن با برنامه ریزی پیش بروید ، به عنوان مثال سرمایه گذاری در یک کار تولیدی میتواند برایتان مثمر ثمر باشد .
جشن تولد عزیزی را پیش رو دارید که اصلاً فراموش کرده اید ؛ با تهیه هدیه ای هرچند ساده ، مهر و محبت خودتان را به وی نشان بدهید .
زنگ تلفن خانه تان برای دادن خبری خوش به خانواده تان به صدا در خواهد آمد ، پس همیشه و در همه حال شکر گزار خالق هستی باشید !
خرداد ماه:
مدتی است به جای حل مشکلات تان به خیال پردازی روی آورده اید و این مسأله نه تنها مشکل شما را حل نخواهد کرد بلکه رنجیده خاطرتان میکند .
شما پتانسیل حل مشکلاتتان را دارید پس شجاعانه برای حل آن تلاش کنید و بدانی که موفق خواهید شد .
ابن ماه در فکر شروع کاری هستید اما نتیجه آن شمارا دچار نگرانی کرده است ؛ بهتر است پس از همفکری باافراد ذیصلاح و آگاه هرچه زودتر تصمیم مقتضی را بگیرید ، چون گذشت زمان بیش از حد به نفع تان نیست ؛ در ضمن تولدتان نیز مبارک.
● تیر ماه:
در این ماه هدفی بزرگ در سر دارید که برای رسیدن به آن باید مرحله به مرحله پیش بروید و آن هم به گذشت زمان نیاز دارد ؛ توصیه میشود با تقسیم آن هدف بزرگ به هدفهای کوچکتر راحت تر به جلو قدم بگذارید.
انتخابی را در پیش دارید که باید تمام جوانب آن را در نظر بگیرید و بعد پاسخ بدهید ؛اصلاً عجله نکنید و با درایت در مسیر تازه گام بردارید ؛ تحولی بزرگ پیش روی شما است که چشم انداز و افقی روشن دارد ، پس با آغوش باز پذیرای آن باشید.
● مرداد ماه:
مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گمشده تان را خواهید یافت.
گره ای در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن ، آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه بزودی رفع میشود و از غصه رهایی میابید.
از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید ، چراکه همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.
● شهریور ماه:
یک در این ماه عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید که در قبال این عمل ، خداوند صد چندان آن را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ؛ نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که در صورت اجرای این نیت به هدف خود میرسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما در این راه نباید تعجیل کنید.
مدتی است که تصمیم به انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام آن شده است ؛ به دلتان بد راه ندهیدو به خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شما را همراهی خواهد کرد.
● مهر ماه:
در این ماه یک پیغام غیر منتظره با یک دوست قدیمی شما را متعجب خواهد کرد ؛ اگر در صدد خرید یا فروش هستید باید کمی تامل کنید.
به فرصتی طلایی دست میابید تا برای خواسته های خود و آنچه برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی به عمل آورید ؛ به زودی پاداش زحمات و فعالیت هایی را که در ماه های قبل انجام داده اید در این ماه خواهید گرفت .
● آبان ماه:
اعضای خانواده از شما توقع دارند که کمی از وقت خودتان را صرف آنها کنید ، این خواسته آنها چندان بیجا نیست و اگر به آن مبادرت کنید پشیمان نخواهید شد.
منتظر رسیدن یک نامه یا نتیجه یک کار هستید که به زودی ان را دریافت خواهید کرد ؛ در این ماه با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ؛ باید به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید تا آنجا که برایتان مقدور است بکوشید و نه بیشتر.
به فرصتی دست میابید تا به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه تان بگیرید.
● آذر ماه:
در این ماه با حجم سنگینی از کار روبه رو خواهید شد ؛ این حجم کار فقط در زمینه شغلی نیست و میتواند در ارتباط با احتیاجات زندگی روزمره نیز باشد.
در این ماه منتظر دریافت مژده هایی در ارتباط با یکسری تسهیلات مالی یا ساخته شدن یک منبع مالی جدید باشید ، از این رو هر گونه پیشنهادی را که در زمینه های شغلی به شما میشود ، جدی تلقی کرده و به جوانب آن فکر کنید.
● دی ماه:
برایتان در این ماه یک سلسله دوستی ها و معشارت های اجتماعی قابل پیش بینی است که البته میتوانید از آن بهره های زیادی ببرید ؛ زندگی عاطفی تان به نقطه اوج و شکوفایی غیر منتظره ای خواهد رسید.
در این ماه ماموریتی به شما محول خواهد شد که برای اجرای آن نیاز به دقت ، علم و اطلاعات کافی دارید ؛ در محیط کارتان تغییراتی به نفع شما در شرف وقوع است که آن را به فال نیک بگیرید ؛ چشم شما به دیدار عزیزی که مدت های مدید در انتظار ملاقات او بودید روشن خواهد شد.
● بهمن ماه:
در این ماه مسافری از راه دور وارد میشود که با خود پیشنهاداتی برای شما دارد ؛ قدر آن مسافر و آن پیشنهادات را بدانید و از آن به خوبی استقبال و استفاده کنید که در زندگی آینده شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
در این ماه به شما انجام کاری یا شراکتی پیشنهاد شده است ، چشم و گوش و هوش خود را کاملاً باز کنید و اگر در مورد آن اطلاعات چندانی ندارید سعی کنید که با افراد خبره و با تجربه مشورت کنید.
● اسفند ماه:
موضوعی از گذشته شما را رنج میدهد که باید هرچه زودتر آن را به دست فراموشی بسپارید تا اینقدر وقت و انرژی شما را نگیرد !
قصد تغییری در زندگی خود دارید توجه داشته باشید که بدون مطالعه و مشورت با دیگران دست به هیچ تغییری نزنید . فراموش نکنید که نا امیدی افت زندگیست ، پس با آن مبارزه کنید.
از آنجا که شما فردی رک و صریح الهجه هستید این رک گویی در این ماه موجب رنجش دوستی از شما خواهد شد ؛ تا زمانیکه دیر نشده برای به دست آوردن دل او بکوشید.