طالع بینی هفته: ۶ اردیبهشت ماه لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۲

این هفته کسی که با او قرار دارید فرد کاملاً متفاوتی است ، نه فقط از لحاظ ظاهری بلکه هم از لحاظ ایده ها و افکار و هم فعالیت هایی که به آنها علاقه دارد ، شاید شما همان نسیمی باشید که او نیاز دارد تا از روتین روزانه اش فرار کند.

● فروردین ماه:
این هفته شاید امروز بین شما و عشقتان تنش هایی صورت بگیرد. هر چه سعی می کنید با هم حرف بزنید، برایتان سوء تفاهم پیش می آید. این مسئله گذراست و در اسرع وقت باید با هم وقت بگذرانید تا همه چیز درست شود و احساس خوبی پیدا کنید.
● اردیبهشت ماه:
این هفته برایتان هیجانی اتفاق می افتد که بی حوصلگی روزهای اخیر و روتین روزانه را از بین می برد. دوست دارید فرار کنید و کاری کاملاً متفاوت انجام دهید تا احساس آزادی بیشتری کنید. اگر در رابطه ای دائمی نیستید، این برایتان جالب است. ولی اگر هستید، مراقب باشید و وسوسه نشوید.
● خرداد ماه:
این هفته شاید انگیزه ای که برای اقدام کردن لازم دارید را بیابید. رویدادی در مورد یک نفر که او را می شناسید، باعث می شود بفهمید که شاید بهتر باشد رابطه ای صمیمی با او داشته باشید. شاید بهتر باشد با او تماس بگیرید یا با او همدردی کنید.
● تیر ماه:
این هفته امروز ارتباط شما با عشقتان جالب می شود. متوجه می شوید که احساسات شما بسیار متغیر است و یک لحظه خوب هستید و یک لحظه از او دورید. این را جدی نگیرید و احساساتی عمل نکنید. کار خودتان را انجام دهید تا همه چیز به حالت نرمال برگردد.
● مرداد ماه:
این هفته اگر به بعضی چیزها تعصب به خرج دهید و دائماً اصرار بورزید عشقتان را ناراحت می کنید. این هفته باید آزادانه تر فکر کنید و به توصیه عشقتان گوش دهید، زیرا حق با اوست. اگر این کار را نکنید، در هر حال بعضی رویدادها شما را عوض خواهند کرد.
● شهریور ماه:
این هفته شاید بدون حادثه و عادی نباشد ولی قطعاً هفته جالبی است. اگر برای اولین بار با هم دیدار می کنید، او را بسیار متفاوت می بینید. افکار و ایده آل های او شاید درست نقطه مقابل افکار شما باشند، ولی در هر صورت، او را بسیار جذاب می یابید.
● مهر ماه:
این هفته گاهی اوقات برخوردها بسیار خلاقانه می شوند، حتی اگر ناراحت کننده باشند. این هفته شما و عشقتان شاید چشم تو چشم نشوید و در مورد مسئله خاصی با هم موافق نباشید، ولی این مسئله باید حل شود. سعی کنید دیدگاهی پیدا کنید که برای هر دوی شما قابل قبول باشد تا راه حلی برای آن مسئله پیدا کنید.
● آبان ماه:
این هفته آن تأثیری که میخواستید ایجاد نمی کنید و این حس هماهنگی شما را از بین می برد. مقیاس های شما کمی پیچ می خورند و از دستتان خارج می شوند. باید آرام باشید و با آن کنار بیایید تا همه چیز تغییر کند و بهتر از آنچه فکر می کردید بشود.
● آذر ماه:
اگر این هفته بین شما و عشقتان مشکل کوچکی بوجود آمد نگران نشوید. این هفته ارتباط برقرار کردن کمی سخت است. وسوسه می شوید که عصبانی شوید و این بهترین واکنش نیست. باید دیدگاه های مختلفی را امتحان کنید و دیدگاه مناسب خودتان را پیدا کنید.
● دی ماه:
این هفته وقتی سر اولین قرار می روید باید زیاد به روی خودتان نیاورید که ناراحت شده اید. نگرش او به زندگی و رابطه بسیار متفاوت است و شما در ابتدا بسیار شوکه می شوید. اگر تلاش کنید متوجه می شوید که او همه ویژگی هایی که می خواستید دارد، حتی اگر آنها را طور دیگری نشان دهد.
● بهمن ماه:
این هفته سورپرایزی به سمت شما می آید که اصلاً منتظرش نبودید ، شریک زندگی شما شاید خبرهایی برایتان داشته باشد که در نظر اول شوکه کننده باشد، ولی وقتی راجع به آن فکر می کنید و جزئیات را هضم می کنید، فرصتی طلایی به نظر می رسد.
● اسفند ماه:
این هفته کسی که با او قرار دارید فرد کاملاً متفاوتی است ، نه فقط از لحاظ ظاهری بلکه هم از لحاظ ایده ها و افکار و هم فعالیت هایی که به آنها علاقه دارد ، شاید شما همان نسیمی باشید که او نیاز دارد تا از روتین روزانه اش فرار کند.