طالع‌بینی ۱۰ فروردین ماه ۹۲

امروز شما بی‌نهایت خوش بین هستید و حتی برای یک لحظه می‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالی است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌ای هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند.

● متولد فروردین (بره):
امروز شما بی‌نهایت خوش بین هستید و حتی برای یک لحظه می‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالی است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌ای هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند. به جای اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی می‌کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتی که شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیری خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
اگر حوادث غیر منتظره ای در محل کارتان روی داده و تقاضاهای زیادی از شما می شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسی دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبی نشان بدهید. اما شما نمی‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمی‌توانید از استعدادهای خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگی بین تفکرات منطقی و احساسات قلبی شما ایجاد کند. سعی نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونی خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمی‌توانند هیچ کمکی بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصی باقی بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز هیچ حرف ناگفته‌ای باقی نمانده است، اما شما باز هم نمی‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جای اینکه سعی کنید جملاتی مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسی صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمی‌شود. شما بعدها برای تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافی خواهید داشت.
● متولدین مهر (ترازو):
زمانی که شما نیاز به حمایت عاطفی دارید، برایتان خیلی سخت است که از یک دوست تقاضای کمک کنید. درحالی‌که ونوس سیاره بخت شما ازتان می خواهد در مورد عواطف و کمکهایتان به دیگران صحبت کنید، اورانوس به شما می گوید که باید از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید فرار کنید. شاید فرار کردن ایده خوبی به نظر برسد، اما هر وقت که لازم باشد، شما دوست دارید همچنان پافشاری کرده و به دیگران کمک کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
احساسات شما نسبت به همیشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست ندارید که آنها را با کس دیگری مطرح کنید. متأسفانه شما در شرایطی قرار خواهید گرفت که نگه داشتن آنها پیش خود به صورت یک راز برایتان مشکل می‌شود. حتی اگر شما دوست نداشته باشید کسی خلوتتان را به هم بزند ولی این اتفاق می‌تواند آزمون جالبی براپ شما باشد تا بتوانید به کسانی که دوستشان دارید چیزی یاد بدهید.
● متولدین آذر (کمان):
زمانی که به نظر می رسد شما روز خیلی خوبی را آغاز کرده‌اید، موردی پیدا می شود که از شما را از درون عذاب می‌دهد و جلوی خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتی که یک موضوع احساسی لاینحل ظاهر می‌شود شما نمپ دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جای تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.
● متولدین دی (بز):
اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلی خوبی است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر می‌شود، این اعتماد می‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما می‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولی باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهتری برایتان به ارمغان می آورد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
در حال حاضر حتی مواقعی که شما در محل کار هستید، زندگی شما در روابطتان خلاصه شده است. همکارانتان در سر کار در مورد کارهایی که انجام داده‌اند سر و صدای زیادی به راه می‌اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمی‌گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد کنید و هیچ قضاوت منفی ای داشته باشید، برای اینکه اگر امروز نقطه نظرهای انتقادانه خود را ابراز کنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این کار صرف نظر کنید و نظرات خود را ابراز نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
شما امروز با دیگران به مهربانی رفتار می‌کنید، ولی دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانی شما به خاطر واکنشهای دیگران نیست، نگرانی‌تان به خاطر این است که زمانی که نمی‌توانید عملکرهای خود را کنترل کنید احساس ناراحتی می‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما می‌توانید توانایی‌هایی که در موردش صحبت نمی‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.