ماه اثبات عشق

عشق ، تنها گفتن حرف های رمانتیک و صرف غذا زیر نور شمع نیست . روزهایی هست که می توانیم علاقه مان را به همسرمان ثابت کنیم .می توانیم بدون آنکه حرف خاصی بزنیم یا کار خاصی انجام دهیم …

عشق ، تنها گفتن حرف های رمانتیک و صرف غذا زیر نور شمع نیست . روزهایی هست که می توانیم علاقه مان را به همسرمان ثابت کنیم .می توانیم بدون آنکه حرف خاصی بزنیم یا کار خاصی انجام دهیم ، به او بگوییم که برای مان از همه چیز مهم تر است.
اصلا به زبان بهتر ، گاهی برای اثبات علاقه مان لازم است حرف خاصی نزنیم . بگذارید کمی راحت تر صحبت کنیم ، این روزها با شروع ماه اسفند ، بازار خرید لوازم منزل ، تغییر مبلمان ، خرید لباس و ...داغ داغ است.هر چند قیمت اجناس بالا رفته اما وقتی سری به فروشگاه ها و بازارها می زنیم ، متوجه می شویم که خرید شب عید به قوت خود باقی است اما چیزی که ناخوشایند است ،دیدن بحث هایی است که گاهی بین زن و شوهر ها در یک فروشگاه بر سر خرید چیزی اتفاق می افتد.
کدبانوی خانه همیشه دوست دارد ، سلیقه اش تحسین شود . در چینش دکوراسیون ، در انتخاب لباس برای فرزندان و هر چیزی که به نوعی سلیقه ی خانم خانه را می رساند اما گاهی باید محاسبه کنیم چه چیزی را فدا ی چه چیزی خواهیم کرد.
بالا رفتن مخارج زندگی به این معنی نیست که همسرمان بیشتر تلاش کند تا ما مثل قبل زندگی کنیم ، بلکه می تواند به این معنی باشد که ما باید صرفه جویی و قناعت بیشتری داشته باشیم .
در روزهای سلامتی ، ثروت ، سفر ،خرید خانه ،ماشین ،عروسی و مهمانی ابراز علاقه کردن و دوست داشتن هم کار ساده ای ست هرچند آمار اختلافات خانوادگی نشان می دهد برخی از ما به علت ندانستن مهارت زندگی زناشویی ،در همین روزها هم دچار
اختلاف می شویم اما چیزی که نشان دهنده ی یک عشق واقعی و بی قید و شرط است ، حفظ رابطه ی عاشقانه حتی در سخت ترین روزهاست.روزهایی که ممکن است دست همسرمان تنگ باشد و حسابش خالی !
این موقعیت دقیقا همان جایی است که باید برای گفتن دوستت دارم ، سکوت کنیم یعنی اگر خواسته ای داریم و می دانیم برطرف کردن آن برای همسرمان سخت خواهد بود ، آنرا به زبان نیاوریم .
آخرین ماه سال ، یکی از زیباترین فرصت هایی است که ما می توانیم به خودمان و به رابطه مان بر گردیم ، بده بستان های عاطفی مان را حساب کنیم و ببینیم چقدر به هم بدهکاریم . ماه تکاندن خانه ی دلمان است از زنگارهای سوء تفاهم های حل نشده. ماهی است که می خواهیم آماده شویم تا در کنار هم به میزبانی بهار برویم و چقدر بی سلیقه خواهیم بود اگر به بهانه ی رسم و رسوم ، عشقمان رنگ دلار بگیرد و هر روز بالا و پایین برود.
ماه اسفند حواس تان باشد تا خرید عید ، حال و هوای رابطه تان را زمستانی نکند .شما قرار است یار روزهای غم و شادی هم باشید . این روزها بهانه ی شادی است ، آنرا خراب نکنید.

ندا داوودی