طالع بینی هفته: ۱۹ اسفند ماه لغایت ۲۶ اسفند ماه ۹۱

● فروردین ماه: این هفته خاطرات مربوط به گذشته تان زنده میشود اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه میخواهید …

● فروردین ماه:
این هفته خاطرات مربوط به گذشته تان زنده میشود اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید.
شما به خاطر اینکه میخواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید به انها رسیدگی کنید.
● اردیبهشت ماه:
این هفته شما نیاز به وقت خالی داشته و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید ؛ مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است ، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار میکنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید.
به یاد داشته باشید ، زمانیکه شما برای خودتان میگذارید مهم نیست ، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام میدهید اهمیت دارد.
● خرداد ۹۱:
این هفته ماه شما در خانه املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصار طلب شده اید و حس مال دوستی تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک میشود، به خصصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمیم طرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگرید.
در این هفته سعی نکنید هر چیزی را به پول نسبت دهید، حتی اگر موافقت و موفق شدن در بحثها مدتی زمان میبرد، اجازه بدهید که این بحثها و گفتگوها در مسیر خودشان پیش بروند.
● تیر ماه:
این هفته ماه در نشانه حساس شما قرار گرفته است و شما مبهوت قدرت احساسات خود شده اید ؛ احساسات شما مدام در حال تغییرند و افکارتان نیز از این سو به آن سو میروند و تلاش شما برای فکر نکردن فایده ای ندارد.
شما نمیتوانید نیازهای خود را نادیده بگیرید؛ فقط بهترین کاری که در این هفته میتوانید انجام دهید این است که بین خواسته هایی که از دیگران دارید و آروزهایتان تعادل و سازگاری ایجاد کنید.
● مرداد ماه:
این هفته شما در حالیکه سعی میکنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح میدهید که به فعالیت های منظم خود بچسبید ! ؛ متاسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی تان دور گرداند.
اگر این هفته کمی کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید ؛ حرکت به سوی جلو زمانی امکان پذیر است که تمام نظام هستی برای حمایت کردن از رشد و پیشرفت شما آمادگی کامل داشته باشند!
● شهریور ماه:
این هفته ماه در خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و میتواند حمایت های احساسی سودمند دوستان و خانواده تان را شامل حالتان کند اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! ؛ برای اینکه این هفته هرکسی که از شما حمایت کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی تان ایجاد میکنید سخت گیری مینماید.
اگرچه مشکلات شما از سوی کسی نشات میگیرد که میخواهد در موفقیت هایتان نقشی داشته باشد، اکنون به نفع تان است که به جای اینکه افکار منفی را انکار کنید سعی کنید راهی پیدا کنید که با وجود این افکار منفی به موفقیت برسید.
● مهر ماه:
این هفته ماه شما در خانه مسئولیت های اجتماعی قرار گرفته است و انگار که از شما خواسته اند از افراد دیگر محافظت کنید! ؛ اگر این هفته از عهده کارهایی که از شما خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیریتان زیر سوال میرود.
اگر شما واقعا اعتقاد دارید که میتوانید این کارها را انجام دهید، فقط باید روش جالب و جذابی برای نشان دادن استعدادهای خود پیدا کنید.
● آبان ماه:
در این هفته شما به طور ذاتی توانایی خارق العاده ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید ؛ شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید اما حقیقت موضوع این است که جوابهای شما خیلی هوشمندانه خواهد بود.
این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصتهای خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که میخواهید این هفته بهترین زمان است.
● آذر ماه:
این هفته ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است ، برای اینکه خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس میکنید به جز موضوعات مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید.
البته این نوع فقدان و کمبود بهتان کمک میکند که محدودیتهای خود را بشناسید ؛ اگر در این هفته سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز میشود.
● دی ماه:
شما این هفته شما میخواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه ، چرا که میخواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند ؛ متاسفانه این هفته شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع میکنید احساساتتان نیز تغییر میکنند.
این هفته به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند ؛ تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که میدهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!
● بهمن ماه:
در این هفته امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر میکردید برایتان خوب نیست.
اگر شخصی با اطلاعات کافی به شما پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید ؛ در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان میزنید درس بگیرید ؛ اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.
● اسفند ماه:
این هفته ماه در خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه تان قرار میگیرد و شما را قادر میسازد که سرگرمی داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید.
با همه این احوال امکان دارد دوستان تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند ولی این هفته شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.