طالع بینی هفته: ۱ مهر ماه لغایت ۸ مهر ماه ۹۱

● فروردین ماه: شما باید در اجتماع بدرخشید ؛ فراموش نکنید که اگر گرفته و تودار باشید، از همه چیز عقب خواهید ماند ، روزهایی که پیش رو دارید، فرصت بسیار خوبی برای صمیمی شدن با دوستان …

● فروردین ماه:
شما باید در اجتماع بدرخشید ؛ فراموش نکنید که اگر گرفته و تودار باشید، از همه چیز عقب خواهید ماند ، روزهایی که پیش رو دارید، فرصت بسیار خوبی برای صمیمی شدن با دوستان و همکاران جدید شماست.
اگر مجرد هستید، اکنون زمان مساعدی برای انتخاب همسر دلخواه تان تان را اجرا کنید و با امیدواری و دید مثبت در مورد عملی شدن آنها بیندیشی ، یکنواختی در محیط اطرافتان، باعث کسالت شما شده است ؛ سعی کنید این هفته تغییراتی در پیرامون تان به وجود بیاورید تا روحیه تان هم تغییر کند.
● اردیبهشت ماه:
در این هفته سعی کنید دلتنگی های خود را کنار بگذارید و از جریان زندگی تان لذت ببرید و اجازه ندهید که غم و اندوه و افسردگی بر شما غلبه کند.
یک پیشنهاد بسیار ایده آل برای کار یا معامله ای به شما میشود ؛ با مشورت دیگران و سنگین و سبک کردن شرایط تان و البته توکل به خدا پیشنهاد را قبول کنید که سود چشمگیری برایتان خواهد داشت.
در این هفته یک درگیری عاطفی پیدا میکنید ؛ صبر خود را از دست ندهید که انشاءالله... همه چیز درست خواهد شد ، منتظر جوابی مساعد از طرف یکی از دوستان نزدیک خود هستید ؛ در ضمن اگر میخواهید در این ماه مشکلات شما مرتفع شود حتما با خانواده تان مشورت داشته باشید.
● خرداد ماه:
خوشحال باشید که به زودی پول مرده تان، زنده خواهد شد ؛ سعی کنید کمی بیش از پیش رازدار باشید تا روابط خانوادگی و دوستانه تان به خطر نیفتد.
در این هفته یک مهمانی در پیش خواهید داشت ؛ خودتان را زیاد اذیت نکنید زیرا تجملات و اسراف، موجب گرمی و نزدیکی دل ها نمیشود ، بیشتر مواظب سلامت تان باشید ؛ کار بیش از حد، استراحت ناکافی و تلاش بی وقفه برای به دست آوردن پول، میتواند سلامتی شما را به مخاطره بیندازد.
ستارگان میگویند که شما رقابت شدیدی در خود احساس میکنید ؛ احساس رقابت با همکاران، همسن و سال ها و ... اگر در حد متعادل به این احساس بها دهید، موجبات پیشرفت شما را فراهم می آورد.
● تیر ماه:
مدتی است که نگران بیماری یکی از نزدیکان تان هستید ؛ در این هفته به عیادت او بروید و برای سلامت او دعا کنید ، در نهان خود به فردی غبطه میخورید ؛ البته دوست ندارید این موضوع را باور کنید اما حقیقت این است که این قضیه، واقعیت دارد.
گاهی اوقات تمام وقت و انرژی خود را صرف خانواده میکنید اما بد نیست کمی هم به خودتان برسید و جوری زندگی نکنید که در آینده افسوس بخورید، افسوس بی توجهی کردن بیش از حد به خود یا خوشگذرانی خارج از اندازه!
● مرداد ماه:
در این هفته خبرهای خوشی در راه دارید ؛ سعی کنید شادی هایتان را با دیگران قسمت کنید.
سعی کنید این روزها را برای کسی که دوستش دارید، تبدیل به یکی از روزهای به یاد ماندنی کنید و وقت بیشتری برای معاشرت بگذارید ، چند وقتی است که کسالت به سراغ شما آمده است و آدم بهانه گیری شده اید.
به امروز و فردا نگاه نکنید که اطرافیان، زیر بال و پرتان را گرفته اند و نمیگذارند تنها بمانید ؛ اگر در رفتارتان تغییر رویه ندهید و همچنان به غرغر کردن و بهانه گرفتن ادامه بدهید، تمام اطرافیان از گردتان پراکنده خواهند شد.
● شهریور ماه:
افراد جدیدی وارد زندگیتان میشوند ؛ حضور آنها را به فال نیک گرفته و سعی کنید خصوصیات مثبت را از آنها یاد بگیرید ؛ بدون شک نمیخواهید به شما یادآوری شود که در گذشته دارای اشتباهاتی در مسائل مالی بوده اید ؛ مراقب پول تان باشید و آن را بیهوده خرج نکنید.
دیگر وقت آن رسیده که سکوت را در مورد مسئله مهمی که این روزها فکرتان را بدجوری به خودش مشغول کرده، بشکنید و حقـایق را فاش کنیـد ؛ رازداری بیش از حد گاهی اوقات به ضرر شماست و شخصیت و حیثیت شمـا را زیر سوال خواهد برد.
● مهر ماه:
باید در تمام لحظات زندگی خود خونسرد باشید ؛ درگیری شغلی شما زیاد است، شاید هم خود را به شدت درگیر مسائل تحصیلی کرده اید ، صحبت های شما با یکی از نزدیکان که مدتی است دچار مشکلات مالی شده، میتواند به او کمک کند.
در روزهای گذشته در جمعی قرار گرفته اید که گفته های کسی از اعضای این جمع شما را ناراحت کرده و در پس پاسخ دادن به او هستید ولی این امر نمیتواند شما را راضی کند پس بهتر است این کار را به گذشت زمان واگذار کنید.
از یک دوست قدیمی نشانی به دست آورده اید که این امر بسیار شما را خوشحال کرده ، او را پیدا کنید و تلافی این سال های جدایی را درآورید، او نیز در پی شماست.
● آبان ماه:
مال و اموال برای شما شخصیت به همراه نخواهد داشت پس با داشتن آنها احساس غرور نکنید که این احساس میتواند به شدت در شما سرکوب شود ، بعضی مسائل در زندگی شما وجود دارد که نسبت به آنها بی اهمیت هستید ؛ رویه خود را عوض کنید و به آنچه در زندگیتان نقش آفرین است، توجه داشته باشید.
فکر انجام معامله ای ذهن شما را مشغول کرده، بیگدار به آب نزنید و به اطراف خود به دقت نظر کنید.
شاید قدمی بردارید که شما را به بیراهه بکشاند و جبران آن هم برای شما مشکل باشد ؛ برای حرکت در مسیری پیچیده خود را آماده کنید و مطمئن باشید که قدم برداشتن در این راه، شما را به سرمنزل سعادت خواهد رساند.
● آذر ماه:
مدتی است که احساس گنگی در درون تان وجود دارد و به دنبال چیز یا کسی هستید و مدام به فکر پیدا کردن آنید.
در هفته قبل با دوستی قدیمی ملاقات کرده اید که در طی این ملاقات او از شما درخواستی کرده ولی شما قادر به عملی کردن آن درخواست نیستید ؛ این مطلب را با خود او در میان بگذارید و از گفتن این حرف هیچ نگران نباشید.
مدتی است که منتظر یک رابطه عاطفی هستید ولی فرصت آن پیش نیامده ؛ باید قدم اول را خودتان بردارید در غیر این صورت راه به جایی نخواهید برد ؛ البته باید توجه داشته باشید که انسان برای رسیدن به آنچه در انتظارش است باید تلاش کند پس از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
● دی ماه:
صحبت های صریح شما ممکن است دیگران را ناراحت کند ؛ بعضی مواقع رک گویی کار دست انسان میدهد ، در میان جمع خانوادگی خود بسیار دوست داشتنی هستید ولی همین صحبت های صریح شما ممکن است برای خانواده شما مشکلاتی به همراه داشته باشد.
از طرف دوستان و نزدیکان، پیشنهادی دریافت کرده اید که شما را بسیار مشغول خود کرده است ؛ چرا دست دست میکنید؟ در این مورد با افرادی که قبلا چنین پیشنهاداتی داشته اند مشورت کنید و از آنان کمک بخواهید.
در این راه مجبور به انجام هیچ کاری نیستید بنابراین راه را برای خود سخت و دشوار نکنید ؛ از دست کسی ناراحت هستید اما این ناراحتی را بروز ندهید.
● بهمن ماه:
مدتی قبل کاری انجام داده اید که بسیار نگران نتیجه آن کار هستید ؛ سعی کنید نگرانی را از خود دور کنید چون به هر حال شما باید نتیجه کار خود را دریافت کنید.
پاداشی دریافت میکنید که این پاداش شما را به فعالیت های بعدی خود امیدوار میکند ؛ در مورد مسائل کاری خود با عده ای دچار اختلاف هستید ؛ با آنها قراری بگذارید و صحبت های آنها را هم بشنوید و افکار خودتان را نیز برای آنها بازگو کنید.
مطمئن باشید که به این صورت بیشتر به نتیجه خواهید رسید ؛ بیش از حد تحت تاثیر گفته های دیگران قرار میگیرید ؛ تجربه های گذشته به شما ثابت کرده که گفته های دیگران زیاد هم نمیتواند در روند زندگی شما تاثیر داشته باشد.
اسفند ماه:
کسی برای کمک نزد شما می آید، باید دست او را بگیرید و او را کمک کنید ؛ این کار میتواند مشکل او را حل کرده و خوشحالی به همراه داشته باشد.
برای یکی از کارهای عقب افتاده خود باید سریع تصمیم بگیرید ؛ با یک سبک سنگین کردن ساده میتوانید به نتیجه برسید پس وقت را هدر ندهید و از تمام لحظات استفاده کنید.
به مهمانی دعوت میشوید که در آن افراد جدیدی را ملاقات میکنید و در این بین صحبت هایی رد و بدل میشود که میتواند شما را به آینده امیدوارتر کند ، در این هفته مسیر زندگی عاطفی خود را که مدتی از ادامه آن بازمانده بودید، ادامه دهید که روزهای روشنی در پیش است.