طالع بینی هفته: ۴ شهریور ماه لغایت ۷ شهریور ماه ۹۱

● فروردین ماه: هیچ کس دوست ندارد دیگران برایش تصمیم بگیرند، شما هم همین طور و به طور معمول لازم است با این افراد به طور جدی برخورد کرد اما در شرایط کنونی مجبور هستید پیشنهاد آن …

● فروردین ماه:
هیچ کس دوست ندارد دیگران برایش تصمیم بگیرند، شما هم همین طور و به طور معمول لازم است با این افراد به طور جدی برخورد کرد اما در شرایط کنونی مجبور هستید پیشنهاد آن ها را بپذیرید.
این هفته برای شما خوب است و اقدام به انجام هر کاری که بکنید به نفع تان خواهد بود ، پس با خوش بینی تصمیم بگیرید.
● اردیبهشت ماه:
این هفته به طور جالبی همه مشکلات حل می شوند و چیزهای زیادی را متوجه می شوید ؛ بعضی از افراد طرز فکرشان را تغییر داده اند و همین طور نقشه هایشان و این موضوع برای شما جالب است .
بهتر است به اتفاقاتی که می افتد توجه کنید چون احتمالاً در زندگی خصوصی شما تاثیرگذار است ؛ لازم نیست نگران باشید اطرافیان به شما توجه زیادی دارند و از شما حمایت میکنند.
● خرداد ماه:
این هفته ستارگان به شما قول می دهند که لحظات خوبی را پیش رو دارید ؛ تاکید زیادی وجود دارد و فرصتی دارید تا خودتان را نشان دهید.
در این هفته ستارگان استعداد هنری شما را افزایش می دهند. ؛ فرصتی دارید تا اوقات فراغتتان را به کار مفیدی بپردازید ؛ یک نفر با ایده های عجیب خود برای شما شانس می آورد.
● تیر ماه:
این هفته هیچ کس به اندازه شما به خانواده اهمیت نمی دهد وشاید اکنون تصمیم بگیرید همه را دور هم جمع کنید.
شاید نیاز به برنامه ریزی داشته باشد اما هیچ چیز شما را مایوس نمیکند مخصوصاً کار بیش از حد ؛ پس با انرژی مثبت این هفته را اغاز کنید.
● مرداد ماه:
به عنوان یک قانون، شما همیشه پر از انرژی هستید، ولی در حال حاضر به سختی می توانید با شور واشتیاق کاری را انجام دهید.
به هر دلیل که باشد،شما در مورد هر کاری که می کنید احساس می کنید انگیزه و روحیه تان را از دست داده اید و یا نگران می شوید که نکند آن، چیزی نباشد که دیگران از شما خواسته بودند در غیر این صورت صد در صد حالتان خوب است.
ایده بدی نیست که این هفته تا آن جا که میتوانید استراحت کنید و در این صورت است که میتوانید با میزان انرژی همیشگی خود ادامه دهید.
● شهریور ماه:
این هفته دوست دارید همه کارها بر اساس برنامه پیش بروند اما این طور نیست.
سعی کنید در همه چیز موفق باشید ؛ اگر احساس بی حوصلگی می کنید طوری رفتار نکنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است ؛ کمی استراحت کنید تا انرژی دوباره بگیرید.
● مهر ماه:
در این هفته گر چه باید پرانرژی باشید ولی چنین احساسی ندارید و اگر چنین احساسی ندارید کوچکترین فرصتی که پیدا کنید میخواهید استراحت کنید.
هم چنین اگر چیزی شما را اذیت میکند احساس رخوت و بی حالی خواهید کرد و این طور به نظر می رسد که شما نسبت به شخص مورد علاقه تان و یا وضعیت مالی تان بسیار نگرانید.
چگونه می خواهید این وضع را بهبود ببخشید؟ کمی تفکر کنید تا راه حل مناسبی بیابید و یقین داشته باشید که خواستن توانستن است.
● آبان ماه:
در این هفته میتوانید نیازهای همسر یا محبوب تان را به خوبی شناسایی و انها را برطرف کنید.
لازم نیست زیاد تلاش کنید کوچک ترین کاری هم که انجام دهید موفق میشوید چون این هفته برای شما به خوبی خواهد گذشت پس زیاد خودتان را خسته نکنید.
● آذر ماه:
این هفته یک نفر خواسته های بیشماری از شما دارد ؛ گرچه شما باید خیلی خشنود باشید از این که دیگران اینقدر شما را توانا می بینند اما تحت فشار زیادی بخاطر این مسئله قرار خواهید گرفت.
تحت هیچ شرایطی نباید بگذارید مشکلات بر شما چیره شوند چون آن وقت بعلاوه این که خسته تان می نماید ؛ اعتماد به نفس خود را نیز از دست خواهید داد ، سعی کنید در این هفته بیشتر استراحت کنید و هیچ کار هیجان انگیزی انجام ندهید.
● دی ماه:
این هفته تناسب برقرار کردن در کارها بسیار مهم است ؛ اگر لازم بود تمام وقت کار کنید، حتماُ به همسرتان بگویید که این کار کردن شما به سودخود او هم هست.
در این هفته سعی کنید سریع عصبانی نشوید ؛ اگر برای وقتتان برنامه ریزی کنید می توانید در کارهایتان پیشرفت کنید و هم چنین به افراد منزل هم رسیدگی کنید.
● بهمن ماه:
دوستان مهمترین بخش زندگی تان می باشند و این هفته می توانید از معاشرت با آنها لذت زیادی ببرید.
باید دور هم جمع شوید و کاری انرژی زا سرگرم کننده یا غیر معمول انجام دهید ؛ همچنان باید به کسانی که اخیراً تعهدی به آنها سپرده اید توجه کنید.
شاید وقت آن رسیده که بعضی از آنها را رها کنید ؛ به خصوص اگر می دانید که انرژی را که لازم دارند به آنها نمی دهید.
● اسفند ماه:
این هفته شما انگیزه ای را که پشت رفتار یک شخص قرار دارد نمی توانید کاملاً درک کنید اما اجازه ندهید مانع شود که با دستور کار خودتان جلو بروید.
این حقیقتی ناخوشایند است که هیچ کس دوست ندارد ببیند آشنایانش پیشرفت کنند!