فال مرداد ماه ۹۱

● فروردین ماه: این ماه باید بیشتر مراقب اطرافیان تان باشید زیرا هم صحبت های شما زیاد قابل اطمینان نیستند بنابراین شاید بهتر باشد که خودتان کارها را انجام دهید یا زمانی را صرف …

● فروردین ماه:
این ماه باید بیشتر مراقب اطرافیان تان باشید زیرا هم صحبت های شما زیاد قابل اطمینان نیستند بنابراین شاید بهتر باشد که خودتان کارها را انجام دهید یا زمانی را صرف انجام کارهای خود کنید.
در این ماه ممکن است بین شما و شخصی جدایی و اختلافی پیش بیاید و هر کدام از شما بخواهد که نظر دیگری را عوض کند اگر می خواهید گفتگوی مفیدی داشته باشید و آشتی کنید باید یکی از شما دو نفر اشتباه خود را بپذیرید.
همسر یا محبوب شما دچار شرایطی سخت و دشوار میشود ، پس سعی کنید بجای انتقاد او را تشویق کنید ، هر تشویق شما برای او یک نیروی محرک قوی است که در کنار شما قادر به عبور از بحرانها شود.
● اردیبهشت ماه:
در این ماه یک سوء تفاهم کوچک پیدا میشود که میتوانید به سادگی آنرا حل و فصل نمایید، مشکلی نیست و نباید به مسائل جزئی بیش از این بها داد و باید این مسائل را زودتر حل و فصل کرد.
در مرداد ماه دستی بر وقایع خواهید داشت و اگر دیگران را وادار کنید که به شما بپیوندند خوشحالتر خواهید شد ؛ اگر خودتان مجبور هستید که تنها وارد عمل شوید سعی کنید هر انتقاد را نادیده بگیرید اما شما می دانید که چگونه نقش خود را بازی کنید بنابراین خانواده تان را به یک مسیر جادویی سوق دهید.
شما در این ماه درک خواهید کرد که مقدار زیادی هم صحبت و دوست قابل اطمینان دارید که همیشه پشتیبان شما خواهند بود.
● خرداد ماه:
در این ماه تمام توانایی ها را برای موفق شدن در یک کار دارید و اگر دیگران این موضوع را باور ندارند و میتوانید با جدیت این موضوع را ثابت کنید. البته با رفتار درست!
خیلی دوست دارید که شخصی با نقشه شما موافقت کند اما به نظر می رسد آن شخص زیاد مشتاق نیست ؛ نباید فکر کنید هر چیزی را که شما دوست دارید دیگران هم باید دوست داشته باشند.
در این ماه رفتار صلح جویانه شما به نفعتان است ؛ هر وقت فرصتی داشتید سعی کنید دل دیگران را به دست آورید.
سعی کنید در این ماه تردید و دو دلی را از خود دور سازید آنگاه میتوانید تمام نیرو و امکانات خود را یکجا بسیج کرده و به جنگ مشکلات بروید و در این صورت پیروزی شما قطعی خواهد بود.
● تیر ماه:
در این ماه ممکن است به همراه شخصی عزیز سفری داشته باشید، شخصی که همیشه به او علاقمند بودید و این سفر یکی از پرحادثه ترین و ماجراجویانه ترین سفرهای عمرتان خواهد بود.
در این ماه زمانی بسیار مساعد برای ابراز علاقه به شخص مورد علاقه تان محسوب میشود ، پس فرصت را از دست ندهید و اگر یکی از قرارهایتان با او بی نتیجه بوده یا با اختلافی همراه شده است نباید فکر کنید به هیچ جا نمی رسید.
این بار حق دارید که صبرتان را از دست بدهید اما دیگران را مجبور نکنید آن کاری را که می خواهید انجام دهند و تنها به آن ها بفهمانید که می خواهید تجربه کسب کنید و آن موقع است که شما را جدی میگیرند.
● مرداد ماه:
در این ماه اگر برای موضوع مالی برنامه ریزی کرده اید انتظار نداشته باشید زود نتیجه بگیرید ؛ شما همیشه عجول تر از سایرین هستید ، البته به این خاطر نیست که کم صبر هستید بلکه از تاخیر در کارها کسل و بی حوصله می شوید.
به خاطر داشته باشید که جواب تان را از جایی که اصلاً انتظار ندارید میگیرید ، فقط باید اندکی صبور و البته امیدوار باشید.
در این ماه یک ارتباط تازه ، پنجره ای جدید را به روی دنیایی زیبا برایتان میگشاید ، امکانات تازه ای که شما میتوانید با درایت و هوشمندی از آنها جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.
در این ماه جشنی بزرگ خواهید داشت و بسیار خوشحال و شادمان خواهید شد و هدایای زیادی نیز دریافت خواهید کرد ، جشن تولد خودتان را میگویم که مبارک است.
● شهریور ماه:
در این ماه فرصت طلائی در اختیار شما گذاشته میشود و شما باید نشان دهید که در این موقعیت خاص توانمندی و لیاقت های تان چگونه است.
زندگی جز تلاش مستمر و آفرینش های نو به نو چیز دیگری نیست پس تا انجا که میتوانید از خود تلاش و خلاقیت نشان دهید ؛ در این ماه پافشاری در یک موضوع هیچ چیز را حل نمی کند ؛ دفعه دیگر شما پیشنهاد بدهید و این بار را به عهده دیگران بگذراید.
سرنوشت اعتقاد و باور اصلی شماست اما مشکلات اخیر شما را مجبور کرده است تا به احساس وقوع امری در آینده اعتقاد پیدا کنید ؛ در این ماه زندگی تان به نظر می رسد تحت آزمایش قرار میگیرد و باید برای برداشتن قدمهای تان خیلی مراقب باشید ؛ آن گاه می توانید با خیال راحت پیشرفت کنید.
● مهر ماه:
در این ماه برای یکی از افراد خانواده تان مشکل مالی پیش خواهد آمد ؛ اگرچه شما عموماً در این دنیا آخرین کسی هستید که اکراه و بی میلی را تحمل می کنید، نمی توانید مانع موارد خاصی که ذهن شما را در دست گرفته و شما را به ستوه آورده، شوید.
سعی کنید از قرض دادن و یا قرض گرفتن اشیاء پرارزش و غیر قابل جایزین خودداری کنید چرا که ممکن است تبدیل به دستورالعملی برای یک اتفاق ناخوشایند شود ؛ شهامت یکی از دوستان تان ستودنی است باید او را تشویق کنید و از کوشش او درس بگیرید.
نا امیدی را از خود دور کنید تا قلب شما پرتو درخشان روشنایی را در خود جای دهد ؛ قلبی که نور امید در آن روشن باشد، به همه جا خواهد رسید.
● آبان ماه:
در این ماه شما در معرض یک آزمایش قرار میگیرید باید چون گذشته نشان دهید که از هر آزمایش سربلند بیرون خواهید آمد ؛ دلگرمی های کودکانه را کنار بگذارید و در زندگی جدی تر از قبل قدم بردارید.
در این ماه با شخصی آشنا می شوید که در رابطه با موضوعی خوش بین و مشتاق است.
شاید کمی ناراحت شوید زیرا احساس می کنید آنها واقع بین و منطقی نیستند ؛ اگر این موضوع را به آنها بگویید به انسانی تبدیل می شوید که دوست دارد شادی های دیگران را خراب کند! پس در رفتار و کردارتان با سیاست و دقت عمل کنید.
● آذر ماه:
در این ماه اگر که تصمیم به رژیم غذایی و یا محتاطانه تر خوردن داشتید،خبر خوشی برای تان ندارم چرا که در این ماه قدرت اراده شما کمتر شده و شما ممکن است در خورن غذاهای مورد علاقه تان زیاده روی کنید.
همه سعی تان را می کنید که از شر این وسوسه خلاص شوید ولی در نهایت دوام نخواهید آورد و برای انجام این کار خود احساس غرور خواهید کرد!
اعتماد به نفس اساس و پایه موفقیتهای شما در هر شرایط است پس بزرگترین سرمایه شما همین اراده و اعتماد به نفس قابل تقدیر شماست پس آن را بیهوده نباید از کف داد یا اسیر وسوسه های باطل کرد.
● دی ماه:
حتم داشته باشید که سخاوت و بذل و بخشش پاداش خاص خودش را به همراه دارد.
در این ماه بخصوص باید بدانید که انتقادهای رک و صریح میتوانند به دعوا و مرافعه منجر شوند، پس قبل از صحبت کردن حرفها را خوب مزه مزه کنید و مراقب حرکت زبان در دهانتان باشید.
در این ماه با ماشین به این سو و آن سو رفتن و مدام در پشت میز نشستن کار را به جایی میرساند که متاسفانه سلامتی شما را دستخوش، مشکلاتی میکند ؛ البته ترس به خود راه ندهید چون با انجام چند آزمایش و جدی گرفتن توصیه پزشکان و البته تحرک لازم ، مشکل حادی پیش نخواهد آمد.
● بهمن ماه:
حقیقت گویی و گریز از مصالحه گویی یکی از خصوصیات بارز شماست اما این بار قرار است رگ و ریشه کار و زندگی شما، یکسره از میان بردارد، به صلاح شماست در این امر رفتاری معقول و منطبق با منطق داشته باشید.
در این ماه کارهای دردسر ساز قدیمی، اگر با منطق نگاه کنید به زودی برطرف خواهد شد و شادی را ارمغان دل شما خواهد ساخت.
در این ماه شما عزم جزم خواهید کرد که گرمای عشق را به هر شکلی که هست در خانه تان حس کنید و برای اینکار از هیچ کوششی فروگذار نمیکنید ؛ شما منتظر نخواهید ماند و خود اقدام میکنید و با اراده ای که از شما انتظار میرود به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید.
● اسفند ماه:
در این ماه زندگی عاطفی شما در مرحله ای قرار خواهد گرفت که ناگزیر خواهید بود تصمیمات جدی و تازه ای را اتخاذ کنید.
شاید بحران موجود با این برنامه های جدی گشوده شود و راه شما را به سوی آینده هموار کند ؛ به حرف و حدیث ها توجهی نکنید ؛ به زودی از پرونده ی حقوقی و مشکلات خانواده گی خلاص میشوید.
ذهن جستجوگر و آینده بین شما، کوچکترین جزئیات را زیر نظر دارد ، تعجب نکنید این خصوصیات ، تمام و کمال در وجود شماست که امروز را روزی خاص برای شما خواهد ساخت.