طالع‌بینی ۲۱ تیر ماه ۹۱

● متولد فروردین (بره): افکاری را که طی روزهای گذشته در ذهنتان پرورانده اید عملی کنید و از تغییر نترسید. مرزهای خود را گسترده تر کنید و دانش خود را به اطرافیان خود منتقل کنید. با …

● متولد فروردین (بره):
افکاری را که طی روزهای گذشته در ذهنتان پرورانده اید عملی کنید و از تغییر نترسید. مرزهای خود را گسترده تر کنید و دانش خود را به اطرافیان خود منتقل کنید. با قلب خود ارتباط برقرار کنید و برنامه های خود را به پیش ببرید. معمولا قلب خود را نرم، ملایم و آسیب پذیر می دانیم. امروز قلب خود را محکم، مصمم و ماجرا جو بدانید.
رنگ شانس شما: قرمز
عدد شانس شما:۱۲
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز می توانید ارتباطات ارزشمندی با دیگران برقرار کنید و به اهداف ارتابطی خود دست پیدا کنید. مکالمات هوشمندانه ی شما با دیگران باعث می شود چیزهای زیادی یاد بگیرید. هنگام رویارویی با موضوع مهمی که در ذهنتان هست، سعی کنید هر دو طرف سکه را ببنید و از قضاوت عجولانه بپرهیزید.. فقط مراقب باشید دچار بدبینی یا بی تصمیمی نشوید.
رنگ شانس شما: آبی
عدد شانس شما: ۱
● متولدین خرداد (دوقلوها):
ممکن است امروز کنترل بعضی چیزها از دستتان خارج شوند، چون مرتب تمرکزتان به هم می خورد و ذهنتان از موضوعی به موضوع دیگر حرکت می کند، بدون اینکه راه حلی برای آنها پیدا شود. امروز زمان مناسبی برای پیدا کردن راه حل نیست، تنها کاری که امروز باید انجام دهید این است که سوال بپرسید، تحقیق کنید و یافته های خود را کنار هم بگذارید.
رنگ شانس شما: سبز
عدد شانس شما: ۴
● متولدین تیر (خرچنگ):
ممکن است امروز با مخالفت شدید کسی روبرو شوید و برخلاف انتظارتان نتوانید او را مجاب کنید. در واقع این مسئله می تواند پیامی باشد مبنی بر اهمیت هماهنگی وهمکاری با دیگران که چند روزی است از آن غافل شده اید. سعی کنید موضع خود را به گونه ای تغییر دهید که بتوانید موضوع را از دریچه چشم دیگران ببینید. قبل از هر تصمیم مهم با کسانی صحبت کنید که به آنها اعتماد دارید.
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما: ۶
● متولدین مرداد (شیر):
امروز بر اساس غرایز و احساستتان عمل کنید و مطمئن باشید که اشتباه نخواهید کرد. ممکن است ناچار شوید کنترل خود را بر چیزی کم کنید، و فعلا تفکر منطقی را رها کنید. گوشه کنار ذهنتان را کنکاش کنید و فعلا برنامه ریزی را کنار بگذارید. بهتر است گزینه هایی را که در پیش رو دارید بررسی و با هم مقایسه کنید.
رنگ شانس شما: بنفش
عدد شانس شما: ۳
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز خواهید دید که قطعه پازلی که دیگران به دنبال آن می گشته اند شما هستید. در عرصه اجتماعی بیشتر درگیر شوید و در مکالمات منطقی و راهبردی با دیگران شرکت کنید. تاثیر شما بر دیگران تاثیری مثبت و ماندگار خواهد بود پس امروز را به فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید. خودتان را برای بعضی اتفاقات شیرین خانوادگی آماده کنید.
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما: ۷
● متولدین مهر (ترازو):
امروز اطرافیان شما بیشتر از اینکه احساس کنند، حرف می زنند. شاید موضوعی در کار باشد که هم موردتوجه شما است و هم برای دیگران جالب است. بهتر است شما هم با آنها همراه شوید و فعلا احساسات خود را تحت کنترل درآورید. مراقب باشید احساسات مانع دریافت اطلاعات از دیگران نشوند. مراقب کلماتی که به کار می برید باشید.
رنگ شانس شما: نیلی
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین آبان (عقرب):
بهتر است احساسات خود را از نقطه نظری بی طرفانه و خنثی بررسی و ارزیابی کنید. از موقعیت استفاده کنید و با توجه به احساساتتان در زمینه ای خاص اقدام کنید. مراقب باشید عجولانه تصمیم نگیرید و در مقابل اشتباهات دیگران برخوردهای آنی و نسنجیده نشان ندهید. قبل از هر اقدام به خوبی فکر کنید. اگر درست عمل کنید و همه چیز به خوبی پیش برود، شاهد اتفاقات باورنکردنی ای خواهید بود.
رنگ شانس شما: زرد
عدد شانس شما: ۲
● متولدین آذر (کمان):
امروز در مورد شخصی خاص صحبت می کنید، ولی یادتان باشد او حضور ندارد و نمی تواند از خود دفاع کند. پس قدری انصاف به خرج بدهید و یک طرفه قضاوت نکنید. در اطراف شما شایعات زیادی وجود دارد و افراد تمایل زیادی به بدگویی نشان می دهند، ولی دلیلی ندارد که شما در این بدگویی ها شرکت کنید. یادتان باشد آنچ می گویید تاثیری عمیق بر اطرافیان دارد.
رنگ شانس شما: مشکی
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین دی (بز):
امروز لازم است به جای دست روی دست گذاشتن، کاری بکنید. به خودتان و به احساسات اطمینان داشته باشید. در اکثر مواقع، دیگران را همراهی می کنید و آنها را از مشورت و همفکری خود محروم نمی کنید. اما در مورد خودتان متاسفانه کوتاهی کرده و آن طور که باید و شاید برای بهبود وضع خود تلاش نمی کنید. در مورد مسائل و مشکلات روشن و صریح صحبت کنید تا دیگران تکلیفشان را با تو بدانند.
رنگ شانس شما: خاکی
عدد شانس شما: ۶
● متولدین بهمن (ظرف آب):
بعضی رفتارها و اشتباهات شما متاسفانه تاثیری ماندگار بر ذهن دیگران داشته اند. ممکن است کمی گیج شده باشید و ندانید کدام کار درست است. چهره گیج و سردرگم شما هیچ کمکی به درک دیگران از مشکلی که با آن روبرو هستید نمی کند. مجبور نیستید در این موقعیت آزاردهنده بمانید. شاید بهتر باشد بعضی قید و بندها را بشکنید و چیزهایی را که دیگر فایده ای برایتان ندارند کنار بگذارید.
رنگ شانس شما: سرخابی
عدد شانس شما: ۸
● متولدین اسفند (ماهی):
مهم است که از خانه بیرون بروید و هوای تازه را تنفس کنید. با طبیعت پیوند برقرار کنید و به زندگی عشق بورزید. خود را در حالی تصور کنید که بر فراز کوهی ایستاده و به اقیانوسی که در پای کوه جریان دارد خیره شده اید. ذهنتان را از آشوب و هیاهو دور نگه دارید و آغوشتان را به روی ماجراهای تازه بگشایید.
رنگ شانس شما: لیمویی
عدد شانس شما: ۱۰

● اگر امروز روز تولدتان است
سوفیا ورگارا (بازیگر) هم متولد امروز است. شما شخصیتی آرام و ساکت دارید. از نظر دیگران متواضع، ملایم و محافظه کار هستید. باهوش هستید ولی در بیان عقاید خود همیشه مراقب عواطف و احساسات دیگران هستید. در واقع, نسبت به اطراف خود بسیار حساس هستید و به خصوص از نظر بصری دقت زیادی دارید.