چهره شناسی افراد موفق : کارلوس کی​روش

در تفکیک احساساتش با مشکل روبه‌روست و بیشتر در روابطش دچار سوءتفاهم می‌شود. در کار نه تنها به دلیل کیفیت بلکه به دلیل تصمیم‌گیری سریع تحسین برانگیز است. بنیه قوی‌ای دارد و …

در تفکیک احساساتش با مشکل روبه‌روست و بیشتر در روابطش دچار سوءتفاهم می‌شود. در کار نه تنها به دلیل کیفیت بلکه به دلیل تصمیم‌گیری سریع تحسین برانگیز است. بنیه قوی‌ای دارد و به احساساتش کمتر رجوع می‌کند. کاردان و باتدبیر است.
معمولا افکاری مغشوش دارد. تردیدها و دودلی‌هایش را به سختی از ظاهرش می‌توان متوجه شد. مردی مثبت است که هنگام رقابت و مبارزه فقط واکنش‌های مثبت نشان می‌دهد. همیشه بر این باور است که می‌تواند هر کاری را انجام دهد.
ذهنی تیز ولی دیرباور دارد. سخت روی مسئله‌ای فکر می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد. خودش را در بین افکارش فراموش می‌کند. از دروغ متنفر است طوری که حاضر است قید آن شخص را بزند تا دروغی را که از او شنیده فراموش کند.
استاد متقاعدکردن دیگران با سخنانش است. آنقدر می‌گوید تا رضایت دیگران جلب شود. اما اصلا با چاپلوسی و ابراز احساسات این کار را نمی‌کند. در مباحثه با اطرافیانش توجه بیشتر او به فردی است که کمتر حرف می‌زند و بیشتر گوش می‌دهد، چون تجزیه و تحلیل کردن اینگونه آدم‌ها را دوست دارد.
وقتی مردد است دنبال کسی می‌‌گردد که این بی‌اعتمادی و شک را در او از بین ببرد. شرایط سختی را در زندگی تجربه کرده و توانسته با تکیه بر قابلیت‌های درونی خود از نبرد با همه این دشواری‌ها پیروز بیرون بیاید.
در ارتباط برقرار کردن با دیگران کند است اما اگر صحبت را شروع کند، می‌تواند ساعت‌ها به گفت‌وگو ادامه دهد. کمی هم شوخ‌طبع است. گاهی نیز با طعنه حرف می‌زند.