طالع‌بینی ۲ تیر ماه ۹۱

● متولد فروردین (بره): امروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت، آرامش و مهمانی است. بدنیست اگر کار و دغدغه های کاری یا تحصیلی را کنار بگذارید و زمان بیشتری را در کنار اعضای خانواده …

● متولد فروردین (بره):
امروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت، آرامش و مهمانی است. بدنیست اگر کار و دغدغه های کاری یا تحصیلی را کنار بگذارید و زمان بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. توصیه می شود تفریحات جدیدی برای خود پیدا کنید و زندگیتان را از حالت یکنواختی که پیش آمده نجات بدهید. روابط عاطفی و انسانی شما گاهی به جای ایجاد آرامش و خوشحالی، استرس زا می شوند و به شما فشار می آورند. بهتر است به فکر راه حلی اساسی برای این مشکل باشید.
رنگ شانس شما: آبی
عدد شانس شما: ۱
● متولدین اردیبهشت (گاو):
احساس می کنید بازده کاریتان پایین آمده و مرتب با کمبود وقت روبرو هستید. شاید برنامه ریزی درستی ندارید و نمی دانید چگونه باید از وقتتان استفاده کنید. بعضی دوستان سیاست و هوش شما را حمل بر دورویی و عدم صداقت می کنند. اما لازم است به همین رویه ادامه دهید و از هر گونه سخن نسنجیده یا تصمیم زودهنگام بپرهیزید. یادتان باشد پنهان کردن واقعیت لزوما به معنی دروغگویی نیست.
رنگ شانس شما: بنفش
عدد شانس شما: ۹
● متولدین خرداد (دوقلوها):
لازم است حتما فکری به حال اوقات فراغت خود بکنید و از اتلاف وقت و انرژی جدا خودداری کنید. به کسی اعتماد کرده بودید ولی احساس می کنید که از اعتمادتان سواستفاده شده است. در عین حال هنوز از چیزی مطمئن نیستید پس فعلا هر گونه اقدامی را به تعویق بیندازید. اگر از کسی طلبکار هستید به زودی بدهی خود را به شما خواهد پرداخت. ورزش و فعالیت بدنی را فراموش نکنید.
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما: ۳
● متولدین تیر (خرچنگ):
به هیچ کس صددرصد اعتماد نکنید. در مهربانی و محبت نسبت به دیگران بیش از اندازه سخاوتمندانه عمل نکنید. یادتان باشد دوستی و عشق هر دو دوطرفه هستند، پس اگر احساس می کنید در دوستی یا رابطه ای این شما هستید که تلاش بیشتری می کنید و سنگینی بار رابطه را به دوش می کشید حتما در مورد رویه فعلیتان تجدیدنظر کنید. رفتار تند و ناخوشایند یکی از اعضای خانواده شما را آزار می دهد. شاید فعلا بی تفاوتی بهترین راه باشد.
رنگ شان شما: زرد
عدد شانس شما: ۴
● متولدین مرداد (شیر):
سرتان شلوغ است و به بعضی کارها نمی رسید. کسی هست که دوستش دارید ولی گاهی بیش از حد به او محبت می کنید که می تواند نتیجه عکس داشته باشد. مشکلات خانوادگی نه چندان بزرگ شما را اشفته و پریشان می کند اما این مشکلات حل نشدنی نیستند پس خونسرد باشید و ا ذهنی آرام و باز در صدد تقویت اوضاع برآیید. شاید سفری در پیش رو داشته باشید.
رنگ شانس شما: خاکی
عدد شانس شما: ۵
● متولدین شهریور (سنبله):
به یک اتفاق جالب و شیرین نزدیک می شوید. شما و یکی از اعضای فامیل در چیزی با هم شریک هستید و در حال حاضر دغدغه های مشابهی دارید. سعی کنید از این موقعیت به عنوان نوعی انگیزه یا الهام استفاده کنید و اجازه ندهید تبدیل به حسادت شود. چیزهایی هستند که قبلا نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید ولی به تازگی برایتان اهمیت پیدا کرده اند. اگر با سیاست وارد شوید خطری شما را تهدید نخواهید کرد.
رنگ شانس شما: ارغوانی
عدد شانس شما: ۸
● متولدین مهر (ترازو):
منتظر بوده اید کسی کاری را برای شما انجام دهد یا چیزی را برایتان بیاورد که بالاخره او آن کار را انجام داده است. پولی به دستتان می رسد ولی امکان دارد دوباره ولخرجی کنید. بعضی رفتارهای غیر قابل پیش بینی شما دیگران را متعجب می کند ، لازم است به ویژه در محیط خانواده خونسردتر و منطقی تر رفتار کنید. احترام به بزرگتر ها را فراموش نکنید.
رنگ شانس شما: صورتی
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین آبان (عقرب):
با اینکه دیگران شما را ناراحت کرده یا درکتان نکرده اند باز سعی در حفظ احترام آنها دارید. اگرچه زندگی گاهی سخت و ملال آور به نظر می رسد ولی شما هدفی برای خود تعیین کرده اید که به شما انرژی و انگیزه می دهد. با همه تلاشی که کرده اید باز کسی از شما ناراحت است، اگر حفظ رابطه با آن شخص برایتان اهمیت دارد به سراغش بروید و در رفع کدورت ها بکوشید.
رنگ شانس شما: نیلی
عدد شانس شما:۱۰
● متولدین آذر (کمان):
رفتار غیرمنطقی و گاه خشونت آمیز کسی شما را ناراحت می کند ولی فعلا سکوت را ترجیح می دهید. مشکلاتی نظیر مشکلات مالی و یا خانوادگی بر سر راهتان قرار گرفته اند. شابد لازم است به تفریح و تنوع بیشتر اهمیت بدهید تا مدتی ذهنتان از افکار منفی خالی شود. بعضی چیزها را همچنان به عنوان یک راز در دل نگه دارید، به هیچ کس بدون دلیل و شناخت اعتماد نکنید.
رنگ شانس شما: مشکی
عدد شانس شما: ۷
● متولدین دی (بز):
به فکر چیزی هستید و شدیدا خواهان آن هستید. در حال حاضر چاره ای به جز صبر و کمک خواستن از خدا ندارید. ناراحتی ها و دغدغه های خود را وارد فضای خانواده و روابط عاطفی خود نکنید چون تاثیر بسیار بدی بر آنها خواهد داشت. بعضی وقت ها بد نیست اگر خجالت را کنار بگذارید و خواسته تان را به زبان بیاورید. از حق مسلم خود در زمینه ای خاص (که احتمالا مادی است)نگذرید.
رنگ شانس شما: خاکستری
عدد شانس شما: ۱۲
● متولدین بهمن (ظرف آب):
هیچ گاه حرفی را که به آن معتقد نیستید به زبان نیاورید چون در صورت تکرار این اشتباه اعتماد دیگران را از دست خواهید داد. شما تا حدی دمدمی مزاج هستید که این ویژگی شخصیت شما باعث می شود دیگران گاهی در برخورد با شما تکلیف خود را ندانند و گیج شوند. امروز کارتان سبک تر خواهد بود بد نیست اگر به دیدار بعضی دوستان و آشنایان بروید و دیداری تازه کنید.
رنگ شانس شما: قهوه ای
عدد شانس شما: ۶
● متولدین اسفند (ماهی):
منتظر چیزی هستید (که احتمالا مادی است). نگران نباشید چون به زودی آن را به دست خواهید آورد. امروز حتما کاری را که بالاخره باید انجام شود انجام دهید و خیال خودتان را راحت کنید. رابهط خود را با همسر یا نامزدتان بر اساس اعتماد و صداقت ساخته اید و همین رمز موفقیت شما بوده است. به کسی یا کسانی بدهکار هستید در اسرع وقت بدهی خود را بپردازید. کارامروز را به فردا نیندازید.
رنگ شانس شما: سورمه ای
عدد شانس شما: ۲


● اگر امروز روز تولدتان است
مریل استریپ (بازیگر) هم متولد امروز است. از آن جایی که شخصیتی واقعا رومانتیک دارید، زندگیتان سرشار از هیجان است. شمازندگی را سفری می دانید که پر از اتفاقات هیجان انگیز و جالب است و به همین دلیل همیشه وجودتان پر از حرارت و اشتیاق است. خانه و خانواده هم برای شما مهم است و خانه جایی است که می خواهید در آن حکومت کنید.