گیاهان آپارتمانی

داشتن گل و گیاه در آپارتمان، در واقع، داشتن تکه ای از طبیعت در خانه یا اداره است. این گیاهان، علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون می دهند، هوا را نیز تصفیه می کنند. انواع گیاهان آپارتمانی …

داشتن گل و گیاه در آپارتمان، در واقع، داشتن تکه ای از طبیعت در خانه یا اداره است. این گیاهان، علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون می دهند، هوا را نیز تصفیه می کنند. انواع گیاهان آپارتمانی از مو گرفته تا شکوفه های رنگارنگ می توانند محل زندگی شما را زینت بخشند. البته اگر در پرورش گل و گیاه، حرفه ای هستید، می توانید از انواع دیگر گیاه استفاده کنید.
۱ . گیاهان گلخانه ای
برخی از آسان ترین گیاهان برای پرورش در منزل، آلوئه ورا، کاکتوس، پیچک است. آلوئه ورا به سرعت رشد می کند. البته کاکتوس هم می تواند به شکل تکی یا گروهی پرورش یابد. البته، پیچک، آسان ترین گیاهی ست که می توانید در منزل پرورش دهید.
۲ . شکوفه های رنگارنگ
شکوفه های رنگارنگ، واقعاً محل زندگی شما را زیبا می کنند. نرگس، یکی از گیاهان زیباست که گل های زرد، صورتی و یا قرمز دارد. گل های نرگس، حتی پس از خشک شدن، سالم و سرحال باقی می ماند. بگونیا، نیز یکی از گیاهان آپارتمانی محبوب است، زیرا محیط های سایه و تاریک را به خوبی تحمل می کند وبرگ های سبز و زیبایی دارد. شکوفه های بگونیا، صورتی، سفید، قرمز و یا زرد هستند.
رشد بنفشه های آفریقایی، کمی سخت تر است زیرا به نوع خاصی گلدان و خاک نیاز دارد. این گیاه، برگ های سبز و گل های بنفش دارد.
۳ . گیاهان آپارتمانی بزرگ تر
گیاهان بزرگ تر معمولاً در داخل گلدان و بر کف منزل قرار می گیرند. نوعی نخل وجود دارد که در اتاق پذیرایی قرار می گیرد و به نور احتیاج دارد. این گیاه به آرامی رشد می کند و نیازمند نگهداری ست. این گیاهان، تقریباً ارتفاع بلندی دارند.