طالع بینی هفته: ۲۰ خرداد ماه لغایت ۲۷ خرداد ماه ۹۱

● فروردین ماه: در این هفته پافشاری بیش از حد در مورد خواسته هایتان نکنید و بدهی خود را بپردازید و در صورت طلبکار بودن در وصول مطالبات خود اقدام کنید ؛ بزودی هدیه ای از یک دوست …

● فروردین ماه:
در این هفته پافشاری بیش از حد در مورد خواسته هایتان نکنید و بدهی خود را بپردازید و در صورت طلبکار بودن در وصول مطالبات خود اقدام کنید ؛ بزودی هدیه ای از یک دوست دریافت خواهید کرد و یک مهمانی در آینده نزدیک در پیش است که شما را خوشحال خواهد نمود.
مسائل مالی و مشارکت بوضوح در فال این هفته شما دیده میشود ؛ صبر و خونسردی ذاتی متولدین فروردین در این هفته کمک موثری در انتخاب بهترین و مطلوبترین راه برای آنها خواهد بود.
نامه ای بدستتان خواهد رسید که خوشحالتان خواهد کرد ؛ بی اعتماد به دیگران باشید ولی برای رد هر پیشنهاد ابتدا خوب فکر کنید.
● اردیبهشت ماه:
از نزدیکان خود زیاد متوقع نباشید و سعی کنید توقع آنها را حتی المقدور برآورده سازید و ارج بیشتری به خواسته هایشان بگذارید ؛ موفقیت شما در انجام کارهائی است که بصورت گروهی انجام میشود از اینرو از تک روی بپرهیزید.
خواسته های خود را نیز مد نظر داشته باشید و اجازه ندهید که دیگران در شما نفوذ کنند و بنفع خود اهداف شما را در مرحله بعد قرار دهند.
در این هفته مسافرتی در پیش خواهید داشت که اجرای آن موکول به انجام کاریست لازم و ضروری ولی قطعا این مسافرت انجام خواهد شد ؛ منتظر یک نامه یا تلفن خوشحال کننده از یک ناآشنا باشید.
● خرداد ماه:
در این هفته تدارک یک مسافرت را حتما ببینید و اگر پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید الآن بهترین موقع برای مصرف آن است ولی ریسک نکنید.
الزامی ندارد که حتما و باید پس اندازتان در جهتی خرج شود که قبلا برایش برنامه ریزی شده است بلکه میتوان آنرا به بهترین نحو برای کاری که امروز پیش آمده است مصرف کرد.
در این هفته از خریدهای شخصی بپرهیزید مگر اینکه واقعا لازم و ضروری باشد ؛ پیشنهاد و مشارکت و احتمالا ازدواج برای مجردها پیش بینی میشود ؛ منتظر دریافت هدیه یا دعوت به یک مهمانی از طرف یکی از آشنایان باشید.
● تیر ماه:
در این هفته مشکلات خود را سیاستمدارانه حل کنید و از بازگو کردن آنها برای دیگران بپرهیزید ؛ اطلاع یافتن سایرین از مسائل و مشکلات زندگی شما نه تنها کمکی در جهت رفع آن مشکلات بشما نخواهد کرد بلکه بی جهت مسائل خصوصی زندگی شما را فاش خواهد نمود.
در این هفته اگر در صدد خرید ملک هستید و یا احیانا تصمیم به نقل و انتقال به خانه جدید گرفته اید آنرا به اجرا در آورید که خیلی خوب آمده است.
● مرداد ماه:
زود رنج و تودار هستید و سطح توقعتان از دیگران بالاست ؛ کم حوصلگی را کنار بگذارید و سعی کنید با آنچه که آماده و مهیاست بسازید و در جهت بازدهی بیشتر باز هم کوشش کنید و از ادامه کار نهراسید.
در این هفته تخیلات شما از ماحصل آنچه که ممکن است بعد از انجام یک کار حادث شود با آنچه که در عالم واقعی پیش خواهد آمد احتمالا اختلاف زیادی خواهد داشت.
هیچگاه پیش داوری نکنید و انجام کارها را بی جهت به آینده موکول ننمائید ؛ در این هفته کمک قابل توجهی از یکنفر در زمینه های کاری خواهید گرفت که میتوانید عجالتا بار سنگینی را از دوش شما بردارد.
● شهریور ماه:
در این هفته تغییراتی قابل توجه در سطح در آمدتان پیش خواهد آمد که توقعش را نداشتید و از این لحاظ خیلی خوشحال خواهید شد.
دخالت اطرافیان در زمینه های کاری و یا حتی در زندگی خصوصیتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ایجاد اختلال نیز خواهد کرد از اینرو اجازه ندهید که دیگران بتوانند تا باین درجه خود را بشما نزدیک کرده یا تحلیل کنند.
مسائل عاطفی و یا عشقی در طالع شما در این هفته دیده میشود و برای آنها که مجرد هستند امکان یافتن دوست و شریک احتمالی زندگی بسیار زیاد است ؛ شک و دو دلی را بخود راه ندهید و از آشنائی با دوستان جدید نهراسید.
● مهر ماه:
در این هفته توجه خود را معطوف به محیطی که در آن زندگی میکنید نمائید تا بتوانید از آنچه که در پیرامون شما میگذرد نتیجه گیری صحیح بعمل آورید.
از بهمزدن مشکلات نه تنها نتیجه ای عاید شما نخواهد شد بلکه همواره مشکلات جدیدتری را ایجاد خواهید کرد ؛ بسیاری از مشکلات شما زائیده تفکر و نحوه عملکردتان است که با کوچکترین تغییر در طرز تفکر و تغییر روش در مواجهه با مسائل روزمره زندگی بسیاری از آنها خود بخود از بین خواهند رفت.
در این هفته به احتمال قوی سفری در پیش خواهید داشت که علاوه بر تفریح در آمدی نیز برایتان در بر خواهد داشت.
● آبان ماه:
چندان دلگرم به کار نیستید و این در نتیجه عوامل و شرایطی است که در اطراف شما میگذرد.
در این هفته مسائل مالی از عمده ترین مسائل شما میباشند ؛ برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های درازمدت مانند خرید خانه و ملک از مهمترین اموریست که باید به آن توجه کنید چون این قبیل امور در این هفته در طالع شما خوب آمده است.
چندان به اطراف خود توجه نداشته باشید که اطرافیان شما علیرغم علاقه ای که بشما دارند ممکن است با تصمیم گیریهای خود و با روشهائی که در پیش پای شما میگذارند موجب صدمات مالی و یا اتلاف وقت شوند ؛ خبر یا نامه ای از راه دور دریافت خواهید کرد که خوشحال خواهید شد.
● آذر ماه:
در این هفته مشاجره ای با یک دوست خواهید داشت که احتمالا منشا آن خود شمایید ؛ زیاد سخت نگیرید و از اینکه مشکلات سایرین را مشکلات خود بدانید پرهیز کنید ؛ در این هفته فرصت خوبی خواهید داشت که کمی هم به مسائل مالی خود برسید و حسابهای خود را سر و سامان بدهید .
اعتماد خوب است و بد دلی بد، ولی اعتماد بیش از حد به گفته های دیگران و قبول هر آنچه که بشما میگویند بصورت چشم و گوش بسته میتواند به ضرر شما تمام شود ؛ مشارکت و مسائل مالی در این هفته در طالع شما بوضوح دیده میشود از اینرو ماه خوبی برای تصمیم گیری در این قبیل زمینه هاست.
● دی ماه:
مدت نسبتا زیادی است که درگیر مسائل مالی هستید ولی نه برای احتیاجات روزمره زندگی بلکه برای سرمایه گذاری بلند مدتی که سالهاست بآن فکر میکنید ؛ در این هفته خرید خانه و یا ملک تجاری از مهمترین برنامه های شما محسوب میشوند و در صدر کارهای شما قرار دارند ولی ظاهرا هنوز موقع مناسب آن در طالع شما فرا نرسیده است.
مسافری از راه نسبتا دور برای شما خواهد رسید که از دیدن او خوشحال خواهید شد و نامه ای بدستتان میرسد که از یک مرجع اداریست و انجام کاری را به اطلاع شما میرساند که مدتهاست منتظرش بوده اید.
● بهمن ماه:
تغییراتی آهسته و بطنی در زندگی شما در حال وقوع است که نتایج مطلوبی برایتان خواهد آورد ؛ در این هفته ایده های جدیدی در زمینه های کاری و شغلی بدستتان میرسد که بسیار کارآمد اند و اگر از آنها استفاده کنید ثمره بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.
با نزدیک شدن به اخر هفته سفری برای شما پیش بینی میشود که نتایج آن بسیار مطلوب است ؛ چنانچه در صدد اسباب کشی و تغییر محل اقامت خود هستید میتوانید هر چه زودتر نسبت بآن اقدام کنید که در طالع شما هرگونه نقل و انتقال و مسافرت خوب آمده است.
● اسفند ماه:
در این هفته امکانات جدید و متنوعی در خصوص زندگی داخلی شما پیش خواهد آمد که باید از آنها حد اکثر استفاده را بعمل آورید ؛ اگر شاغل هستید و یا جویای کار ثمره جالبی را از زحمات و کوشش های خود بدست خواهید آورد که بمراتب بیش از آن چیزی خواهد بود که که انتظارش را داشته اید.
در این هفته دوست جدیدی پیدا خواهید کرد که از آشنائی با او خوشحال خواهید شد ؛ این دوست برای شما قدم خوبی خواهد داشت و وجودش میتواند بسیاری از مشکلات شما را از میان بردارد بدون اینکه خودش مستقیما در حل مشکلات شما دخیل باشد.