طالع‌بینی ۱۹ خرداد ماه ۹۱

● متولد فروردین (بره): شما متولدین ماه فروردین اکثراً فعال و پرشور هستید و از بیکاری و یکنواختی متنفرید. امروز شور و شوق شما دیگران را هم سرحال می آورد و مکالمات جالبی بین شما و …

● متولد فروردین (بره):
شما متولدین ماه فروردین اکثراً فعال و پرشور هستید و از بیکاری و یکنواختی متنفرید. امروز شور و شوق شما دیگران را هم سرحال می آورد و مکالمات جالبی بین شما و آنها برقرار می شود. درست است که همیشه دوست دارید اول باشید و گوی سبقت را از دیگران بربایید، ولی یادتان باشد پیروزی دیگران به معنای شکست شما نیست. سعی کنید اگر با کسی رقابت دارید، اجازه ندهید این رقابت تبدیل به حسادت شود و رابطه شما را با او خراب کند.
رنگ شانس شما: خاکی
عدد شانس شما:۶
● متولدین اردیبهشت (گاو):
وفاداری یکی از خصلت های شما است و به همین دلیل انتظار دارید این ویژگی را در وجود همه اطرافیان، از دوست و همکار گرفته تا همسر پیدا کنید. البته ممکن است تعریف شما از وفاداری با تعریف آنها متفاوت باشد، بنابراین زود قضاوت نکنید و دیگران را به بی وفایی یا نارفیقی محکوم نکنید. بخشیدن دیگران برای شما کار آسانی نیست ولی یادتان باشد اگر دیگران را ببخشید خودتان آرامش قلبی پیدا می کنید پس بخشیدن دیگران به خاطر خود شما است نه آنها.
رنگ شانس شما: صورتی
عدد شانس شما: ۸
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در عشق زیرک هستید و همیشه با سیاست عمل می کنید. اگر زمانی کسی با شما صادق نبوده یا احساس کرده اید که شما را فریفته اند، این اتفاق را به دیگران تعمیم ندهید و شک و بدبینی را از خود دور کنید. ممکن است زندگی شما وارد مرحله جدیدی شود اگر خانم هستید نگران هیچ چیز نباشید چون زنان متولد خرداد به راحتی خود را با شرایط زندگی وفق می دهند. پس اندازهایی که دارید بالاخره به کمکتان می آیند.
رنگ شانس شما: قرمز
عدد شانس شما: ۱۲
● متولدین تیر (خرچنگ):
مردان متولد تیرماه کمی دمدمی هستند. به همین دلیل ممکن است گاهی بسیار احساسی و گاهی با خشکی و بدبینی عمل کنند. موقعیتی که در آن قرار دارید به هیچ عنوان بغرنج یا ناامیدکننده نیست و تنها به صبر و حوصله نیاز دارد. زنان متولد تیرماه نسبت به صحبت های دیگران و تک تک کلماتی که از دهان آنها خراج می شود حساس هستند و به همین دلیل اگر خانم هستید امروز از حرف های شخصی می رنجید هرچند او منظور بدی نداشته باشد. یادتان باشد دیگران لزوماً دنیا را از چشم شما نمی بینند و مثل شما فکر نمی کنند.
رنگ شانس شما: قهوه ای
عدد شانس شما: ۱
● متولدین مرداد (شیر):
امروز در یک مکالمه جدی شرکت می کنید و طرف مقابل را قانع می کنید چون گفتگوی طولانی مدت برای شما سخت نیست و به اصطلاح کم نمی آورید. دوست دارید همیشه باعث افتخار خانواده و تا حدی هم تکیه گاه آنها باشید. این روحیه کمک و حمایت شما ستودنی است ولی نباید خود را فراموش کنید یا بیش از اندازه فداکاری نشان بدهید. راستش را بخواهید دیگران شما را تا حدی خودشیفته و مغرور می دانند و به همین دلیل است که گاها بدون اینکه به روی شما بیاورند پشت سرتان حرف و حدیث هایی هست.
رنگ شانس شما: بنفش
عدد شانس شما: ۵
● متولدین شهریور (سنبله):
آقایان متولد شهریور احتمالاً به زودی با موقعیت عاطفی تازه ای روبرو خواهند شد البته این افراد کمتر عاشق می شوند چون دوست ندارند تسلیم احساسات خود شوند (چون می ترسند کنترل امور از دستشان خارج شود). خانم های متولد شهریور توصیه ما برای شما این است که لحظه ای کار و درس را کنار بگذارید و به اعضای خانواده و به خصوص همسرتان محبت بیشتری بکنید. تغییرات تازه ای که در هفته های آینده برای شما پیش می آید در عین سختی شیرین خواهد بود.
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما: ۴
● متولدین مهر (ترازو):
بیش از حد خود را درگیر مسائل رمانتیک و خیالی نکنید بلکه سعی کنید واقعیت ها را ببینید. متاسفانه گاهی حتی در مورد خودتان دچار ایده آل گرایی هستید و تصویری که از خودتان در ذهن دارید با آنچه در واقعیت وجود دارد متفاوت است. از اینکه کسی بدون پرسیدن نظر شما کاری را انجام داده است ناراحت هستید ولی هنوز هم برای جبران دیر نیست. سکوت دیگران همیشه نشانه رضایتشان نیست پس در مورد طریق برخورد و تعاملتان با دیگران بیشتر فکر کنید.
رنگ شانس شما: نیلی
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین آبان (عقرب):
یادتان باشد آتشی که خیلی تند باشد زود خاموش می شود. پس سریع دل نبندید که در این صورت سریع هم دل خواهید کند. فراموش نکنید ما در مقابل کسی که دوستمان دارد مسئول هستیم پس در مسائل عاطفی تنها خود را در نظر نگیرید. دیگران را به خاطر اشتباهات خودتان سرزنش نکنید. مشکلات خود را تنها با افراد مورداعتماد در میان بگذارید. قدر دوستان واقعی را بیشتر بدانید.
رنگ شانس شما: خاکستری
عدد شانس شما: ۱۲
● متولدین آذر (کمان):
از اینکه بعضی اطرافیانتان دلسرد و ناامید هستند و حالت غم و دلمردگی دارند ناراحت می شوید. برای شما که عاشق سفر، تفریح و هیجان هستید تحمل این اشخاص آسان نیست. اما بد نیست گاهی نسبت به دیگران همدردی بیشتری از خود نشان بدهید و به کسانی که به کمک روحی و عاطفی شما احتیاج دارند اهمیت بیشتری بدهید. سفری در پیش دارید که شاید به خواست خود شما نبوده است. درگیر کاری هستید که به شما استرس وارد می کند ولی نتیجه آن مطلوب خواهد بود.
رنگ شانس شما: مشکی
عدد شانس شما: ۳
● متولدین دی (بز):
مردان متولد دی ماه میل شدیدی به کنترل کردن اوضاع دارند، به همین دلیل است که به محض اینکه احساس کنید دیگر کنترلی بر وقایع ندارید آشفته و بیقرار می شوید. این مسئله به خصوص وقتی با دیگران بحث می کنید شما را آزار می دهد. این ویژگی شما در واقع یکی از نقاط ضعف شما است چون باعث می شود که هر بحث و دعوا تاثیری طولانی مدت بر روح و جسمتان باقی بگذارد. خانم های متولد دی ماه کمی لجباز و زودرنج هستند و به همین دلیل امروز با کسی دچار اختلاف می شوند. یادتان باشد از کاه کوه نسازید و با مذاکره و گفتگوی منطقی مسئله را حل و فصل کنید.
رنگ شانس شما: زرد
عدد شانس شما: ۱۰
● متولدین بهمن (ظرف آب):
حرف و حدیث هایی پشت سرتان هست. متاسفانه خود شما تا حدی مقصر هستید و توصیه می کنیم در محیط کار و خانواده بیشتر مراقب اعمال و صحبت های خود باشید. خانم های متولد بهمن ماه به شما توصیه می کنیم در روابط عاطفی و عاشقانه خود ثبات بیشتری را به وجود بیاورید. تداوم و ثبات چیزی است که روابط شما به آن نیاز دارد. خواسته های شما مبهم هستند و به همین دلیل است که طرف مقابل گاهی در برآورده کردن آنها احساس عجز و ناامیدی می کند.
رنگ شانس شما: سبز
عدد شانس شما: ۲
● متولدین اسفند (ماهی):
انتقادهای دیگران شما را عصبانی و ناراحت کرده است. اگر کسی هست که مرتب از شما خرده می گیرد باید بدانید که او هیچ قصد بدی ندارد ولی ممکن است راه کمک کردن را نداند. در انجام کاری مهم وقفه ای ایجاد شده ولی جای نگرانی نیست چون به زودی آن را با انرژی و جدیت بیشتر از سر خواهید گرفت. هیچ گاه تصور نکنید که دیگران قدر زحمت ها و خوبی هایتان را نمی دانند بلکه مطمئن باشید در فرصت مناسب جبران خواهند کرد.
رنگ شانس شما: طلایی
عدد شانس شما: ۸

● اگر امروز روز تولدتان است
جولیانا مارگولیس (بازیگر) هم متولد امروز است. شما باهوش، زیرک، خلاق و دارای دقت بالا هستید. به ظاهر خود و تاثیری که بر دیگران باقی می گذارید اهمیت بسیار می دهید. وقتی تصمیم به یادگیری مهارتی می گیرید، آن را تا بالاترین درجات ادامه می دهید. برای حریم خصوصی خود احترام بسیار قائل هستید.