طالع بینی هفته: ۶ خرداد ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه ۹۱

● فروردین ماه: فرد مورد علاقه متولدین این ماه خیلی روی رفتار و اخلاق مهربان و انسانی شان حساب میکند. اگر دلیل خستگی و مشغله و غیره ، این رفتار تغییر کند مسلما" این روابط را بهم …

● فروردین ماه:
فرد مورد علاقه متولدین این ماه خیلی روی رفتار و اخلاق مهربان و انسانی شان حساب میکند.
اگر دلیل خستگی و مشغله و غیره ، این رفتار تغییر کند مسلما" این روابط را بهم میریزد ، روحیه کمک در متولدین این ماه بسیار بالا ست . همیشه برای یاری دادن به محتاجان و اطرافیان آماده هستند.
در این میان بدلیل اشتباه و یا سوء تعبیر عده ای تصمیم گرفته اند دیگر دست یاری به سوی کسی دراز نکنند که مسلما" صحیح نیست ، پایان هفته پر مشغله ایی خواهد داشت.
● اردیبهشت ماه:
با پیش آمدن بعضی حوادث ، عده ای از متولدین این ماه دچار پشیمانی شده و خود را در ایجاد این حوادث مقصر میدانند در حالیکه در اصل چنین نیست و باید این را بپذیرند که این مسائل در هر حال پیش میاید .
جاه طلبی بعضی از اطرافیان برای در صدی از متولدین این ماه دردسر و مشکل ایجاد نموده است و بهتر اینکه تا حد ممکن جلوی این گروه را بگیرند ، هدیه ایی را از اقوام نزدیکتان دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان خواهد کرد.
● خرداد ماه:
توقع عزیزان و دوستان و آشنایان از متولدین این ماه همیشه زیاد است ، البته چنین روحیه ای تنها بدلیل امکانات و فداکاریهای متولدین این ماه بوجود آمده است.
اشتباه و سهل انگاری بعضی از اطرافیان سبب ضرر و زیان و دردسر برای ۵۰ درصد از متولدین این ماه شده ولی خوشبختانه این مسائل قابل حل میباشد.
● تیر ماه:
بعضی ها نسبت به شما حسادت میکنند و حتی کینه میورزند اما درایت و خوش خلقی شما بالاخره این فضا را تغییر میدهد ، ادب و متانت شما به کمکتان می آید تا از شرایطی سخت و طاقت فرسا رهایی یابید .
با دوستان قابل اعتماد خود بیشتر تماس داشته باشید و در مسائل مهم با آنها مشورت کنید ، شما به راهنمایی و همفکری آنها نیاز دارید ؛ به گذشته فکر نکنید، چون ممکن است آینده را از دست بدهید ، اگر تمام توانایی خود را به کار گیرید از سد مشکلات عبور میکنید.
● مرداد ماه:
کار شما زیاد میشود و این مقدمه ای برای حرکتتان در یک مسیر دلخواه است ، فعالیت های فرهنگی میتواند اصل وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند .
این هفته اگر تصمیم گیری راجع به فعالیتهای اقتصادی خود را کمی به تعویق بیندازید، به نفع شما خواهد بود ؛ به طور کلی طالع شما در زمینه امور عاطفی و فرهنگی روشن است.
● شهریور ماه:
شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید ، تغییر و تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست ؛ با افراد خانواده بحث و جدل نکنید چرا که ممکن است باعث دلخوری یکی از آنها شوید ، کمی قرار و آرام داشته باشید و در کارها عجله نکنید تا به آرامش لازم دست یابید.
نسبت به کسی که اشتباهات شما را برایتان بر می شمارد نه تنها ناراحت نمیشوید بلکه به نتایج جالبی هم دست میابید.
● مهر ماه:
اجازه ندهید برخی مسایل شما را آزار دهد ، برخی کارهای شما متوقف شده است ولی در این هفته بنیه و توان بیشتری برای انجام آنها خواهید داشت.
این هفته میتواند زمان پیشرفت و ترقی برای شما باشد، امّا این موضوع یک شرط دارد و آن تمرکز شما بر چیزهای مهم است، که در این صورت بهترین نتیجه را برای شما پی خواهد داشت ، سعی کنید خودتان باشید و کارهایتان را به خوبی انجام دهید.
● آبان ماه:
فشار زیادی به خود نیاورید، زیرا این هفته زمان بی قراری شماست ، شما در این هفته احساس ویژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار دارید.
چند قدم عقب بگذارید و درباره ناز پروردگی خود کمی بیندیشید ، اگر چنین نکنید یک مشکل بزرگ در انتظار شماست و آن نتیجه خطا و اشتباه خودتان است.
● آذر ماه:
اندیشه خود را برای خود نگه دارید، با این کار ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد ، اگر سرمایه خود را در جای امن نگهداری نکنید برای رفع مشکلات در سراشیبی قرار خواهید گرفت.
این هفته زمان مناسبی است که مسایل اقتصادی را در نظر بگیرید و به آینده توجه کنید ، اگر در این هفته طرح آینده خود را مشخص نکنید بعدا" عقب خواهید ماند.
● دی ماه:
شما همیشه در میهمانی ها گل سر سبد هستید و حالا ممکن است این میهمانی به خصوص و با شکوه در خانه خودتان برگزار شود !
افرادی را به منزلتان دعوت نمایید که ارزش دوستی را برای شما دارند ، ممکن است به همراه شخصی عزیز سفری داشته باشید ، شخصی که همیشه به علاقمند بودید ؛ این سفر یکی از پرحادثه ترین و ماجراجویانه ترین سفرهای عمرتان خواهد بود ، این هفته زمانی بسیار مساعد برای ابراز علاقه به شخص مورد علاقه تان محسوب میشود.
● بهمن ماه:
به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنید ، هر چند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است ، ولی لازم است اجازه دهید که زمان مشکلات زیادی را حل کرده و مسایل راه تدریجی خود را طی کنند.
سرنوشت و تقدیر بهترین ها را برایتان رقم میزنند ، در این هفته از دروغگویی بپرهیزید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام شود ؛ در مورد هر کاری ابتدا مشورت نمایید در غیر این صورت با هزینه های سرسام آوری مواجه خواهید شد ، قطعا" مایل نیستید چنین بلایی سرتان بیاید ، پس هوشیار و آگاه باشید.
● اسفند ماه:
این هفته برای شما به منزله وفور و نعمت و فراوانی محسوب میشود ، در این هفته میتوانید با خیالی راحت به همراه همسرتان به سفر بروید ، حقیقتا" چنین سفری آن چنان به رابطه شما دو نفر استحکام میبخشد که حتی تصورش را هم نمیکردید.
اگر مجرد هستید ، اکنون زمان مساعد برای همسری دلخواه در شهرهای دور فرا رسیده است و به احتمال زیاد در اواخر این هفته اعضای خانواده تان حرفهای زیادی راجب خواستگار اخیرتان خواهند داشت ، شاید بهتر باشد که گوش دل و جان به حرفهایشان بسپارید .