طالع‌بینی ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۱

● متولد فروردین (بره): اخیراً سرتان شلوغ بوده است. خیلی خوش شانس هستید چون بعضی از پروژه ها و کارهایتان ظرف مدت کوتاهی به سرانجام می رسند. کافیست به انرژی طبیعی خود اجازه دهید شما …

● متولد فروردین (بره):
اخیراً سرتان شلوغ بوده است. خیلی خوش شانس هستید چون بعضی از پروژه ها و کارهایتان ظرف مدت کوتاهی به سرانجام می رسند. کافیست به انرژی طبیعی خود اجازه دهید شما را به جایی که باید باشید هدایت کند و خواهید دید که همه کارها سریعاً انجام می شوند. این روزها بخت با شما یار است چراکه کائنات از هرچه که در ذهن شما می گذرد حمایت خواهد کرد. انرژی مثبت خود را حفظ کنید و از هر فرصتی که سر راهتان قرار می گیرد استفاده کنید.
رنگ شانس شما: قهوه ای
عدد شانس شما: ۱
● متولدین اردیبهشت (گاو):
این هفته سیاره روابط یعنی عطارد وارد برج شما می شود. به همین دلیل دیگران ناخودآگاه به شما توجه می کنند، به حرف هایتان گوش می دهند و به راحتی متقاعد می شوند. بنابراین از موقعیت استفاده کنید و با رئیس یا مافوقتان در مورد آنچه می خواهید صحبت کنید چون به احتمال قوی موافقت خود را اعلام خواهد کرد. حس ششم شما، و همین طور تواناییتان در پیش بینی آینده بیشتر می شود و می توانید تصمیم گیری های درستی داشته باشید. بعضی دوستان از شما ناراحتند، حتماً از آنها دلجویی کنید.
رنگ شانس شما: مشکی
عدد شانس شما: ۸
● متولدین خرداد (دوقلوها):
به موقعیت فعلی خود قانع نباشید چون توانایی و استعداد شما بیشتر از اینها است. اگر همین الان اقدام کنید و قدرت خلاقیت و نوآوری خود را به کار ببرید، کل کائنات از شما حمایت خواهد کرد. کیفیت کار و قدرت ذهنی شما یک سر و گردن از دیگران بالاتر است و کافیست آنها را در موقعیتی مناسب قرار دهید. حرف هایی در ذهنتان هست که دوست دارید با کسی مطرح کنید ولی نیرویی درونی مانع شما می شود. آنچه قصد گفتنش را دارید باید محتاطانه و به طریقی درست بیان شود تا هم نتیجه بدهد و هم کسی را ناراحت نکند.
رنگ شانس شما: قرمز
عدد شانس شما: ۴
● متولدین تیر (خرچنگ):
بر سر یک دوراهی مانده اید و به جای تفکر و یافتن راهی برای بهتر کردن اوضاع دست روی دست گذاشته اید. به یکی از دوستان یا آشنایان مورداعتماد مراجع کنید و از او کمک بخواهید. البته در عین حال از چیزی هم خوشحال هستید چون طی یکی دوروز اخیر یکی از بزرگترین مسئولیت ها و نگرانی های زندگیتان رفع شده و دیگر نگران نتیجه آن نیستید. رفتار کسی شما را متعجب کرده است چون اصلاً از و انتظار این برخورد را نداشته اید. به هرحال رفتار انسان ها همیشه قابل پیش بینی نیست!
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما:۲
● متولدین مرداد (شیر):
این روزها زندگی به شما روی خوش نشان داده و فرصت های استثنایی بر سر راهتان قرار گرفته اند. به زودی شاهد تغییراتی مثبت در زندگیتان خواهید بود و هرچه که در ذهنتان وجود داشته است نتیجه خواهد داد. باید بر لیست کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید تمرکز کنید و تا آنجا که می توانید کارها را سریع و بی درنگ انجام دهید. در روابط عاطفی خود انعطاف پذیر تر باشید و فراموش نکنید برای بهتر شدن این روابط شما هم باید تلاش کنید. اگر از طرف مقابلتان انتظار دارید در بعضی رفتارهایش تغییر ایجاد کند، خودتان هم این کار را انجام دهید تا به آنچه می خواهید دست پیدا کنید.
رنگ شانس شما: خاکی
عدد شانس شما: ۵
● متولدین شهریور (سنبله):
لازم است با تردید ها و بی تصمیمی های خودتان مبارزه کنید و در جریان زندگی قاطعانه تر عمل کنید. سکوت شما به خصوص در محل کار باعث می شود دیگران شما را نادیده بگیرند. اگر می خواهید دیگران شما را جدی بگیرند جدی رفتار کنید و به آنها بفهمانید که کارتان برایتان اهمیت دارد. به دیگران اجازه ندهید در کارهایتان بیش از حدی که باید دخالت کنند، بلکه کنترل همه امور خودتان را در دست بگیرید و آنها را با توجه به اولویت هایتان هدایت کنید.
رنگ شانس شما: نارنجی
عدد شانس شما: ۶
● متولدین مهر (ترازو):
در زندگی همه ما کسانی وجود دارند که به شکلی خاص دوستشان داریم و وجودشان برایمان اهمیت حیاتی دارد. اما فراموش نکنید که راضی نگه داشتن همه افراد ممکن نیست و گاهی لازم است نیازها و خواسته های خودتان را به دیگران ترجیح دهیم. گاهی به دیگران اجازه دهید امور خودشان را خودشان کنترل کنند و به آنها بفهمانید همیشه نمی توانند از شما توقع کمک داشته باشند. توصیه می شود در مسایل اقتصادی دقت بیشتری داشته باشید و مخارج خودتان را تحت کنترل قرار دهید، چون بعضی اتفاقات غیرمنتظره در راه هستند.
رنگ شانس شما: آبی
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین آبان (عقرب):
گذشته ها گذشته و راجع به بعضی تصمیم های گذشته کاری نمی شود کرد. به جای بازخواست خودتان و شک و تردید در مورد انگیزه هایتان، بر عقاید خود محکم بایستید و مطمئن باشید که نیتتان درست بوده است. شما بهترین تصمیم را گرفتید پس باید با اعتماد به نفس پیش بروید و نگرانی ها را دور بریزید. در مسائل عاطفی ایده آل گرایانه عمل نکنید و هیچ چیز را کاملاً سفید یا سیاه نبینید. به اختلافات و مشاجره ها اجازه ندهید ذهنتان را آشفته کنند و در فعالیت های روزمره تان اختلال ایجاد کنند. به هرحال اختلاف و جدل هم بخشی از یک رابطه است.
رنگ شانس شما: سرخابی
عدد شانس شما: ۱۰
● متولدین آذر (کمان):
امروز حوصله شوخی و بچه بازی را ندارید و می خواهید با اشخاص جدی در مورد چیزهای جدی صحبت کنید. شای هم بخواهید با شخصی مسن تر یا باتجربه تر مشورت کنید. در عین حال می خواهید مسائل عاطفی زندگیتان را مورد بازبینی و شاید تجدیدنظر قرار دهید و تکلیف خودتان را باکسی روشن کنید. فراموش نکنید عشق و روابط عاطفی نیازمند تلاش و زمان است و اگر همه زمان خود را کار اختصاص دهید، درهای قلبتان به روی عشق بسته خواهد شد.
رنگ شانس شما: لیمویی
عدد شانس شما: ۳
● متولدین دی (بز):
دیدار یا جلسه ای مهم در پیش دارید که در آن شخصی را به شخص دیگر معرفی می کنید و موجب آشنایی آنها می شوید. به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید که اوقات خوشی را در آن خواهید گذراند. یکی از دوستانتان اخیراً به شما کمک های زیادی کرده و لازم است حسابی از او تشکر کنید. به طور کلی از زندگیتان راضی هستید ولی مشکلات کوچکی هم وجود دارد که در حال حاضر حل شدنی نیستند و فقط باید زمان بگذرد تا راه حلی برایشان پیدا شود. قدر روابط عاطفی و زندگی مشترکتان را بدانید چون منبع اصلی انگیزه و انرژی شما است.
رنگ شانس شما: خاکی
عدد شانس شما: ۷
● متولدین بهمن (ظرف آب):
محیط خانه کمی خسته کننده به نظر می رسد و شاید به همین دلیل است که امروز گرفته و بی حوصله هستید. سرتان شلوغ است اما ترجیح می دهید کارها را به تاخیر بیندازید و خود را درگیر آنها نکنید. چنین لحظه هایی در زندگی همه انسان ها پیش می آید و ظاهراً راهی به جز گذر زمان ندارد. البته بودن با کسانی که حقیقتاً دوستشان دارید، همین طور پرداختن به فعالیت هایی که واقعاً شادتان می کند می تواند حالتان را بهتر کند. رازهای زندگی عاطفی و شخصی خود را با هرکسی مطرح نکنید و مراقب افراد حسود باشید.
رنگ شانس شما: سفید
عدد شانس شما: ۱۱
● متولدین اسفند (ماهی):
خود را برای یک دیدار یا مصاحبه مهم آماده کنید، هرچند نتیجه آن از الان مشخص است: همه چیز به خوبی پیش می رود و موفق خواهید بود. به یک مهمانی کوچک دعوت شده اید که از آن لذت خواهید برد. دلتان برای کس یا کسانی تنگ شده که متاسفانه شرایط کاری و زندگیتان به شما اجازه دیدنشان را نمی دهد. لازم است زمان بیشتری را با افراد خانواده تان بگذرانید و از محبت و همدلی آنها بیشتر بهره مند شوید. قدر علاقه و اعتماد شریک زندگیتان را بدانید و برای هرچه بهتر کردن رابطه تان تلاش کنید.
رنگ شانس شما: سبز
عدد شانس شما: ۲

● اگر امروز روز تولدتان است
توماس پینچون (رمان نویس) هم متولد امروز است. شما شجاع و ماجراجو هستید و هیچ وقت در بیان عقاید خود درنگ نمی کنید. برای رسیدن به اهدافتان هم از روش های سنتی و هم از روش های مدرن استفاده می کنید. امسال چیزی که مدت ها درگیر آن بوده اید به پایان می رسد و جا را برای چیزهای تازه باز می کند.