از تصاویر خود گالری بسازید

برنامه Kvisoft Flash Photo Gallery ۱.۵.۳.۰ با داشتن امکاناتی پیشرفته و در عین حال محیطی بسیار ساده و کاربرپسند به شما کمک می کند تا بدون نیاز به آشنایی با اسکریپت فلش از تصاویر خود گالری و یا آلبومی متحرک …

برنامه Kvisoft Flash Photo Gallery ۱.۵.۳.۰ با داشتن امکاناتی پیشرفته و در عین حال محیطی بسیار ساده و کاربرپسند به شما کمک می کند تا بدون نیاز به آشنایی با اسکریپت فلش از تصاویر خود گالری و یا آلبومی متحرک و بسیار زیبا بسازید.
همچنین می توانید با کمک ابزارهای ویژه و منحصر به فرد این برنامه به گالری تصاویر خود یک موسیقی پس زمینه و انواع افکت های مختلف را بدون هیچ گونه برنامه نویسی اضافه کنید.
این نرم افزار که رابط کاربری بسیار ساده و زیبایی دارد به طور پیش فرض دارای ۲۵ قالب است تا به شما در ساخت آلبومی زیبا و دلخواه در کمترین زمان ممکن کمک کند. Kvisoft Flash Photo Gallery به شما امکان می دهد تا آلبومی سه بعدی را طراحی کنید و آن را با دیگر دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و یا این که مستقیم آن را از محیط برنامه به وب سایت شخصی یا ایمیل خود منتقل کنید.
در پایان پس از ساخت و طراحی یک آلبوم دیجیتالی می توانید آن را با یکی از فرمت های SWE ، EXE و ZIP و یا حتی به صورت یک فایل HTML ذخیره کنید.