طالع‌بینی شهریور ماه ۸۹

● فروردین ماه خیلی از مجردهای این ماه برای ازدواج و نامزدی در حال تصمیم گیری هستند و برخی در زمینه مسائل احساسی دچار بن بست هایی شده اند ؛ در کل این گروه باید با احتیاط و دوراندیشی …

● فروردین ماه
خیلی از مجردهای این ماه برای ازدواج و نامزدی در حال تصمیم گیری هستند و برخی در زمینه مسائل احساسی دچار بن بست هایی شده اند ؛ در کل این گروه باید با احتیاط و دوراندیشی تصمیم بگیرند.
آن گروه از متاهلین که تصمیم قطعی برای جدایی گرفته اند باید حداقل در اندیشه وابستگان خود باشند و هر تصمیمی را با توجه به سرنوشت آنها بگیرند و تنها به خود و آینده و سرنوشت خود اندیشه نکنند.
● اردیبهشت ماه
در این ماه با کسی که برایتان مهم است اختلاف عقیده و سلیقه پیدا میکنید و بهمین دلیل نیز باید مواظب باشید که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانید.
در دوره ای هستید که تمرین مراحل مختلف تفکر و یوگا میتواند نه تنها در تصمیم گیریهای صحیح بسیار مثبت واقع شود بلکه برای حفظ سلامت تان نیز مهم خواهد بود.
● خرداد ماه
متولدین این ماه بویژه جوان ترها نباید بهیچ وجه خود را اسیر اعتیاد و وسوسه های ویرانگر آن سازند .
متولد این ماه با بعضی دوستان و آشنایان خود دچار اختلاف نظر خواهند شد که بهتر است در رفع آن بکوشند و درضمن دور بعضی دوستان ناباب را هم برای همیشه خط بکشند.
● تیر ماه
درگیریهای قانونی سبب میشود در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین رویدادها عده ای را به جدائی کشانده است.
معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند که باید با توجه به عکس العمل های پدید آمده درافشای آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که دردل بگذارند.
● مرداد ماه
شاید خیلی ها نتوانند به درون پاک و روحیه فداکار اکثر متولدین این ماه پی ببرند و بهمین جهت قضاوت شان در مورد این اشخاص، قضاوتی سطحی است.
توصیه نمیکنم که این دسته از متولدین این ماه برای معرفی خود فراید بزنند بلکه معتقدم گاه امکانی فراهم آورند که خیلی ها براستی به اقدامات خیرخواهانه به روحیه پاک و صدیقشان پی ببرند و از فروتنی بیش از حد دست بردارند.
● شهریور ماه
در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست داده اند.
در این ماه به این گروه توصیه میشود با امید به کار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است.
هدیه ایی را از اقوام نزدیکتان دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان خواهد کرد.
● مهر ماه
برخی از متولدین این ماه گیج و منگ مانده اند که چرا به خیلی ها خوبی و کمک کرده و در حق آنها از هیچ نوع فداکاری دریغ نداشته اند ولی درست در لحظه ای که نیاز به یاری و توجه آنها داشتند اغلب غیبشان زده است.
البته این مسائل تجربی و به روابتی گرانقدر است همین ها زندگی را می سازد و آدم را برای آینده و برای انتخاب دوست و رفیق و برای اینکه به چه کسانی و در چه شرایطی یاری برساند کمک میکند.
● آبان ماه
در این ماه بعد از مدتهای طولانی متوجه خواهید شد که کسی که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسی عاشقانه دارد.
عجولانه قضاوت نکنید و برای قبول این احساس بزرگ سعی کنید تلاش مثبتی بکنید.
در این ماه موقعیت مالی ممکن است تغییر بخصوصی نداشته باشد ولی نگرانی نیز ایجاد نخواهد نمود.
موقعیت سفری چند روزه و تفریحی را از دست ندهید ؛ از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهید شد و متاهلین نیز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمایند.
● آذر ماه
در این ماه قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذیرنده سلسله افکار متفاوتی خواهید بود هم چنین دارای مهارت خاص برای ایجاد ارتباط با مردم اطراف خود میشوید و میدانید که آنها به چه فکر میکنند.
حتی اگر به شما راجع به آن چیزی نگویند ارتباطات بدون کلام از این قبیل میزان روابط و تفاهم بین شما را افزایش خواهند داد.
● دی ماه
در این ماه با پیش آمدن بعضی حوادث، عده ای از متولدین این ماه دچار پشیمانی شده و خود را در ایجاد این حوادث مقصر میدانند در حالیکه در اصل چنین نیست و باید این را بپذیرند که این مسائل در هر حال پیش میاید.
جاه طلبی بعضی از اطرافیان برای در صدی از متولدین این ماه دردسر و مشکل ایجاد میکند و بهتر اینکه تا حد ممکن جلوی این گروه را بگیرند.
● بهمن ماه
بعضی ها نسبت به شما حسادت میکنند و حتی کینه می ورزند اما درایت و خوش خلقی شما بالاخره این فضا را تغییر میدهد و ادب و متانت شما به کمکتان می آید تا از شرایطی سخت و طاقت فرسا رهایی یابید.
در این ماه با دوستان قابل اعتماد خود بیشتر تماس داشته باشید و در مسائل مهم با آنها مشورت کنید ؛ شما به راهنمایی و همفکری آنها نیاز دارید.
به گذشته فکر نکنید، چون ممکن است آینده را از دست بدهید ؛ اگر تمام توانایی خود را به کار گیرید از سد مشکلات عبور میکنید.
● اسفند ماه
در محیط کار و یا تحصیل به شایعات توجه نکنید و به کار خود مشغول شوید در مورد تصمیمی که باید بگیرید، راه خود را بروید و منافع خود را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.
روئسا و بزرگترهای شما به فعالیتهای شما با دید کنجکاوانه ای مینگرند ؛ روند معمول خود را ادامه دهید چرا که تا کنون نتیجه مطلوبی گرفته اید.
در این ماه سرمایه گذاری اقتصادی شما به سودآوری خواهد رسید و بسیار خوشحال خواهید شد.