تلویزیونی با زیبایی بی کران و باریکی خارق العاده

● تلویزیون SL۹۰۰ ال جی ال جی عرضه سری جدید ورود تلویزیون های LED Full HD خود، مدل SL۹۰۰ که باریکی آن مانند یک لایه شیشه است را به بازار جهانی اعلام کرد. این سری از تلویزیون ها مجهز به تکنولوژی …

● تلویزیون SL۹۰۰ ال جی
ال جی عرضه سری جدید ورود تلویزیون های LED Full HD خود، مدل SL۹۰۰ که باریکی آن مانند یک لایه شیشه است را به بازار جهانی اعلام کرد. این سری از تلویزیون ها مجهز به تکنولوژی LED است که با استفاده از نورهای پس زمینه، کیفیت تصویری فوق العاده را ارائه می دهند. ال جی در شاهکار جدید خود با بهره گیری از تکنولوژی قالب گیری تزریقی فشرده و لایه کردن تصاویر برای از بین بردن فاصله میان صفحه نمایش و قاب اطراف آن استفاده کرده است. یک لایه مخصوص، صفحه SL۹۰۰ را کاملاً مسطح ساخته و با از بین بردن مرز بین صفحه نمایش و قاب اطراف آن درخشندگی زیاد تصویر را کاهش می دهد. دستاورد این تکنولوژی صفحه یی کاملاً یکپارچه با عمق یکسان در سرتاسر تلویزیون است، بدون آنکه مرزی دیده شود. ضخامت تنها ۹/۲ سانتیمتری تلویزیون SL۹۰۰ دریچه یی زیبا به دنیای جدید لوازم صوتی گشوده است.
نورهای پس زمینه LED موجب بالا رفتن کنتراست دستگاه به میزان یک بر ۰۰۰/۰۰۰/۳ شده و این کنتراست سبب می شود رنگ های مشکی تصاویر پررنگ تر و تفاوت آنها با طیف رنگ خاکستری کاملاً مشهود شود.
تکنولوژی Full HD۱۰۸۰p با قابلیت ضددرخشندگی از انعکاس شدید نور می کاهد تا همه بتوانند از تجربه داشتن یک سینمای واقعی در خانه خود لذت ببرند. قابلیت انطباق ۱۲۰ هرتزی این تلویزیون شفافیت تصویر را بیشتر کرده و شما می توانید فیلم های اکشن را با وضوح عالی تصویر مشاهده کنید، بدون آنکه تصویر تار شود.
استفاده از بلندگوهای نامرئی در تلویزیون SL۹۰۰ صدایی با کیفیت عالی به ارمغان می آورد. این بلندگوهای نامرئی در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته اند که علاوه بر ارائه صدایی با کیفیت برتر، موجب باریک تر شدن تلویزیون نیز می شوند.
با سایر قابلیت های این محصول به دنیایی بدون مرز قدم می گذارید؛ دنیایی که در آن استفاده از کابل و سیم معنایی ندارد. قابلیت اتصال بی سیم تلویزیون SL۹۰۰ به تمامی وسایل ارتباطی دیجیتال به اندازه طراحی خود تلویزیون جالب توجه است. با بهره گیری از تکنولوژی بلوتوث می توانید عکس، موسیقی و سایر محتویات گوشی همراه تان را به تلویزیون منتقل کنید و همچنین می توانید با هدست بی سیم صدای تلویزیون را بشنوید. ورودی USB نسخه ۲ با پخش فرمت های JPEG، MP۳، MPEG۴ و Divx از سخت افزارهای بیرونی و کارت های حافظه دریچه یی به دنیای رسانه های دیجیتال گشوده است.