ذرت چین مکانیکی Cornpicker Mechanical

ابداع ماشین‌آلات برای کار در کشتزار به کشاورز خدمت کرده است مراقبت‌های بیشتر ایجاد کشاورزی، تأثیر و افزایش تولیدات با پیشرفت مکانیزاسیون ذرت چین که امروزه خرمن‌های عظیم …

ابداع ماشین‌آلات برای کار در کشتزار به کشاورز خدمت کرده است مراقبت‌های بیشتر ایجاد کشاورزی، تأثیر و افزایش تولیدات با پیشرفت مکانیزاسیون ذرت چین که امروزه خرمن‌های عظیم ذرت در کشورهای توسعه یافته ترقی حاصل کرده است. اصول مکانیکی ذرت چین می‌تواند از قرن اول میلادی به جا مانده باشد و پلینی بزرگ طبیعیدن رومی (۷۹ ـ ۲۳ میلادی) یک ارابه با دندانه‌های تیز آهنی با گاو که برای چیدن ذرت از ساقه آنها کشیده می‌شود. سخن به‌میان آورده پاتریک بل مخترع اسکاتلندی یک ماشین درو در ۱۸۲۶ اختراع کرد. که تیغه‌های مخصوص با چرخ حرکت و ذرت‌های مزرعه را از ساقه جدا می‌کرد. وی از منافع مادی اختراع خود بسوی جامعه صرفنظر کرد.
بسیاری از اختراعات برای خرمن کنندگان ذرت در اروپا و در آمریکا در سده ۱۸۰۰ عرضه و مورد استفاده واقع شد یکی از نخستین ماشین‌های ذرت چین در مقیاس و تعداد اندکی فروش شد. جالب‌ترین ماشین‌ها در دهه ۱۹۲۰ به‌وسیله اختراع سیروس مک کورمیک اختراع شد که ذرت دسته کن با تجهیزات متعدد بود که به یاری کشاورزان شتافت و کارهای گوناگون کشت و کار و حمل و نقل و غیره را به انجام می‌رساند.