Quick Smile ۳.۰ كلكسیونی ایرانی و رایگان از شكلك‌های مورد نیاز در محیط‌های اینترنتی

همانطور كه میدانید یكی از رایج ترین و موثر ترین راههای بیان احساسات در محیط بی روح اینترنت و صفات وب استفاده از شكلكهای كوچك و بامزه است كه به Smiley معروفند . شما نیز كم و بیش با این …

همانطور كه میدانید یكی از رایج ترین و موثر ترین راههای بیان احساسات در محیط بی روح اینترنت و صفات وب استفاده از شكلكهای كوچك و بامزه است كه به Smiley معروفند . شما نیز كم و بیش با این شكلك ها و طریقه ی استفاده از آنها در محیط های گوناگون اینترنتی آشنا شده اید ,‌ ولی مشكلی كه ممكن است بسیاری اوقات برای شما پیش بیاید محدودیت این شكلكهاست كه هر مقدار نیز باشند , باز مورد استفاده قرار خواهند گرفت . نرم افزار های مختلفی به عنوان كلكسیون های زیبا و مفید این شكلكها معرفی شده اند و امروز قصد معرفی یك نرم افزار خوب ایرانی را در این زمینه داریم .
وب سایت نرم افزاری AsefSoft.com محصولی رایگان و مفید تحت عنوان Quick Smile را نوشته و عرضه كرده است كه كلكسونی زیبا و مفید از این شكلكهاست و می تواند در محیط های مختلف اینترنتی مخصوصا تالارها و انجمن های گفتمان (مانند انجمن های تخصصی سایت P۳۰World ) مورد استفاده قرار گیرد . با هم توضیحات وب سایت سازنده ی محصول رو در این رابطه می خوانیم :
● كوییك اسمایل ۳
كوئیك اسمایل نرم افزاریست كه به شما این امكان را میدهد بدون دغدغه خاطر در هر محلی كه نیاز دارید از شكلك (اسمایلی)‌ استفاده كنید.
ما تمام تلاش خود را بكار برده ایم تا كامل ترین ابزار اسمایلی را تهیه كنیم و در اختیار قرار دهیم، بدون اغراق با در اختیار داشتن كوئیك اسمایل در هر محلی میتوانید از شكلك های متنوعی استفاده كنید. به طور مثال در وبلاگ نویسی، ایمیل، محیط یاهو میل و جی میل، در مایكروسافت ورد ، فرانت پیج و ... همچنین استفاده اصلی برنامه برای كاربران انجمن های اینترنتی (فروم ها) میباشد. استفاده از این ابزار رایگان، كاربردی و محبوب برای همه افراد توصیه میشود.
▪ برخی از ویژگی های این نرم افزار به زبان سایت سازنده:
ـ Forum Tools Supported
كاربران فروم این نگرانی را برای ارسال انواع كد ها نخواهند داشت. در كوئیك اسمایل همه این ابزار ها در اختیار شماست. كاربران فروم میتوانند كد های مخصوص HTML , PHP , Normal CODE را با استفاده از ابزار داخلی برنامه ارسال كنند.همچنین كد های مربوط به تصویر. ابزار جانبی جدیدی اضافه شده است به نام Forum Editor تا تمامی ابزارهای مورد نیاز ادیت متن های فروم را در یك محل داشته باشید.
ـ Favorites List
لیستی از شكلك های مورد علاقه ایجاد كنید، از نسخه دو این امكان وجود داشته و اكنون با قدرت بیشتری این امكان توسعه یافته است. روی شكلك راست كلیك كنید و به لیست خود اضافه كنید. چندین لیست مختلف ایجاد كنید و در آن واحد به همه آنها دسترسی دارید. امكان جدیدی نیز وجود دارد كه بر اساس استفاده (تعداد كلیك) نیز یك لیست آتوماتیك ایجاد شود. همه اینها را در تب fav خواهید داشت.
ـ Best Smiley Collection
گالری شكلك های ما شامل بهترین هاست. این سیاستیت كه در تمامی نسخه های برنامه اعمال كردیم و همواره با گزینش بهترین شكلك ها رضایت كاربران برنامه را جلب كرده ایم. لیست ما هر روز نیز با درخواست كاربران بهبود یافته و به لیست نهایی رسیده است. برای نسخه های جدید تر منتظر شكلك های جدید نیز باشید. در نسخه جدید به درخواست كاربران برای هماهنگی بیشتر با مسنجر یاهو شكلك های جدید یاهو مسنجر به برنامه اضافه شدند
ـ Drag and Drop
از نسخه ۲ به بعد این امكان وجود داشته است، بدین معنا كه شكلك را كشیده و به داخل محیطی كه نیاز دارید میاندازید. به طور خود كار شكلك به محل مورد نظر ارسال میشود.
ـ HTML Supported
در صورتی كه ادیتور مورد استفاده شما برای ارسال شكلك از نوع HTML باشد ما كد مخصوص آنرا برای آن ارسال میكنیم. بدین معنی كه از شر ارسال كد به صورت تگ ها خلاص میشوید و شكلك را در هنگام ارسال در ادیتور خواهید دید. از جمله این ادیتور ها ادیتور های WYSI و مایكروسافت فرانت پیج و ...
ـ Skin Base
نسخه جدید برنامه دارای چندین اسكین میباشد كه خود شما نیز میتوانید برای آن اسكین طراحی كنید و برای استفاده دیگران برای سایت ارسال نمایید. با استفاده از ابزار اسكین میكر پروفایل بسازید و اسكین های جدید را نیز از سایت دانلود كنید.
همواره آخرین نسخه برنامه را از این مسیر میتوانید دانلود كنید .
در جدید ترین نسخه برنامه كه تحولی در برنامه ایجاد شده است Quick Smile دارای اسكین میباشد و همچنین تعدادی ابزار جانبی.