آشنایی با چند گزینه

● Trim اگر بخواهید فقط قسمتی از فایل صوتی كه بر روی آن كار می كنید باقی بماند و مابقی حذف شود ، كافیست آن قسمت را توسط ماوس انتخاب و سپس كلیك راست كرده و از منوی فرعی باز شده ، گزینه …

● Trim
اگر بخواهید فقط قسمتی از فایل صوتی كه بر روی آن كار می كنید باقی بماند و مابقی حذف شود ، كافیست آن قسمت را توسط ماوس انتخاب و سپس كلیك راست كرده و از منوی فرعی باز شده ، گزینه ی Trim را انتخاب كنید ؛ ملاحظه می كنید كه قسمت های اضافی حذف می شود .
● Silence
با این گزینه می توایند قسمتی از فایل صوتی را بدون آنكه از زمان كل فایل كم شود بی صدا كنید . قسمت مورد نظر را در حال انتخاب قرار دهید و سپس كلیك راست كرده و از منوی باز شده گزینه Silence را بزنید .
● Copy To New
این گزینه برای ایجاد یك فایل جدید از قسمت انتخاب شده به كار می رود . به طوری كه با كلیك راست بر روی قسمت انتخاب شده و زدن گزینه Copy To New كل قسمت انتخاب شده در یك فایل جدید كپی می‌شود .
● Switch to Multitrack View
تا این مرحله از مقاله ، فقط تركیب حداكثر ۲ فایل صوتی با هم را یاد گرفتیم ؛ در صورتی كه بخواهید بیش از دو فایل را با هم تركیب كنید می توانید از گزینه ی Switch to Multitrack View
استفاده كنید . این گزینه در سمت چپ بالای محیط نرم افزار قرار دارد.
پس از كلیك بر روی این دكمه ، شكل صفحه كار به صورت زیر تغییر می كند . شما می توانید با افزودن فایل‌های جدید در قسمت های دیگر آنها را با هم تركیب كنید .